312T4
Lehtori
Taitaa olla jollakin jo maha sekaisin?
Mulla olis kans pari semmosta kasvaimen tyyppistä, jotka kait pitäs otattaa veke. Yks on kaulassa (juu, en tarkoita nyt päätäMyllis sanoi:Tarkoituksella vastaan tanne, etta toinen paasee autuaimmille arkistosivuille...![]()
Joo, mulla leikattiin lauantaiaamuna joku hemmetin kasvain poies selasta ja se kuulemma vuos niin paljon verta etta se laitto sellasen lahes tuuman paksun siteen sinne.
No perkele sehan kutitti ihan sikana koko maanantain, joten revin sen sitten illalla hotlahuoneessa irti.
Nyt tietty paita hinkkaa sita kokoajan ja se ei tykkaa siita.
Oli meinaan veemaisessa paikassa, just siella minne ei kadet kunnolla ylety (vaikka saankin sormet yhteen selan takana), joten sen poies repiminen kesti lahes vartin, varsinkin kun se lahti poies silleen osissa.:thumbfh:
Minapa luulen etta kun taalta kampille huomenna illalla paasen, siellakin odottaa kirjes tuolta naapurivallan olavilta.OoPee sanoi:Karhukirje?![]()
Niin tai vaihtoehtoisesti poliisitMyllis sanoi:Minapa luulen etta kun taalta kampille huomenna illalla paasen, siellakin odottaa kirjes tuolta naapurivallan olavilta.:thumbup:
OoPee sanoi:Mulla olis kans pari semmosta kasvaimen tyyppistä, jotka kait pitäs otattaa veke. Yks on kaulassa (juu, en tarkoita nyt päätä), toinen polvitaipeessa :eek!:
OoPee sanoi:Niin tai vaihtoehtoisesti poliisit![]()
Kyllähän mä ton tiesin, jäi vielä tonkin selvennyksen jälkeen arveluttamaan, kummasta mulle tarjoillaan.OoPee sanoi:Paremmille vieraille on oma hanansa, toi kuvan hana on ns. kusinörttituoppeja varten![]()
Joo no semmosta ei onneks oo :eek!:Myllis sanoi:Taa oli aika iso tulehtunut sellanen JUTTU. Kasvoi viikossa.
Pingispallon kokoinen, alkoi kyrtsimaan.![]()
jps sanoi:Kyllähän mä ton tiesin, jäi vielä tonkin selvennyksen jälkeen arveluttamaan, kummasta mulle tarjoillaan.
Ai minä ..jaska sanoi:OK! Tuo seuraava maksaa sitten tämän minunkin juoman :ahem:
minen muista, mutta en ois kovin yllättyny että siinä kirjeessä ois ollu tämä:OoPee sanoi:Karhukirje?![]()
Eiku tuo Myllis!elle sanoi:Ai minä ..
jaska sanoi:Taitaa herra vain itse haluta sen :ahem:
elle sanoi:Jacques !!!
(mä olen pettynyt kuvavalinnasta)