arnold
Kohtalaisen turha tyyppi
OoPee sanoi:Mulla on ollu pakarat hellinä WC:ssä![]()
Joo, en ihmettele sen jälkeen kun pistit tämän kuvan:
OoPee sanoi:Mulla on ollu pakarat hellinä WC:ssä![]()
Kirpas itteasiassa pikkasen niiden välistäkinarnold sanoi:Joo, en ihmettele sen jälkeen kun pistit tämän kuvan:
![]()
Tuliko varresta tikkuja?OoPee sanoi:Kirpas itteasiassa pikkasen niiden välistäkin![]()
Tais kuule olla se se kaikkein pienin murhe :eek!:arnold sanoi:Tuliko varresta tikkuja?![]()
Meillä se taas vastaavasti jatkuu maanantain:thumbup:OoPee sanoi:Taisin muuten unohtaa mainita, että mulla alko viikonloppu jo tänään?![]()
OoPee sanoi:Taisin muuten unohtaa mainita, että mulla alko viikonloppu jo tänään?![]()
Kuka nyt keskellä viikkoa haluaisi vapaita viettää:doubtful:OoPee sanoi:Meillä taas on keskiviikkona pyhäpäivä :ahem:
o/Sam sanoi:Kuka nyt keskellä viikkoa haluaisi vapaita viettää:doubtful:
Nyt kuule sun on paree pysytellä siellä nahkahousujen seassa:doubtful: :mad_old:OoPee sanoi:Mites muuten joululomat? Itte jään 23. lomalle ja duuniin meen takaisin 10.1.2005 :ahem:
Kannattaa pitää kaikki putkeen kesälläSam sanoi:Nyt kuule sun on paree pysytellä siellä nahkahousujen seassa:doubtful: :mad_old:
Itsellänihän ei ole lomia ollenkaan:jaska: Taidan silti pari ylimääräistä vapaata pitää liukumasta.
Ensi kesänä saankin lomailla yksin lasten kanssa:thumbup:OoPee sanoi:Kannattaa pitää kaikki putkeen kesällä![]()
Oliks tää nyt sitten positiivinen vaiko negatiivinen asiaSam sanoi:Ensi kesänä saankin lomailla yksin lasten kanssa:thumbup:
NegatiivinenOoPee sanoi:Oliks tää nyt sitten positiivinen vaiko negatiivinen asia![]()
Mikkeli, Lappeenranta, Imatra, Espoo.Sam sanoi:Missäs jones on?
Ookko sä ja sun skitsofreeni kaksoisminäs noissa kaikissa paikoissa just nyt? :eek!:Jones sanoi:Mikkeli, Lappeenranta, Imatra, Espoo.![]()
Maanantaina vasta himaan:mad_old: