Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Tarkoituksella vastaan tanne, etta toinen paasee autuaimmille arkistosivuille... :rolleyes:

Joo, mulla leikattiin lauantaiaamuna joku hemmetin kasvain poies selasta ja se kuulemma vuos niin paljon verta etta se laitto sellasen lahes tuuman paksun siteen sinne.
No perkele sehan kutitti ihan sikana koko maanantain, joten revin sen sitten illalla hotlahuoneessa irti.
Nyt tietty paita hinkkaa sita kokoajan ja se ei tykkaa siita.

Oli meinaan veemaisessa paikassa, just siella minne ei kadet kunnolla ylety (vaikka saankin sormet yhteen selan takana), joten sen poies repiminen kesti lahes vartin, varsinkin kun se lahti poies silleen osissa. :( :thumbfh:
Mulla olis kans pari semmosta kasvaimen tyyppistä, jotka kait pitäs otattaa veke. Yks on kaulassa (juu, en tarkoita nyt päätä :mad: ), toinen polvitaipeessa :eek!:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Minapa luulen etta kun taalta kampille huomenna illalla paasen, siellakin odottaa kirjes tuolta naapurivallan olavilta. :) :thumbup:
Niin tai vaihtoehtoisesti poliisit :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:
Mulla olis kans pari semmosta kasvaimen tyyppistä, jotka kait pitäs otattaa veke. Yks on kaulassa (juu, en tarkoita nyt päätä :mad: ), toinen polvitaipeessa :eek!:

Taa oli aika iso tulehtunut sellanen JUTTU. Kasvoi viikossa.
Pingispallon kokoinen, alkoi kyrtsimaan. :mad:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
OoPee sanoi:
Paremmille vieraille on oma hanansa, toi kuvan hana on ns. kusinörttituoppeja varten ;)
Kyllähän mä ton tiesin, jäi vielä tonkin selvennyksen jälkeen arveluttamaan, kummasta mulle tarjoillaan.

elle

-------
Jacques !!!

(mä olen pettynyt kuvavalinnasta)

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Olipa taas maittavaa ruokaa :)

Nyt onkin aika hyvän juoman.

Pistäs OoPee tulemaan:cool: