Sam
Muumipappa
Tänään muuten olisi ollut paritkin pippalot tiedossa ja silti nyhjään kotona
Houkuttelevin vaihtoehto oli turun möötte:eek!: :eek!:
Pakko siinä jotain on ollaMyllis sanoi:Mitas pahaa nyt tuossa on? :doubtful:
Joo, varsinkin, kun matkaa päästä ruudulle on vajaa metriOoPee sanoi:Niskahan semmosessa tulee kipeeks![]()
No se oikea etäisyys ON alle metriSam sanoi:Joo, varsinkin, kun matkaa päästä ruudulle on vajaa metri![]()
Himassa on Samsungin 19 tuumainen putki ja duunissa saman valmistajan 19 tuumainen TFT. Kumpikin on hyviä, mutta pelailuun en sitä firman litteetä näyttöä ehkä ostais, koska on siihen tarkoitukseen turhan hidas. Vasteaika (vai mikä se nyt taas suomeksi olikaan) on 25 ms.jaska sanoi:Mulla broidi kävi just viemässä "päivähoidossa" olleen 19 tuumasen, pitää palata takas tähän 17 tuumaseen
Ett silleen!!!!!!!!!1
No mä just kattelen noita litteitä. Acerilta ja Hyundailta löytyy 17 tuumaset TFT:t 12 ms :n vasteajalla 300 pintaan....OoPee sanoi:Himassa on Samsungin 19 tuumainen putki ja duunissa saman valmistajan 19 tuumainen TFT. Kumpikin on hyviä, mutta pelailuun en sitä firman litteetä näyttöä ehkä ostais, koska on siihen tarkoitukseen turhan hidas. Vasteaika (vai mikä se nyt taas suomeksi olikaan) on 25 ms.
17 tuumaiset on nopeempia kuin 19 tuumaiset. Kyllä kai tommonen 17 tuumainenkin littee himassa hyvin riittäis.jaska sanoi:No mä just kattelen noita litteitä. Acerilta ja Hyundailta löytyy 17 tuumaset TFT:t 12 ms :n vasteajalla 300 pintaan....
Ett silleen!!!!!!!!
Juu 19 riittää enemmän kuin hyvin. Ei tää 17 pahalta tuntunut - aiemmin... Mutta nyt ehti tuttua siihen 19 tuumaseen :jaska:Sam sanoi:Minusta kotikäyttöön 19" on ihan riittävä, tämä 21 on jo liioitteluaTöissä yritän tulla toimeen kannettavalla
Tosin järkättiin mahdollisuus myös käyttää vanhoja kiinteitä koneita 21" putkella:thumbup:
Meillä on sentään niillä, jotka käyttävät duunissa vain kannettavaa, semmonen docking station, johon on sitten työpisteessä liitetty 19 tuumainen littee näyttö sekä kunnon näppis ja hiiri. Steissoniin vaan kannettava kiinni ja lopputulos on oikeestaan sama kuin jos sulla olis normaali desktop pc. Minen kyllä pelkällä kannettavalla suostuis edes tekeen duunia koko päivää, on se näppiskin meinaan sen verran penaalista ja kaikkea muuta kuin ergonominenSam sanoi:Minusta kotikäyttöön 19" on ihan riittävä, tämä 21 on jo liioitteluaTöissä yritän tulla toimeen kannettavalla
Tosin järkättiin mahdollisuus myös käyttää vanhoja kiinteitä koneita 21" putkella:thumbup:
On muuten totta. Vanha putkinäyttö oli himassa 17 tuumainen eikä se koskaan snadilta tuntunu, mutta ans olla ku hankin 19 tuumaisen...jaska sanoi:Juu 19 riittää enemmän kuin hyvin. Ei tää 17 pahalta tuntunut - aiemmin... Mutta nyt ehti tuttua siihen 19 tuumaseen :jaska:
Ett silleen!!!!!!!!!
Samasta syystähän nuo autokauppiaat haluaa ihmisiä koeajoille... ei se vanha huono ole, ennen kuin kokeilee uutta ja parempaa :jaska:OoPee sanoi:On muuten totta. Vanha putkinäyttö oli himassa 17 tuumainen eikä se koskaan snadilta tuntunu, mutta ans olla ku hankin 19 tuumaisen...![]()
Tuonpa takia onkin hyvä, kun nyt mulla on vihonviimeinen menopeli allajaska sanoi:Samasta syystähän nuo autokauppiaat haluaa ihmisiä koeajoille... ei se vanha huono ole, ennen kuin kokeilee uutta ja parempaa :jaska:
Ett silleen!!!!!!!
En olekaan tainnut vihjaista, mistä meidän systeemi onOoPee sanoi:Meillä on sentään niillä, jotka käyttävät duunissa vain kannettavaa, semmonen docking station, johon on sitten työpisteessä liitetty 19 tuumainen littee näyttö sekä kunnon näppis ja hiiri. Steissoniin vaan kannettava kiinni ja lopputulos on oikeestaan sama kuin jos sulla olis normaali desktop pc. Minen kyllä pelkällä kannettavalla suostuis edes tekeen duunia koko päivää, on se näppiskin meinaan sen verran penaalista ja kaikkea muuta kuin ergonominen![]()
Kävit sitten homostelemaan:eek!:Myllis sanoi:Hitto taalla on isomunaisia miehia.
Meikalaisella ei oo kun 10 tuumanen ja aina oon kuvitellu etta se on tykki.
No, onneks mun vasteaika mitataan minuuteissa eika millisekunneissa...![]()