Nopeahuoli
Pomo Hetteri
Ma lahettelin teille kaikille hekumallisia ajatuksia, kera jouluterveistenOoPee sanoi:Jaahas, eli mulle, Teukalle, Zetorille ja Palkkikselle ei sitten toiveteltu lainkaan jouluja :doubtful:
Ma lahettelin teille kaikille hekumallisia ajatuksia, kera jouluterveistenOoPee sanoi:Jaahas, eli mulle, Teukalle, Zetorille ja Palkkikselle ei sitten toiveteltu lainkaan jouluja :doubtful:
No joko ne neulaset putos?Nopeahuoli sanoi:Ma lahettelin teille kaikille hekumallisia ajatuksia, kera jouluterveisten![]()
![]()
Mulla on kuusi himbessä parvekkeella. :thumbup:Nopeahuoli sanoi:Ei vielaToki sielta paivittain aina jokusia tippuu, mutta noin paaosin puu on viela kuosissa ja neulaset on kiinne :thumbup:
Noh, ymmärsit kyllä mitä tarkoitinNopeahuoli sanoi:
Paltrow on muuten Walesin tyttoja,
En ole nähnyt. Täytyy katsoa tässä jossain vaiheessa. Itse olen pitänyt niistä muutamasta hänen leffoistaan mitä on tullut katsottuaNopeahuoli sanoi:En oo nahnyt juuri tuota leffaa. Mun suosikki hanen leffoistaan on The Sliding Doors.
Aivan! Eihän täälläkään tarvitse kuin vähän myrskytä - näin yleisessä mittakaavassa, niin siitä riittää puhetta pitkäksi aikaa. Olemme siis onnellisessa asemassa täällä suojaisassa Suomessa:ahem:Nopeahuoli sanoi:Hirveita juttuja, joita rauhan pesassa elava ja syntynyt ihminen ei pysty oikeen kasittelemaan. Montas WTC iskuissa meni? 3000 ja hirvee mekkalaToki "lahtotapa" oli hieman erilainen, mutta silti.