Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Hyvin menee!

Kello on jo 7:53 ja vasta nyt käy nyppimään nykysysteemi:mad_old:

Mennee säätäessä jälleen yksi päivä, jotta voi tehdä töitä:jaska:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Koin pientä paniikkia eilen illalla ja tänä aamuna kukkaroa etsiessä. Onneksi pörssi löytyi työpaikan auton penkin välistä. Olin tiputtanut lompsan jostain syystä sinne.

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
ml sanoi:
Koin pientä paniikkia eilen illalla ja tänä aamuna kukkaroa etsiessä. Onneksi pörssi löytyi työpaikan auton penkin välistä. Olin tiputtanut lompsan jostain syystä sinne.
Fitti fiilis, on joskus tapahtunut mullekin. Hyvä että löyty, son aikamoinen rumba kun kortit häviää:nope:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Nyt taas elämä hymyilee kotona, kotikone on pystyssä, ajuritkin on lähes tulkoon kaikki asennettu. Olin ihmeissäni nVidian ajureiden kanssa. Käyttis asensi omat referenssiajurit, eikä ajuripäivitys meinannut onnistua.

Ärsyttää tämä ajurikikkailu Windowsin kanssa. Win98 kanssa tilanne oli ehkä vielä pahempi. Jos laitteelle asentui vahingossa väärä ajuri, käyttis puski väkisin tätä väärää ajuria. Muistan tapauksen, jossa taistelin usb-peliohjaimen kanssa pitkään.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Palkopoika sanoi:
Fitti fiilis, on joskus tapahtunut mullekin. Hyvä että löyty, son aikamoinen rumba kun kortit häviää:nope:
Kyllä, meinasin jo soittaa pankkiin jäädyttääkseni tilini. Kerran olen hukannut kukkaroni niin, että jätin sen vahingossa yleisöpuhelimen luo (v. 1985?). Poistuin puhelimen luota n. 5m ja palasin äkkiä takaisin. Joku Jorma oli jo ehtinyt varastaa kukkaroni. :mad_old:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Minulla on aika usein tippunut lompakko tai puhelin auton penkin viereen:jaska: Ärsyttävää. Toissailtana vaimo onnistui jättämään auton avaimet auton ulko-oveen (ulkopuolelle). Ovet eivät olleet edes lukossa :D Oli hyvä ylläri, kun aamulla lähdin töihin. Onneksi Vantaalla on rehellistä porukkaa:ahem:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Joillakinhan on koira sitä varten, että se lukitsee auton ovet ja jää sisäpuolelle vahtimaan sitä.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Sam sanoi:
Minulla on aika usein tippunut lompakko tai puhelin auton penkin viereen:jaska: Ärsyttävää. Toissailtana vaimo onnistui jättämään auton avaimet auton ulko-oveen (ulkopuolelle). Ovet eivät olleet edes lukossa :D Oli hyvä ylläri, kun aamulla lähdin töihin. Onneksi Vantaalla on rehellistä porukkaa:ahem:
Rehellisyys taitaa olla melko paikallinen käsite.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
AJ sanoi:
Joillakinhan on koira sitä varten, että se lukitsee auton ovet ja jää sisäpuolelle vahtimaan sitä.
Edellinen Opelini:jaska: :mad_old: :thumbdown osasi tehdä tuon myös ilman koiraa:D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Rehellisyys taitaa olla melko paikallinen käsite.
Joo. Itse unohdin edellisen asunnon pihalla autoni ikkunan auki, ja lompakon etupenkille yöksi. Rahaakin oli satasen verran. Onneksi paikka oli rauhallinen (ok-talo)

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Tästä muistui yks vanha juttu presidentti Kyösti Kalliosta. Hän taitaa olla ainoa kuolleista presidenteistä, jonka hautapaikka on muualla kuin Helsingissä.

Kyösti Kallion emäntä oli sanonut Nivalassa lähtijäissanoiksi miehelleen, että elä sitten kuseksi Linnan ovelta.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Huomenta! :thumbup:

Otin sitten iltamissa vajaat kolmisen olutta ja menin nukkumaan jo 22:30. Nukuin yhdeksan tuntia ja nyt on jaksava fiilis.
Kiirusta pitaa, pitais muuttaa hommien toimiminen omien tavoitteiden mukaan ja poistaa edellisen esimiehen prosessit, ainakin niilta osin joiden kanssa ole samaa mielta.
Hiukka turhan saksalaisen jaykka on ollut toimintamalli mutta alkaa muuttumaan tasta paivasta lahtien. Perkeles. :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sam sanoi:
No jokos nyt olet ottanut? Saa nähdä kuinka kauan olen ottamatta. Ainakin niin kauan kun se tuntuu hyvältä.
Vakta: Mua rupes närästämään ihan sairaasti Rellun Carte Noir lomalla. Nyt ei maistu sitten mikään. yäk :yuck:

Tai no Pepsi Max tai tuoremehu tai asidofilus piimä:D

Ihan oikeesti:ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
ml sanoi:
Tästä muistui yks vanha juttu presidentti Kyösti Kalliosta. Hän taitaa olla ainoa kuolleista presidenteistä, jonka hautapaikka on muualla kuin Helsingissä.

Kyösti Kallion emäntä oli sanonut Nivalassa lähtijäissanoiksi miehelleen, että elä sitten kuseksi Linnan ovelta.
Täällä kun on presidenttitietäjiä niin heitetään yks trivia jonka kuulin faijalta.

Missä Risto Ryti kiinniotettiin sotasyyllisyydestä (fyysinen paikka)?:doubtful:

Faija nimittäin on ollut samassa paikkaa monta kertaa itse:ahem:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jones sanoi:
:doubtful: :eek!: :nope: :alppu:

Otetaan mutta häviän. Sä olet periaatteellinen ihminen:ahem:
Noh, tänään on ensimmäinen koettelemusten päivä. Mun pitää kasata pojalle uusi sänky (mallia parvi). Jotta se mahtuu lasten huoneeseen, on minun purettava pari kaappia:jaska: Ja luonnollisesti säilytystilaa ei ole liikaa, niin on sitten kaivettava varaston kätköistä sinne muuton yhteydessä yksi purettu kaappi ja kasastettava se lasten huoneeseen. Eipähän tarvitse miettiä miten tämän illan käyttää...

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Jones sanoi:
Täällä kun on presidenttitietäjiä niin heitetään yks trivia jonka kuulin faijalta.

Missä Risto Ryti kiinniotettiin sotasyyllisyydestä (fyysinen paikka)?:doubtful:

Faija nimittäin on ollut samassa paikkaa monta kertaa itse:ahem:
No ei tässä mitää pressatietäjiä olla. Arvelen että jutun aiheeseen liittyen Ryti olisi ollut linnassaan kaakeloidulla vyöhykkeellä.