OoPee sanoi:En tainnu olla hirveen vakuuttava![]()
:nope: :nope: :nope:
OoPee sanoi:En tainnu olla hirveen vakuuttava![]()
OoPee sanoi:Paan osoitteen tulemaan![]()
![]()
![]()
No ei oo hinnalla pilattuja :eek!:Myllis sanoi:Ma meen sinne taas sunnuntaina 3 paivaks. Tilauksia otetaan vastaan....
Video CD:t alkaen 9,90 Zlotya, DVD:t 19,90 Zlotya.
Siis nama hydrauliikkapatkat siispa.
No miksipa luulet etta ma sinne koko ajan matkaan...OoPee sanoi:No ei oo hinnalla pilattuja :eek!:
Meillä oli 80-luvulla vaikeuksia saada tuhlattua sitä pakollista zlotymäärää, mikä piti virallisesti vaihtaa, vaikka viikko maassa oltiinkin.Myllis sanoi:No miksipa luulet etta ma sinne koko ajan matkaan...![]()
![]()
Mullon aika haslinkia ainakin tammi-helmikuu hiihtolomien takia, mutta toukokuussa oon paljon Suomessa. Sveitsissa on pitkaa viikonloppua lahes kokoajan...Sam sanoi:Myllis, milloinkas ehditään tapaamaan?
Kattellaan sitten. Äläkä unohda tuliaisiaMyllis sanoi:Mullon aika haslinkia ainakin tammi-helmikuu hiihtolomien takia, mutta toukokuussa oon paljon Suomessa. Sveitsissa on pitkaa viikonloppua lahes kokoajan...![]()
Saanko sanoa jotain uskostasipatriot sanoi:Kuinka mä olin uskossa, että Myllis on kotiutumassa Suomeen lopullisesti?
Nain meinasi tapahtua, mutta sitten firma ylensi mut johtoportaaseen ja iski 40% palkankorotuksen.patriot sanoi:Kuinka mä olin uskossa, että Myllis on kotiutumassa Suomeen lopullisesti?
Toki!Sam sanoi:Saanko sanoa jotain uskostasi![]()
Nelja viidennesta. :frown:patriot sanoi:Eli onko puolet perheestä Suomessa?
Onneks ei nay etta menin ohi altaasta...Sam sanoi:Myllis: sun tyylihän on melkein yhtä puhdas kun minunkin:eek!: :thumbup:
-edit- miten korkealta hypätty?
Mistä tulikin mieleen, että ei ole kovin mieltä ylentävää tipahtaa seiväshypyssä 2,60 korkeudelta monttuun:jaska:Myllis sanoi:Onneks ei nay etta menin ohi altaasta...![]()
Eli jalat suorana, hypäten ylöspäin ja käsillä varpaita napauttaen taitos:thumbup: Nautinnollinen hyppy:ahem:Myllis sanoi:-edit- kolmen metrin laudalta, taittaen.
AUTS!Sam sanoi:Mistä tulikin mieleen, että ei ole kovin mieltä ylentävää tipahtaa seiväshypyssä 2,60 korkeudelta monttuun:jaska: