arnold
Kohtalaisen turha tyyppi
No voi sun vi**u! Ny sinne paskahuusiin ryykäs sit siivooja - saa muuten liukkaan lähdön, jos palaveri loppuu! :mad_old:
Kyllä, se päihittää huonon seksin 9-0OoPee sanoi:On muuten mahtava tunne ku vihdoinkin pääsee kuselle :ahem: :ahem: :ahem:
Vähintään :thumbup:arnold sanoi:Kyllä, se päihittää huonon seksin 9-0![]()
![]()
:thumbup:OoPee sanoi:Jaahas, VR kävi sitten paskallakin![]()
Ääähhh...amatööri!Myllis sanoi:Voihan perse, molemmat luottokortit on maksimissa ja pitais hotla maksaa...
Firma on kylla pykessa mulle 5-6 tonnia duunimatkoista, mutta se ei tahan hataan auta.... :mad_old:
Joutuu maksamaan perkeles pankkikortilla, suoraan tililta. Vituttaa antaa firmalle lainaa talla tavalla...![]()
Kolme kuukautta kevääseen :ahem:AJ sanoi:Kas kas. Se talvikin sitten koittanut.
Laitankin vekkarin soimaan...:dunno:OoPee sanoi:Kolme kuukautta kevääseen :ahem:
No joko pistit? :eek!:AJ sanoi:Laitankin vekkarin soimaan...:dunno:
TelvePalkopoika sanoi:Huomenta:thumbup:
Mä ajattelin asentaa siihen kovon:thumbup: Varmaan kyllä sekin kusee, samalla tavalla kun mun läppäri tai lautasantenni:jaska: :mad_old: :jaska:OoPee sanoi:Telve
Sain muuten pleikkariin chipin :ahem:
Mä en edes tienny, että siihen pystyy asentamaan semmosen?Palkopoika sanoi:Mä ajattelin asentaa siihen kovon:thumbup: Varmaan kyllä sekin kusee, samalla tavalla kun mun läppäri tai lautasantenni:jaska: :mad_old: :jaska: