Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Tänään muuten olisi ollut paritkin pippalot tiedossa ja silti nyhjään kotona:eek: Houkuttelevin vaihtoehto oli turun möötte:eek!: :eek!:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Mulla broidi kävi just viemässä "päivähoidossa" olleen 19 tuumasen, pitää palata takas tähän 17 tuumaseen :(
Ett silleen!!!!!!!!!1

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
Mulla broidi kävi just viemässä "päivähoidossa" olleen 19 tuumasen, pitää palata takas tähän 17 tuumaseen :(
Ett silleen!!!!!!!!!1
Himassa on Samsungin 19 tuumainen putki ja duunissa saman valmistajan 19 tuumainen TFT. Kumpikin on hyviä, mutta pelailuun en sitä firman litteetä näyttöä ehkä ostais, koska on siihen tarkoitukseen turhan hidas. Vasteaika (vai mikä se nyt taas suomeksi olikaan) on 25 ms.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Himassa on Samsungin 19 tuumainen putki ja duunissa saman valmistajan 19 tuumainen TFT. Kumpikin on hyviä, mutta pelailuun en sitä firman litteetä näyttöä ehkä ostais, koska on siihen tarkoitukseen turhan hidas. Vasteaika (vai mikä se nyt taas suomeksi olikaan) on 25 ms.
No mä just kattelen noita litteitä. Acerilta ja Hyundailta löytyy 17 tuumaset TFT:t 12 ms :n vasteajalla 300 pintaan....
Ett silleen!!!!!!!!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Minusta kotikäyttöön 19" on ihan riittävä, tämä 21 on jo liioittelua :D Töissä yritän tulla toimeen kannettavalla :( Tosin järkättiin mahdollisuus myös käyttää vanhoja kiinteitä koneita 21" putkella:thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
No mä just kattelen noita litteitä. Acerilta ja Hyundailta löytyy 17 tuumaset TFT:t 12 ms :n vasteajalla 300 pintaan....
Ett silleen!!!!!!!!
17 tuumaiset on nopeempia kuin 19 tuumaiset. Kyllä kai tommonen 17 tuumainenkin littee himassa hyvin riittäis.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Sam sanoi:
Minusta kotikäyttöön 19" on ihan riittävä, tämä 21 on jo liioittelua :D Töissä yritän tulla toimeen kannettavalla :( Tosin järkättiin mahdollisuus myös käyttää vanhoja kiinteitä koneita 21" putkella:thumbup:
Juu 19 riittää enemmän kuin hyvin. Ei tää 17 pahalta tuntunut - aiemmin... Mutta nyt ehti tuttua siihen 19 tuumaseen :jaska:
Ett silleen!!!!!!!!!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Meillä on sentään niillä, jotka käyttävät duunissa vain kannettavaa, semmonen docking station, johon on sitten työpisteessä liitetty 19 tuumainen littee näyttö sekä kunnon näppis ja hiiri. Steissoniin vaan kannettava kiinni ja lopputulos on oikeestaan sama kuin jos sulla olis normaali desktop pc. Minen kyllä pelkällä kannettavalla suostuis edes tekeen duunia koko päivää, on se näppiskin meinaan sen verran penaalista ja kaikkea muuta kuin ergonominen :(

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
Juu 19 riittää enemmän kuin hyvin. Ei tää 17 pahalta tuntunut - aiemmin... Mutta nyt ehti tuttua siihen 19 tuumaseen :jaska:
Ett silleen!!!!!!!!!
On muuten totta. Vanha putkinäyttö oli himassa 17 tuumainen eikä se koskaan snadilta tuntunu, mutta ans olla ku hankin 19 tuumaisen... :D

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
On muuten totta. Vanha putkinäyttö oli himassa 17 tuumainen eikä se koskaan snadilta tuntunu, mutta ans olla ku hankin 19 tuumaisen... :D
Samasta syystähän nuo autokauppiaat haluaa ihmisiä koeajoille... ei se vanha huono ole, ennen kuin kokeilee uutta ja parempaa :jaska:
Ett silleen!!!!!!!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
jaska sanoi:
Samasta syystähän nuo autokauppiaat haluaa ihmisiä koeajoille... ei se vanha huono ole, ennen kuin kokeilee uutta ja parempaa :jaska:
Ett silleen!!!!!!!
Tuonpa takia onkin hyvä, kun nyt mulla on vihonviimeinen menopeli alla :D Kyllä oma paska rousku tuntuu tämän jälkeen taas hyvältä ajettavalta :D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Meillä on sentään niillä, jotka käyttävät duunissa vain kannettavaa, semmonen docking station, johon on sitten työpisteessä liitetty 19 tuumainen littee näyttö sekä kunnon näppis ja hiiri. Steissoniin vaan kannettava kiinni ja lopputulos on oikeestaan sama kuin jos sulla olis normaali desktop pc. Minen kyllä pelkällä kannettavalla suostuis edes tekeen duunia koko päivää, on se näppiskin meinaan sen verran penaalista ja kaikkea muuta kuin ergonominen :(
En olekaan tainnut vihjaista, mistä meidän systeemi on ;)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Hitto taalla on isomunaisia miehia.
Meikalaisella ei oo kun 10 tuumanen ja aina oon kuvitellu etta se on tykki.

No, onneks mun vasteaika mitataan minuuteissa eika millisekunneissa... :rolleyes:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Myllis sanoi:
Hitto taalla on isomunaisia miehia.
Meikalaisella ei oo kun 10 tuumanen ja aina oon kuvitellu etta se on tykki.

No, onneks mun vasteaika mitataan minuuteissa eika millisekunneissa... :rolleyes:
Kävit sitten homostelemaan:eek!:

Mitä sä höpiset minuuteista ja sekunneista, eikös pikapanokin ole puoli tuntia:thumbup: