Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
OoPee sanoi:
Juu on mulla sekin, mutten niin hirveesti perusta baseballista :(
Joo, mutta harvoin onneksi golfissa tarvitseekaan noita baseball-lyöntejä. En itseasiassa edes tiedä saako siinä lyödä liikkuvaa palloa, mahtaisikohan Noppis tai Elle tietää. :confused:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Noissa EA:n ureheilupeleissä (Fifaa ja NHL:ää oon pelannut) on mulla aina ollut ongelmana puolustaminen... maaleja kyllä tulee, mutta molempiin päihin :rolleyes:
Ett silleen!!!!!!!!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
arnold sanoi:
Joo, mutta harvoin onneksi golfissa tarvitseekaan noita baseball-lyöntejä. En itseasiassa edes tiedä saako siinä lyödä liikkuvaa palloa, mahtaisikohan Noppis tai Elle tietää. :confused:
Juu, mutta toisaalta hyvin harvoin golftietoudestakaan on ollu hyötyä jenkkifutiksessa :eek!:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Ny muuten selvis miksei Noppista ole näkynyt taas vähään aikaan, se vietiin tällä autolla veke! :( :(

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Huomenta!

Viikonloppu oli jees. Vein sitten appivanhemmat kentälle eilen ja kotiin päästyäni en sitten jaksanutkaan ruveta dokailemaan. Oon varmaan tulossa vanhaksi:doubtful: Noh. onhan tässä vielä muutama päivä vapaata niin kerkeehän tässä:rolleyes:

Kateltiin äsken "I, Robot". Kyllähän sen katto mutta en kyllä pelihousuja rupeis sen leffan takia repimään. Illemmalla pitäis katsoa "Bad Santa", onkos joku nähnyt sen?

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Palkopoika sanoi:

Illemmalla pitäis katsoa "Bad Santa", onkos joku nähnyt sen?
En oo nähny, enkä näe varmaan illallakaan ellei se eksy itsenäisyyspäivän vastaanotolle Helsinkiin - se nimitäin tulee meil telkkarista illalla.. :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
arnold sanoi:
Golfissa ei saa lyoda liikkuvaa palloa.

Niin ja terveiset vaan Torontosta :thumbup: "Loma" on nyt pidetty ja himassa ollaan taas.

Pari viikkoa turistioppaana, haajuhla ja lopuksi kaverin kanssa Toronton yoelaman ylos-alaisin laitto :D Kylla tuntui tulla hyvalle tulla himaan lauantaina ja paasta elbaamaan hetkeksi :ahem: Home sweet Alabama, vai miten se meni...

Huh huh!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Palkopoika sanoi:

Kateltiin äsken "I, Robot". Kyllähän sen katto mutta en kyllä pelihousuja rupeis sen leffan takia repimään.
Nain ton koneessa menomatkalla ja oli kylla surkea leffa :thumbdown Ttu mita skedaa. Will Smithin ura on laskussa ja tama oli hyva osoitus siita, etta nyt vaan kuule kaveri pillit pussiin ja "elakkeelle".

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Tuli sitten lasten kanssa pelailtua ulkona. Nyt onkin hyvä mennä saunaan:ahem:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Duunit talta paivalta ohi. Nyt vois kokeilla eneitsallaa... :thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Vaimo katsoo linnan juhlia, joten lasten iltapuuhat menevät taas minun piikkiini. Sain muuten digikortinkin toimimaan kaikilla kanavilla. Jännä kun keskimmäinen kanavapaketti ei löytynyt automaattisella etsinnällä, mutta manuaalisesti näkyy. Nyt täytyykin rakentaa tuon kortin ympärille uusi kone:thumbup:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Myllis sanoi:
Duunit talta paivalta ohi. Nyt vois kokeilla eneitsallaa... :thumbup:
Eneitsallasta tuli mieleen, etta eipa ne tuolla rajan takana paljoa NHLaa kaipaa. AHL, WHL, OHL jne jne on kaynnissa taytta hakaa ja hallit on taynna. Lisaksi noitten liigojen parhaat pelasi venalaisryhmaa vastaan matseja eika niissakaan valittamista ollut.
Paikallinen urkkakanava TSN kysyi yhtena paivana, etta mita mielta katsojat on lakosta ja tulevasta NHLsta. Suosituin vastaus oli: ei vois NHL vahempaa enaa kiinnostaa. Yleiso on selvasti kyllastynyt ylipalkattujen kepinheiluttajien ja rahanahneiden seuraomistajien kekkulointiin: tarkein (fanit ja itse peli) on taysin unohdettu.

Ettei vaan kavis niin kun MLBlle kavi... :rolleyes: Menivat lakkoon, jolloin katsojat sanoi "haistakaa sitte paska!" ja lahti seuraamaan muita lajeja. Ja niitahan taallapain riittaa!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Nain ton koneessa menomatkalla ja oli kylla surkea leffa :thumbdown Ttu mita skedaa. Will Smithin ura on laskussa ja tama oli hyva osoitus siita, etta nyt vaan kuule kaveri pillit pussiin ja "elakkeelle".
No minä taas olin tosta leffasta positiiviisesti yllättynyt. Eihän se toki mikään mestariteos ollu, mutta ei se musta paskakaan ollu. Vois kattoo joskus jopa toiseenkin kertaan :)