Miguel
beagle
Metro-metro yhdistelmä olisi varmaan tehokkaampi tapa liikkua.jaska sanoi:hyvät huomenet, rellu on huollossa ja illalla menetän senSitten siirryn taas juna/metro-yhdistelmään
Ett silleen!!!!!!!!
Metro-metro yhdistelmä olisi varmaan tehokkaampi tapa liikkua.jaska sanoi:hyvät huomenet, rellu on huollossa ja illalla menetän senSitten siirryn taas juna/metro-yhdistelmään
Ett silleen!!!!!!!!
Mullakin meni eilen myöhään ja tuli vielä nukuttua kuusen juuressa olkkarissa varapatjoillaml sanoi:
Olin kotona vasta puolen yön aikaan. En malttanut mennä heti nukkumaan, vaan erehdyin katselemaan pätkän jouluna saatua elokuvaa. Nyt on rontti olo. :thumbfh:
Itse asiassa perhe tuli jo eilen kotiin. Kaupan päälle appivanhemmatkin ovat meillä vielä tänään. Nukuimme siis vaimon kanssa kuusen juuressa...ml sanoi:Olet heti kuusessa, kun perhe on poissa kotoa? :eek!:
Vai onko kyseessä joulukuusen automaattikastelija? :eek!: :eek!: :doubtful:
OoPee sanoi:Eipä kun pelasin Max Payne kakkosta
On muuten sikaupee geimi, ehkä paras, jota olen koskaan pelannut :eek!: :eek!: :eek!: Niin ohan se toki ollu mulla jo iät ja ajat, mutten vaan jostain syystä oo kerinny aikaisemmin tutustua.
:thumbup:jaska sanoi:Kyllä, kunnon pihvi kera punaviinini :ahem:
Tuo viimeistään todistaa, että Suomi on kallis maa, kun kannattaa pitää kakkosasunto ulkomailla ja vielä tulee voittoakin!Myllis sanoi::thumbup:
Stockalta Bossin puku, 660,- eunua (miinus ALV, silla ekaa kertaa tajusin kysya Tax-Freeta).
:thumbup: :ahem:![]()
Oisko sillä mitään tekemistä turpaan vetämisen kanssa? Pitääkö turpaa vetää perässä pitkääkin matkaa? Niin paljon selvittämättömiä kysymyksiä. :nope:AJ sanoi:Mites ne huomenet vedetään?![]()
AJ sanoi:Tuo viimeistään todistaa, että Suomi on kallis maa, kun kannattaa pitää kakkosasunto ulkomailla ja vielä tulee voittoakin!
jaska sanoi:Mutta asunnon sijainnin kanssa kannattaa olla tarkkana, sillä EU-maistahan tuota vero-etua ei saa!
Niin siis :jaska: ymmärsitte varmaan mitä tarkotinMyllis sanoi:Nyt olet kylla vaarassa, silla EU-maista mina sen juuri saan... :ahem: :thumbup:
Palkkaa jaska vastamaan siihen, kertoo asiakas mitä tahansa jaskan tehtävä on huutaa puhelimeen ETT SILLEEN 1.ml sanoi:On hankalaa tehdä keskittyneesti duunia, kun puhelin soi koko ajan. :frown: Voisin palkata RK-62 vastaamaan mun puhelimeen, kun sillä oli niin kauhia hätä siitä kun kukaan ei soita tai vastaa.
Toisaalta, yrityksemme maine saattaisi kärsiä riehuvista mode-sedistä.