Nopeahuoli sanoi:Kello on vasta vahan vaille 11 aamulla![]()
No huomenta sit vaan. :thumbup:
Iski muuten eilen kanni paalle, kierrettiin vissiin 9 raflaa lapi...
Nopeahuoli sanoi:Kello on vasta vahan vaille 11 aamulla![]()
Olen. Lapset lähtivät juuriMyllis sanoi:Ootko viela saunassa...:thumbup:
Mikä raikastanee ilmaa huomattavasti, kuten myllis tietääSam sanoi:Olen. Lapset lähtivät juuri![]()
Kummalla sitten menee paremminNopeahuoli sanoi:Toisella lahti lapset ja toisella huutaa vaimo ja lapset![]()
![]()
Sam sanoi:Mikä raikastanee ilmaa huomattavasti, kuten myllis tietää![]()
![]()
Nopeahuoli sanoi:Nyt panen taman vuoden Forumilla pakettiin. Kiitos tasta vaiherikkaasta vuodesta kaikille, varsinkin UPeille ja sen henkisille.
Tavataan ensi vuonna. Hyvaa Uutta Vuotta! Tehkoon se jokaiselle hyvaa! :thumbup:
Nyt minäkin. Raketteja on jo ammuttu, saunassa käyty ja tinat valettu (minun tinasta irtosi siittiö:eek!: :eek!:Myllis sanoi:Peesaan. :thumbup:![]()
Syötykin on, mutta täytynee vielä santsia kunhan tullaan takaisin sisälle. Huomenna alkaa laihisMyllis sanoi:Kaapissa ois HK:n nakkeja ja perunasalaattia, joutunee venymaan...![]()
Myllis sanoi:Hyvaa uutta vuotta kaikille, erityisesti sille itavallan pellelle jolta tulikin SMS. :thumbup:![]()
Niijuu muuten, vasta toissapäivänä muistin tarkistaa yhden jutunMyllis sanoi:Huomen pitais palata sveitsilaan, ei kylla hirmusti iske, mutta pakko venya...![]()
About kaks viikkoa intensiivista reissaamista ja sitten takaisin.
OoPee sanoi:Niijuu muuten, vasta toissapäivänä muistin tarkistaa yhden jutun![]()
![]()
Danke, toimin ohjeiden mukaan! :thumbup: