Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
arnold sanoi:
Pitänee ottaa aktiivisempi linja täällä puutarhassa, Wienibaarissa loppuaikana tuppasi olemaan vähän turhan paljon kiirettä.
itse lupaan häiritä täällä jatkossakin aina joskus kera JV-picture-attackin! :ahem:
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Kovin monipuolinen sanavarasto tuolla Ellellä, huutelee vaan muiden nimiä :nope:
Ett silleen!!!!!!!!
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
ainiin...

nyt juuri muistin että näin unta jossa sain tärkeän kirjeen ja sen lähettäjänä oli Olavi Perkiönmäki. :eek!:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Mulle olut, mutta mielellään eri hanasta kuin tuon aloitusviestin alimmainen kuva.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
jps sanoi:
Mulle olut, mutta mielellään eri hanasta kuin tuon aloitusviestin alimmainen kuva.
Paremmille vieraille on oma hanansa, toi kuvan hana on ns. kusinörttituoppeja varten ;)
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:
Mistä helvetin leikkauskohdasta? :confused: :confused: :confused:

Onko multa menny jotain ohi silmien? :eek!:

Tarkoituksella vastaan tanne, etta toinen paasee autuaimmille arkistosivuille... :rolleyes:

Joo, mulla leikattiin lauantaiaamuna joku hemmetin kasvain poies selasta ja se kuulemma vuos niin paljon verta etta se laitto sellasen lahes tuuman paksun siteen sinne.
No perkele sehan kutitti ihan sikana koko maanantain, joten revin sen sitten illalla hotlahuoneessa irti.
Nyt tietty paita hinkkaa sita kokoajan ja se ei tykkaa siita.

Oli meinaan veemaisessa paikassa, just siella minne ei kadet kunnolla ylety (vaikka saankin sormet yhteen selan takana), joten sen poies repiminen kesti lahes vartin, varsinkin kun se lahti poies silleen osissa. :( :thumbfh:
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Ei muuten juoda enaa mitaan instant kaffetta.
Tanaan naille tuli kunnon espressokone, ja meika pitaa viereisessa huoneessa officea. Siina saa kaffekone het neitsytkokeen... :D
 
Ylös