OoPee
Nuori ikäisekseen
Olis mulla ton NHL:n lisäksi Fifakin lätkän ystävillearnold sanoi:Mä on oo koskaan tosta potkupallosta niin välittäny!![]()
Olis mulla ton NHL:n lisäksi Fifakin lätkän ystävillearnold sanoi:Mä on oo koskaan tosta potkupallosta niin välittäny!![]()
Tarkoitat varmaan kuitenkin NBA?OoPee sanoi:Olis mulla ton NHL:n lisäksi Fifakin lätkän ystäville![]()
Juu on mulla sekin, mutten niin hirveesti perusta baseballistaarnold sanoi:Tarkoitat varmaan kuitenkin NBA?![]()
Joo, mutta harvoin onneksi golfissa tarvitseekaan noita baseball-lyöntejä. En itseasiassa edes tiedä saako siinä lyödä liikkuvaa palloa, mahtaisikohan Noppis tai Elle tietää.OoPee sanoi:Juu on mulla sekin, mutten niin hirveesti perusta baseballista![]()
Juu, mutta toisaalta hyvin harvoin golftietoudestakaan on ollu hyötyä jenkkifutiksessa :eek!:arnold sanoi:Joo, mutta harvoin onneksi golfissa tarvitseekaan noita baseball-lyöntejä. En itseasiassa edes tiedä saako siinä lyödä liikkuvaa palloa, mahtaisikohan Noppis tai Elle tietää.![]()
Jos se oli se IBM-jutska, niin johan mä siihen muistaakseni vastasinkinSam sanoi:Jokos OoPee sai terveiset?![]()
En oo nähny, enkä näe varmaan illallakaan ellei se eksy itsenäisyyspäivän vastaanotolle Helsinkiin - se nimitäin tulee meil telkkarista illalla..Palkopoika sanoi:
Illemmalla pitäis katsoa "Bad Santa", onkos joku nähnyt sen?
Golfissa ei saa lyoda liikkuvaa palloa.arnold sanoi:Joo, mutta harvoin onneksi golfissa tarvitseekaan noita baseball-lyöntejä. En itseasiassa edes tiedä saako siinä lyödä liikkuvaa palloa, mahtaisikohan Noppis tai Elle tietää.![]()
Nain ton koneessa menomatkalla ja oli kylla surkea leffa :thumbdown Ttu mita skedaa. Will Smithin ura on laskussa ja tama oli hyva osoitus siita, etta nyt vaan kuule kaveri pillit pussiin ja "elakkeelle".Palkopoika sanoi:
Kateltiin äsken "I, Robot". Kyllähän sen katto mutta en kyllä pelihousuja rupeis sen leffan takia repimään.
Eneitsallasta tuli mieleen, etta eipa ne tuolla rajan takana paljoa NHLaa kaipaa. AHL, WHL, OHL jne jne on kaynnissa taytta hakaa ja hallit on taynna. Lisaksi noitten liigojen parhaat pelasi venalaisryhmaa vastaan matseja eika niissakaan valittamista ollut.Myllis sanoi:Duunit talta paivalta ohi. Nyt vois kokeilla eneitsallaa... :thumbup:
No minä taas olin tosta leffasta positiiviisesti yllättynyt. Eihän se toki mikään mestariteos ollu, mutta ei se musta paskakaan ollu. Vois kattoo joskus jopa toiseenkin kertaanNopeahuoli sanoi:Nain ton koneessa menomatkalla ja oli kylla surkea leffa :thumbdown Ttu mita skedaa. Will Smithin ura on laskussa ja tama oli hyva osoitus siita, etta nyt vaan kuule kaveri pillit pussiin ja "elakkeelle".