arnold
Kohtalaisen turha tyyppi
Kyllä, mitäköhän sitä söisi. Meillä on tämän rakennuksen henkilöstöravintola välipäivät kiinni. :thumbdownSam sanoi:Mistä tulikin mieleen, että kohta onkin jo lounasaika![]()
Kyllä, mitäköhän sitä söisi. Meillä on tämän rakennuksen henkilöstöravintola välipäivät kiinni. :thumbdownSam sanoi:Mistä tulikin mieleen, että kohta onkin jo lounasaika![]()
Toi on aivan totta, monet pikkulafkat lahjovat vuodesta toiseen itselleen isoja asiakkaita asiakasmenetyksen pelosta. Nämä lahjat annetaan usein omien pentujen lahjoista tinkien ja hilpeintä tässä lahjan antamisessa on se, että verottajalle saa maksaa lahjojen arvosta puolet tuloveroa eikä lahjan saajalle niillä ole useinkaan mitään käytännön merkitystä.arnold sanoi:Mä olin pettynyt hieman, ystävänpäivänä sain ison laatikollisen tryffeleitä (ei sieniä vaan suklaata) eräältä yhteistyökumppanilta - nyt jouluna ei tullut edes korttia.. Noh, tietääpä ettei käytä heidän palveluitaan sillä on heillä myös kilpailijoita![]()
Mä ajattelin luottaa tutuun ja turvalliseen Pizzaan :eek!:arnold sanoi:Kyllä, mitäköhän sitä söisi. Meillä on tämän rakennuksen henkilöstöravintola välipäivät kiinni. :thumbdown
Minä tiedän kyllä yhden Tutun, mutta se kirjoitetaan isollajaska sanoi:Mä ajattelin luottaa tutuun ja turvalliseen Pizzaan :eek!:
Ett silleen!!!!!!!!
Critical Update for IntelliType Pro and IntelliPoint on Windows XP (KB834840)
Se lienee tämä joissain paikoissa myytävä Pizza Accidentale = pudotettu vahingossa lattialle.Sam sanoi:
Millaisenkohan pizzan jaska saa kun hän tilaa turvallisen pizzan ett silleen:eek!: :doubtful: :yuck:
Lisämaksua vastaan ruoka tarjotaan puhtaalta lautaselta.AJ sanoi:Se lienee tämä joissain paikoissa myytävä Pizza Accidentale = pudotettu vahingossa lattialle.
Minulla on tarkoitus ottaa kesään mennessä pois 5-8 kiloa. Tosin kahdeksan jälkeen olisin alipainoinenml sanoi:Nyt alkoi hikinen painon pudottaminen. Viimeisen puolen vuoden aikana ylipainoa on tullut :jaska: :n verran ihan noin vain. Säännöllistä liikuntaakin pitäisi alkaa harrastaa.
:thumbfh:
Sam sanoi:Taitaa olla aika lähteä kotiin. Puuhaa on taas koko illaksi
Taidan kuitenkin pari olusta siemailla:thumbup:
Puuha Pete, KAIKEN KORJAA!Myllis sanoi:Mina taidan siemailla sitten kun palataan Helsinkilasta. :ahem:
Huomenna vaimolle yllarireissu hesan yohon syomaan ja hotlaan yoksi ja ylihuomenna kamujen kanssa saunomaan ja pailaamaan.
Lapsille on 2 vrk hoito jarkatty oman mutsin luona, jonne itsekin eksyn yoksi raflakeikan jalkeen...![]()