Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Tarttee mun mielestä seuraavat sälät: netti-tsydeemi, maxtor hd, mustikortti ohjelmoituna ja ps1:n joku peli jolla koko skeida startataan. Kovolle mahtuu kuulemma abt 40 peliä. Eli sitten vaan vuokraamoon jne.:thumbup:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Kumma hosee!!!! :mad_old:

Puolanperkeleet olivat asentaneet lammitysnauhat ( :doubtful: heating bands) vaarin ja homman alkaessa sujua, yhtakkia kaikki meni metsaan.
Romut oli lampotilassa 192°C ja yha kuumenemassa kun setpoint oli 102°C.
Lopetin koeajot siihen. Huomenna jatketaan. Nyt syomaan... :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Palkopoika sanoi:
Siis 120gb=abt 40 peliä.
Ei taida ihan 40 mahtua, sen perusteella mä noita pelejä kattelin, niin kaikki ne oli yli 3 gigaa. Mutta siis jokatapauksessa ei paskempi idea noinkiinku suurkuluttajalle :D

Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Tulipahan vaihteeksi käytyä pankissa. Sain kerrassaan ystävällistä ja jonotonta palvelua:eek: :eek!: :ahem:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Ostin tänään itselleni kaks joululahjaa, nahkasen lepotuolin ja Packard Bellin dvd-soittimen, näyttää miinukset/plussat, ärrät, ärveet, mpeggit, xvidit, divexit ja muut sälät:ahem:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sneidsin kampilla.

Maksoin Kittilan lennot helmikuulle, pidetaan Torkean Paikan Leiri Levilla ens vuonna, viikolla 8.

Gaiggi mugaan....:thumbup:

Hoimiseen.....:alppu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Palkopoika sanoi:
Ostin tänään itselleni kaks joululahjaa, nahkasen lepotuolin ja Packard Bellin dvd-soittimen, näyttää miinukset/plussat, ärrät, ärveet, mpeggit, xvidit, divexit ja muut sälät:ahem:
Mulla on ollu Packard Bellin PC :rolleyes: