Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Sam sanoi:
Mistä tulikin mieleen, että kohta onkin jo lounasaika :)
Kyllä, mitäköhän sitä söisi. Meillä on tämän rakennuksen henkilöstöravintola välipäivät kiinni. :thumbdown

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
arnold sanoi:
Mä olin pettynyt hieman, ystävänpäivänä sain ison laatikollisen tryffeleitä (ei sieniä vaan suklaata) eräältä yhteistyökumppanilta - nyt jouluna ei tullut edes korttia.. Noh, tietääpä ettei käytä heidän palveluitaan sillä on heillä myös kilpailijoita ;)
Toi on aivan totta, monet pikkulafkat lahjovat vuodesta toiseen itselleen isoja asiakkaita asiakasmenetyksen pelosta. Nämä lahjat annetaan usein omien pentujen lahjoista tinkien ja hilpeintä tässä lahjan antamisessa on se, että verottajalle saa maksaa lahjojen arvosta puolet tuloveroa eikä lahjan saajalle niillä ole useinkaan mitään käytännön merkitystä.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
arnold sanoi:
Kyllä, mitäköhän sitä söisi. Meillä on tämän rakennuksen henkilöstöravintola välipäivät kiinni. :thumbdown
Mä ajattelin luottaa tutuun ja turvalliseen Pizzaan :eek!:
Ett silleen!!!!!!!!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
jaska sanoi:
Mä ajattelin luottaa tutuun ja turvalliseen Pizzaan :eek!:
Ett silleen!!!!!!!!
Minä tiedän kyllä yhden Tutun, mutta se kirjoitetaan isolla ;) Eikä hän viljele sileeniä:thumbup:

Millaisenkohan pizzan jaska saa kun hän tilaa turvallisen pizzan ett silleen:eek!: :doubtful: :yuck:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Mikkisoft auto update toimii. :doubtful:

Käyttis on epätoivon vimmassa yrittänyt asentaa automaattisesti mulle tätä "kriittistä" päivitystä, tuloksetta.

Critical Update for IntelliType Pro and IntelliPoint on Windows XP (KB834840)

Otin pois päivityslistalta.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Sam sanoi:

Millaisenkohan pizzan jaska saa kun hän tilaa turvallisen pizzan ett silleen:eek!: :doubtful: :yuck:
Se lienee tämä joissain paikoissa myytävä Pizza Accidentale = pudotettu vahingossa lattialle.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Jos tilaa talon pizzan, ne lakaisevat lattiat ja ripottelevat sattumat pizzan päälle.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Nyt alkoi hikinen painon pudottaminen. Viimeisen puolen vuoden aikana ylipainoa on tullut :jaska: :n verran ihan noin vain. Säännöllistä liikuntaakin pitäisi alkaa harrastaa.

:thumbfh:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Nyt alkoi hikinen painon pudottaminen. Viimeisen puolen vuoden aikana ylipainoa on tullut :jaska: :n verran ihan noin vain. Säännöllistä liikuntaakin pitäisi alkaa harrastaa.

:thumbfh:
Minulla on tarkoitus ottaa kesään mennessä pois 5-8 kiloa. Tosin kahdeksan jälkeen olisin alipainoinen :D Viisi onnistunee ongelmitta:rolleyes:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Mulla ylipaino on tullut minimaalisen pienellä ruokamäärällä. Hiilihydraattien vähentäminen ja liikunnan lisääminen pitäisi tuoda haluttu muutos.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Kaytiin sitten rinteessa. Kohtapiakkoin syomaan broidin kuppilaan. :thumbup:

Ja sitten asentamaan systerin himaan houm sinemaa...

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Taitaa olla aika lähteä kotiin. Puuhaa on taas koko illaksi :(

Taidan kuitenkin pari olusta siemailla:thumbup:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sam sanoi:
Taitaa olla aika lähteä kotiin. Puuhaa on taas koko illaksi :(

Taidan kuitenkin pari olusta siemailla:thumbup:

Mina taidan siemailla sitten kun palataan Helsinkilasta. :ahem:

Huomenna vaimolle yllarireissu hesan yohon syomaan ja hotlaan yoksi ja ylihuomenna kamujen kanssa saunomaan ja pailaamaan.
Lapsille on 2 vrk hoito jarkatty oman mutsin luona, jonne itsekin eksyn yoksi raflakeikan jalkeen... :rolleyes:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Myllis sanoi:
Mina taidan siemailla sitten kun palataan Helsinkilasta. :ahem:

Huomenna vaimolle yllarireissu hesan yohon syomaan ja hotlaan yoksi ja ylihuomenna kamujen kanssa saunomaan ja pailaamaan.
Lapsille on 2 vrk hoito jarkatty oman mutsin luona, jonne itsekin eksyn yoksi raflakeikan jalkeen... :rolleyes:
Puuha Pete, KAIKEN KORJAA!
Puuha Pete, TIETENKIN.

Aikamoista menoa ...

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Nyt kohti kotia. On raato olo mitättömän oloisen työpäivän jälkeen. Olenkohan tulossa kipeäksi. :nope:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Huomenta! :eek!: PARAT KLASH!!!!!!!!!!!

Arska paistaa edelleen ja lammintakin on yli 10 astetta! Autot kiiltaa kun paavin mulkku ja eilen kaytiin ostamassa lisaa huonekaluja. Tulevat perjantaina. Ja sillon on jo "uusi vuosi" :eek!:

2005!!!! :eek!: :eek!: :eek!: :rolleyes: