Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nopeahuoli sanoi:
Joo, kylla Pohjoismaat (jarjestyskessa Suomi, Ruotsi, Norja ja Tanska) on mita mainioimpia paikkoja asua turvallisuuden suhteen. Muutama hullu pommimies, puukottaja ja vankikarkuri, siina melkeen kaikki! Mittavia luonnonkatastrofeja ei ollenkaan.
Unohtamatta neljää vuoden aikaa:cool: :cool: :cool: :cool:

Rakastan talvea :) Tämä on yksi painava syy, miksi haluan muuttaa pois nykyiseltä seudulta (toki asuntojen hinnat ovat toinen syy:rolleyes: )

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Niinnojoo, onhan noita muitakin "hyvia" syita asua siella (mika kullekin on sitten tarkea). Toki nelja vuoden aikaa on myos suuressa osassa Venajaakin, mutta kukapa nyt siella asua haluis :eek!: ;)

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nopeahuoli sanoi:
Niinnojoo, onhan noita muitakin "hyvia" syita asua siella (mika kullekin on sitten tarkea). Toki nelja vuoden aikaa on myos suuressa osassa Venajaakin, mutta kukapa nyt siella asua haluis :eek!: ;)
Nooohhh, jos siellä olisi samanlainen perusturva ja elintaso, niin ehkä sitten:rolleyes:

Ja onhan tässä itselläkin ollut puntarissa muut pohjoismaat, kun töitä siellä olisi tarjolla...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Olisikohan ollut alkuperäiseltä nimeltään Possession.

Gwyneth Patrol siinä oli:thumbup:
Oon nähny.

ZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :nope: :nope: :nope: :nope:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Suruissani olen tassa "seurannut" kun rekkakuskin vakava loukkaantuminen, niin ikavaa kun se onkin, on liikuttanut ihmisia enemman kun jarkyttavan maanjaristyksen (8,9 richteria) tuhot Aasiassa: Malediivien paakaupunki on 2/3 veden alla, Intiassa, Indonesiassa ja Sri Lankassa on tuhansia ja taas tuhansia kuollut. Viela paljon enemman loukkaantuneina ja kodittomina. Yhteensa ainakin 11000 kuollutta. Ja lisaa tulee, kun jatkojaristykset riepottelevat alueita viela viikon kaksi. Afrikassakin jengia jo evakuoidaan hirmuaaltojen alta...
Juu, luulis ton nyt koskettavan jengiä jo ihan senkin vuoksi, että periaatteessa tuolla olis voinnu olla melkein kuka tahansa meistäkin, turistirysiä kun ovat.

Toki se sais koskettaa muutenkin, mutta tuskin koskettaa :nope:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Juu, luulis ton nyt koskettavan jengiä jo ihan senkin vuoksi, että periaatteessa tuolla olis voinnu olla melkein kuka tahansa meistäkin, turistirysiä kun ovat.

Toki se sais koskettaa muutenkin, mutta tuskin koskettaa :nope:
Jostain lehdestä oon lukenut, että tuolle on joku prossa kehittänyt kertoimenkin, kuinka kaukana pitää kuinka monen kuolla, jotta se vastaa X-kpl kotimaisia kuolleita.

Lehti oli testannut sitä vanhoilla uutisilla (ja yllättäen toimi, kun niiden perusteella se oli kehitetty :D )

Mutta kuitenkin, noinhan tuo on aina ollut ja tulee aina olemaan. Esimerkki, jota olen käyttänyt 107-kertaa. Kun Mika voitti ekan MM:n 98, niin Kiinassa oli maanjäristys, 4000-5000 kuollutta, arvatkaas mikä oli Ylen-uutisten pääaihe ?
Ett silleen!!!!!!!!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mutta ans olla jos kotimainen kuolee jossain pirun kaukana, niin siitä taas tehdään huomattavasti isommat lööpit, kuin jos se olis kuollu kotimaassaan. Ainakin täällä revitään aiheesta paljon isompi otsikko, jos turisti kuolee auto-onnettomuudessa ulkomailla kuin jos vastaava tapahtuis kotimaassa. Tätä logiikkaa en ole täysin ymmärtäny vai meinaavatko ne, että on jotenkin traagisempaa kuolla lomamatkalla kuin työmatkalla? :confused:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Mutta ans olla jos kotimainen kuolee jossain pirun kaukana, niin siitä taas tehdään huomattavasti isommat lööpit, kuin jos se olis kuollu kotimaassaan. Ainakin täällä revitään aiheesta paljon isompi otsikko, jos turisti kuolee auto-onnettomuudessa ulkomailla kuin jos vastaava tapahtuis kotimaassa. Tätä logiikkaa en ole täysin ymmärtäny vai meinaavatko ne, että on jotenkin traagisempaa kuolla lomamatkalla kuin työmatkalla? :confused:
No toki, työmatkalla oot valmiiksi tappi otassa, lomamatkalla et :nope:

Joo ei tuota lehdistön logiikkaa varmaan oikein kukaan ymmärrä...
Ett silleen!!!!!!!!!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Oon nähny.

ZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :nope: :nope: :nope: :nope:
Ymmärrän kantasi hyvin;) Mutta kun tuossa oli hyvin paljon henkilökohtaisesti koskettavaa tarinaa, niin osui hyvin:ahem:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ja hyvat joulun jatkot. :thumbup:

Kohta mennaan Uotilan Samin kotirinteille, eli ihan tuohon naapuriin. :cool:
Elikka Suomen Nummelassa ollaan.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ikina en ole skimbannut siina, mutta golfia olen kesaisin siina rinteen juurella olevalla Vihdin golfkentalla pelannut. Useampaan kertaan, itse asiassa :thumbup:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Jarkkailen just saunailtaa suomen kamuille (ei foorumin jengille, vaikkakin osa niista sinne saattaisi kelvata).

Pilettamaan pitais lahtea 30.12. Hesalan yohon. :thumbup:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Myllis sanoi:
Jatkahan on taalla nyte. :eek!: :thumbup:
No niin oon :D Kellot on jo yli 9 aamulla ja tanaan pitais dusata pari juttua, kun noi pyhat meni vaan lokoillessa ja filmeja kattellessa. Huomenna on viela lokoilypaiva ja sit akka meneekin duuniin ja meika paasee taas asiaan: pelaamaan ;)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli sanoi:
No niin oon :D Kellot on jo yli 9 aamulla ja tanaan pitais dusata pari juttua, kun noi pyhat meni vaan lokoillessa ja filmeja kattellessa. Huomenna on viela lokoilypaiva ja sit akka meneekin duuniin ja meika paasee taas asiaan: pelaamaan ;)

Ma en tiia oonko maininnu, mutta ma oon lomilla. :) :cool: :D

03.01. takas duuniin. (ja se itavallan herra on sitten ihan ihan hiljaa :mad: )