Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
ml sanoi:
Viinatonta viikkoa vois suositella. Tämä onkin helppo kertoa viidellä.
Joku viksu sanoi etta pitais pitaa:
- tunnissa yx viinaton minuutti,
- paivassa yx viinaton tunti,
- viikossa yx viinaton paiva,
- kuukaudessa yx viinaton viikko, ja
- vuodessa yx viinaton kuukausi.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Olen miettinyt näin Jaska otsikoissa -viikolla, että mitäköhän Jaska saisi Tukholmalaisessa ravintolassa, jos hän huutaisi tarjoilijalle

Ett Silleeen!!!!!!!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
ml sanoi:
Mulla on paha tapa lounastaa oman työpöydän ääressä.

jos nyt uobe ois taalla niin se varmaan sanois etta mulla on paha tapa paskantaa oman tyopoydan aaressa... :rolleyes:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Silloin kun söin työpaikalla eväitä niin ne mussutin työpöydällä. Muuten käytän työpaikkaruokalan antimia. Nykyään en eväitä tuo ollenkaan.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Myllis sanoi:
jos nyt uobe ois taalla niin se varmaan sanois etta mulla on paha tapa paskantaa oman tyopoydan aaressa... :rolleyes:
Tuon takiahan meilläkin on vain kannettavat, työskentely sujuu katkeamattomasti:thumbup:

Ja nyt kotiin :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Re: Hyvat ihmiset:

Myllis sanoi:
OoPee on hataa karsimassa... :D
Eipä kun pelasin Max Payne kakkosta :D

On muuten sikaupee geimi, ehkä paras, jota olen koskaan pelannut :eek!: :eek!: :eek!: Niin ohan se toki ollu mulla jo iät ja ajat, mutten vaan jostain syystä oo kerinny aikaisemmin tutustua.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Re: Re: Hyvat ihmiset:

ml sanoi:
OoPeen hätä voi kärsiä, jos se ei saa purkautua luonnollisella tavalla. :ahem:

Tästä tulee mieleen vain yksi seikka. :D
Juu, mutta moon luopunu sen käytöstä :nope: :nope: :nope:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
No itteasiassa mulla on hyvin rajoittuneet tiedot koskien sun ulostuskäyttäytymistäsi :(

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Re: Re: Hyvat ihmiset:

OoPee sanoi:
Eipä kun pelasin Max Payne kakkosta :D

On muuten sikaupee geimi, ehkä paras, jota olen koskaan pelannut :eek!: :eek!: :eek!: Niin ohan se toki ollu mulla jo iät ja ajat, mutten vaan jostain syystä oo kerinny aikaisemmin tutustua.
Ton gamen ois saanut pleikkari kakkoselle 20 egellä. Passasin tarjouksen. Olen pelannut Red Factionin pleikkarilla. Kontrollit tuntuivat aluksi melko oudoilta, koska olen pinttynyt hiiri+näppis pelaaja.

Paniikkitilanteita syntyi vähän väliä, kun luodit vihelsivät ympärillä, mutta ohjaintatit eivät välittäneet paniikkiohjauskomentoja oikein. :rolleyes:

En ole sen jälkeen pelannut näitä pelejä pleikkarilla.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Re: Re: Re: Hyvat ihmiset:

ml sanoi:
Ton gamen ois saanut pleikkari kakkoselle 20 egellä. Passasin tarjouksen. Olen pelannut Red Factionin pleikkarilla. Kontrollit tuntuivat aluksi melko oudoilta, koska olen pinttynyt hiiri+näppis pelaaja.

Paniikkitilanteita syntyi vähän väliä, kun luodit vihelsivät ympärillä, mutta ohjaintatit eivät välittäneet paniikkiohjauskomentoja oikein. :rolleyes:

En ole sen jälkeen pelannut näitä pelejä pleikkarilla.
Joo, mutta grafiikat on kuitenkin puuceessa sen verran paremmat, että vaikee kuvitella että max payne (eritoten kakkonen) näyttäis puolikskaan niin hienolta pleikkarissa. Red Faction kakkosen asensin koneelle, pelasin kaks minuuttia ja deinstalloin :nope:

Mutta jos pleikkarilla haluat pelata, niin osta ihmeessä, oli se ykkönenkin sen verran magee peli. Ja noissa Max Payneissa on se hienoa, että niiden kässäri kelpais tosta vaan leffan käsikirjoitukses ja kyseessä olis vielä paremmanpuoleinen dekkari :ahem:

Itte kokeilin pleikkarilla Medal of Honor: Rising Sunia ja oli tosiaan orpo olo ohjata first person shooteria gamepadilla :eek!: