Sam
Muumipappa
Ehkä en kuitenkaan sorru mylliksen ehdottamaan liioitteluun 
Kaljakorin tosin ostin eilen hintaan 17,90 pantteineen:thumbup:
Kaljakorin tosin ostin eilen hintaan 17,90 pantteineen:thumbup:
Mun siskokin meni maistraatissa naimisiin, mutta otti miehensä sukunimen:thumbup:OoPee sanoi:Nonih. Tämmöstä se on nykyaikana. Systerilta tuli just äsken tekstari, jossa kertoi menneensä eilen maistraatissa naimisiin kertomatta siitä etukäteen kellekään (paitti oletettavasti miehelleen ja parille todistajalle) :eek!: :eek!: :eek!:
Otti muutoin kaksoisnimen![]()
Sam sanoi:Mun siskokin meni maistraatissa naimisiin, mutta otti miehensä sukunimen:thumbup:
Sam sanoi:Kohta himaan.
Jos ei fiksuja tekemisehdotuksia tule, niin taidan vain remontoida ja siivota![]()
Sitä kannattaa ehdottomasti käyttää, puheenaihetta riittäisi lähiajoiksi siskon ja muun perheen kanssa.VR sanoi:
Onnittelukorttipohjahan sulla on jo valmiina. :thumbup:
Nyt kun tosiaankin vaikuttaa siltä, että ko. onnittelukortti oli foorumin tiukkapipoisimmille pikkusen liikaa, niin sopiihan sitä ainakin kierrättää perhepiirissäVR sanoi:Onneksi olkoon!![]()
Onnittelukorttipohjahan sulla on jo valmiina. :thumbup:
Voisitsä hei ystävällisesti olla käyttämättä tuota kuvaa, se herättää oletettavasti paheksuntaaMyllis sanoi:
Mulla tulee pää kipeeksi, kun tuota katsoo pidempäänOoPee sanoi:Voisitsä hei ystävällisesti olla käyttämättä tuota kuvaa, se herättää oletettavasti paheksuntaa![]()
Sä katsot sitä pidempään?Sam sanoi:Mulla tulee pää kipeeksi, kun tuota katsoo pidempään![]()
Arvelin, että josko se joskus lopettaisi, mutta ei näköjään:nope:OoPee sanoi:Sä katsot sitä pidempään?![]()
Voi vittu. Ne on pahimpia. En yleensa kay.Jones sanoi:Kohta alkaa pikkujoulut![]()
Sama juttu. Etenkin firman pikkuhoulut on hirveitä. Ensin joudut kuuntelemaan helvetin tylsää puhetta, joka on sisällöllisesti sama kuin viimeiset 10 vuotta: todetaan että olemme kuluneen vuoden aolama kohdanneet suuria haasteita ja selvinneet niistä kiitättävällä arvosanalla, minkä jälkeen kekkulijohtaja kiittää kaikkia firman työntekijäitä kuluneesta vuodesta ja toivoo saman tahdin jatkuvan tulevaisuudessakin. Tohon menee aikaa minimissään kolme varttia minkä jälkeen pari firman muuta pomoa käy toteamassa täsämälleen saman pikkusen lyhyemmässä muodossa (toiset kolme varttia). Sen jälkeen on pahimmassa tapauksessa vuorossa pari kolme seuraleikkiä, minkä jälkeen seisovapöytä julistetaan avatuksi ja jengi valuu vetämään safkaa napaansa (kokemusten perusteella ilmainen safka on suurelle osalle se ainoa syy mennä sinneTblair sanoi:Voi vittu. Ne on pahimpia. En yleensa kay.
OoPee sanoi:Voisitsä hei ystävällisesti olla käyttämättä tuota kuvaa, se herättää oletettavasti paheksuntaa![]()
OoPee sanoi:Sä katsot sitä pidempään?![]()