Sam
Muumipappa
Ai milleen!!!!!!1OoPee sanoi:Juu ei!
Ett silleen!!!!!!1
Nyt en ymmärtänyt lain:thumbfh:
Ai milleen!!!!!!1OoPee sanoi:Juu ei!
Ett silleen!!!!!!1
Mikä osa turismista on siis sun mielestäsi tuomittavaa?ml sanoi:Pohdimme vaimon kanssa eilen illalla turismiin liittyvää moraalia. Keskustelussa heräsi monenlaisia ajatuksia. Silti en olisi menossa tuomitsemaan turismia kaikelta osin. Monille maille tämä on merkittävä elinkeino. Joitain räikeimpiä lieveilmiöitä olisi syytä karsia.
Mulle tuli ekana lieveilmiönä mieleen prostituutio ja sen aiheuttamat ongelmat.OoPee sanoi:Mikä osa turismista on siis sun mielestäsi tuomittavaa?
Juu, mutta samalla logiikalla myös merenkulku kautta aikojen on tuomittavaa.Sam sanoi:Mulle tuli ekana lieveilmiönä mieleen prostituutio ja sen aiheuttamat ongelmat.
Sori, tää ei tyhmälle auennut:nope:OoPee sanoi:Juu, mutta samalla logiikalla myös merenkulku kautta aikojen on tuomittavaa.
Satamakaupungeissa on kautta vuosisatojen esiintynyt prostituutiota, arvaakko miksi?Sam sanoi:Sori, tää ei tyhmälle auennut:nope:
Ehkä juuri siksi mä en sitä kysymystä sulle osoittanukkaanSam sanoi:En minä ole mitään ollut tuomitsemassa:doubtful:
Vaikea arvataOoPee sanoi:Satamakaupungeissa on kautta vuosisatojen esiintynyt prostituutiota, arvaakko miksi?![]()
Arvaan kyllä, mutta siitähän ei ollut lainkaan kysymys vaan siitä, onko turismi arvelluttavaa, koska turistimestoissa esiintyy keskimääräistä enemmän prostituutiota ja kuten sanottua, samalla logiikallahan merenkulkukin on sangen arvelluttavaa.Sam sanoi:Vaikea arvataArvaakkona miksi prostituutio lieveilmiöineen on arveluttavaa:thumbup: