Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:

Olin kotona vasta puolen yön aikaan. En malttanut mennä heti nukkumaan, vaan erehdyin katselemaan pätkän jouluna saatua elokuvaa. Nyt on rontti olo. :thumbfh:
Mullakin meni eilen myöhään ja tuli vielä nukuttua kuusen juuressa olkkarissa varapatjoilla :( Toinen yö putkeen viiden tunnin unilla. Ihmeen virkeänä silti:thumbup:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Olet heti kuusessa, kun perhe on poissa kotoa? :eek!:

Vai onko kyseessä joulukuusen automaattikastelija? :eek!: :eek!: :doubtful:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Olet heti kuusessa, kun perhe on poissa kotoa? :eek!:

Vai onko kyseessä joulukuusen automaattikastelija? :eek!: :eek!: :doubtful:
Itse asiassa perhe tuli jo eilen kotiin. Kaupan päälle appivanhemmatkin ovat meillä vielä tänään. Nukuimme siis vaimon kanssa kuusen juuressa...

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Re: Re: Hyvat ihmiset:

OoPee sanoi:
Eipä kun pelasin Max Payne kakkosta :D

On muuten sikaupee geimi, ehkä paras, jota olen koskaan pelannut :eek!: :eek!: :eek!: Niin ohan se toki ollu mulla jo iät ja ajat, mutten vaan jostain syystä oo kerinny aikaisemmin tutustua.

Peesaan taas. Olen suositellut jo monille, itse pelasin lahes lapi heti saatuani. Kunkku geimi. :thumbup:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
jaska sanoi:
Kyllä, kunnon pihvi kera punaviinini :ahem:
:thumbup:

Tein eilen vaimolle yllarin. Mentiin muka ostoksille, ostettiin kylla mulle sitten Stockalta Bossin puku, 660,- eunua (miinus ALV, silla ekaa kertaa tajusin kysya Tax-Freeta :) ).
Sielta ajoinkin Grand Marinaan huoneeseen missa sita odotti iltavaatetus ja meikit vaihtamaan kuteita, takaisin kylille hiukka lisaa shoppailemaan, sitten syomaan la bodegaan ja Oceans Twelven myohaisnaytantoon.
Aamulla ajoinkin sitten vaimon duuniin hotlan aamiaiselta ja palasin itse hetkeksi kotio. Kohta pitais menna ostaan raketteja, sitten Sokokselle hesaan ostaan takki itselle ja hakemaan vaimo duunista.
Sitten kamujen kanssa saunomaan ja radalle. :thumbup: :ahem: :cool:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Niin, la bodegassa vedettiin siis piffit ja epsanjalaista reserva punkkua, Riojan alueelta, tietty. :thumbup:

Ja paalle espressot ja epsanjalaiset brandyt.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Myllis sanoi:
:thumbup:

Stockalta Bossin puku, 660,- eunua (miinus ALV, silla ekaa kertaa tajusin kysya Tax-Freeta :) ).
:thumbup: :ahem: :cool:
Tuo viimeistään todistaa, että Suomi on kallis maa, kun kannattaa pitää kakkosasunto ulkomailla ja vielä tulee voittoakin!

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
AJ sanoi:
Mites ne huomenet vedetään?:confused:
Oisko sillä mitään tekemistä turpaan vetämisen kanssa? Pitääkö turpaa vetää perässä pitkääkin matkaa? Niin paljon selvittämättömiä kysymyksiä. :nope:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
AJ sanoi:
Tuo viimeistään todistaa, että Suomi on kallis maa, kun kannattaa pitää kakkosasunto ulkomailla ja vielä tulee voittoakin!

Vahan hiukka harmittaa, silla Zurichin kentalta ois saanut Bossin pukuja 800,- CHF miinus 30% joulualea, mutta vaimo halus olla valkkaamassa ja totes etta toi oli hyva.
Itsekin kylla diggasin.

Sinansa mielenkiintoista, etta lahes kaikki hyvat puvut olivat vahintaan tuon hintaisia, joten ei tuo Boss mikaan kallis merkki ole, onneksi.
Hyvan laatuiselta kylla vaikuttaa.
Vuoden paasta nahdaan onko hyvanlaatuinen.

Edellinen puku jonka ostin, oli joku italialainen mutta ranskasta ostettu.
Se on kestanyt jo nelisen vuotta ja nayttaa yha uudelta. Olen vain kyllastynyt hiukka kayttamaan aina samaa pukua.
(muutama muukin on kylla kaapissa, mutta niita en jaksa enaa pitaa, ei jotenkin iske, paitsi yksi Turon vaalea jota kesalla kaytan...)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
-edit- Otetaas AJ:n lainaus pois, kun tuli lainattua väärää viestiä :jaska:

Mutta asunnon sijainnin kanssa kannattaa olla tarkkana, sillä EU-maistahan tuota vero-etua ei saa!
Ett silleen!!!!!!!!!

Viimeksi muokattu:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
jaska sanoi:
Mutta asunnon sijainnin kanssa kannattaa olla tarkkana, sillä EU-maistahan tuota vero-etua ei saa!

Nyt olet kylla vaarassa, silla EU-maista mina sen juuri saan... :ahem: :thumbup:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
On hankalaa tehdä keskittyneesti duunia, kun puhelin soi koko ajan. :frown: Voisin palkata RK-62 vastaamaan mun puhelimeen, kun sillä oli niin kauhia hätä siitä kun kukaan ei soita tai vastaa.

Toisaalta, yrityksemme maine saattaisi kärsiä riehuvista mode-sedistä.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Eilisiltainen tuttavani soitti juuri. Hänen koneensa ei käynnisty. :jaska: Rassasin sitä eilen illalla useamman tunnin, ja kone on jumissa alle vuorokauden. :jaska: Uusi reissu odottaa viikonloppuna. :thumbfh:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
ml sanoi:
On hankalaa tehdä keskittyneesti duunia, kun puhelin soi koko ajan. :frown: Voisin palkata RK-62 vastaamaan mun puhelimeen, kun sillä oli niin kauhia hätä siitä kun kukaan ei soita tai vastaa.

Toisaalta, yrityksemme maine saattaisi kärsiä riehuvista mode-sedistä.
Palkkaa jaska vastamaan siihen, kertoo asiakas mitä tahansa jaskan tehtävä on huutaa puhelimeen ETT SILLEEN 1.