Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Myllis sanoi:
Omasta mielesta mun sukset on maailman siisteimmat. :cool: :rolleyes:

Tays mattamustat ilman mitaan...
Suosittelisin SITEIDEN pikaista asennusta. Voit saada enemmän irti harrastuksestasi.:ahem:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
No oli niissa sentaan siteet, hopean variset. Toinen etuside nakyy jopa kuvassa... :mad:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ottaa paahan ettei Nordica enaa tee noita matta-yksvarisia skimboja.

Sillon kun ma ostin noi, niin naisten malli matta hopeinen ilman mitaan krumeluureja ja teksteja.
Diggasin niiden molempien designista, muttei niita enaa ole... :(

Ja kun haluaisin uudet skimbat, yhdet sveitsiin ja yhdet suomeen...

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Myllis sanoi:

Ja kun haluaisin uudet skimbat, yhdet sveitsiin ja yhdet suomeen...
Vaikka onhan mulla Suomessa 207 pitkat Rossarin suurpuikka kisasukset. Ei niilla kylla enaa osaa edes laskea, tai siis ne tarttee niin paljon vauhtia etta Vihdissa oli ihan karsimysta laskea niilla.

Hirvee vauhti, kaks kaannosta ja oltiin jo hisseilla.. :D :thumbdown

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Minareillahan moisesta nyppylästä täytyy laskea, mielellään vielä öiseen aikaan.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sam sanoi:
Minareillahan moisesta nyppylästä täytyy laskea, mielellään vielä öiseen aikaan.

Saakohan niita enaa? :D

Muistan kun Kivenlahdessa tehtiin kunnon hynda ja kerran loikatessa laskeuduin takaraivolleni ja taju lahti pariksi minuutiksi. :rolleyes: :D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Myllis sanoi:
Saakohan niita enaa? :D

Muistan kun Kivenlahdessa tehtiin kunnon hynda ja kerran loikatessa laskeuduin takaraivolleni ja taju lahti pariksi minuutiksi. :rolleyes: :D
Minä olen pari kertaa laskenut minareilla k42 mäestä:D Alastulopaikka oli käytännössä umpihankea. Hyvin pyöritti - vieläpä täysi-ikäisenä:thumbup:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sam sanoi:

Tosta tulikin mieleen kun oltiin broidin kanssa Lechissa skimbaamassa.
Yhtena yona mentiin bailaamaan ja dokaamaan Oberlechiin (kyla ylhaalla rinteessa) ja myohastyttiin yohissista.

Laskettiin pikkukengilla yli kilsan rinne takaisin kylaan kannissa kun kaet.
Joka hyndasta loikattiin ja kaaduttin alastullessa. Ja oli muuten sikahauskaan.
Aamulla oltiin mustelmia taynna... :D :D

Taman ikaisena (tuolloin olin 19-20 vee) menis varmaan jo luita poikki... :frown:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
18 ikäisenä tuli yksi paha tälli tehtyä juurikin yöllä laskettelurinteellä ja se rauhoitti kummasti. Ei enää uskalla koheltaa samalla tavalla. Onneksi.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ei muuten tullut sitten radion asentamisesta mitaan.

Oltiin saakelin albaanin kanssa sovittu treffit kello 16:00 ja ei siella ketaan ollut. :mad:

Toi jaba on meilla tuotannossa duunissa ja sen broidlla on joku car music & tuning shoppi parisataa metria mun himasta...

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Asenna itse. Eihän sitä voi mokata.

Nyt lähdenkin laittamaan vikat listat kylppäriin, kun naapurikaan ei ole kotona. Piti näet hänen tietokoneongelmaa tutkailla:jaska:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sam sanoi:
18 ikäisenä tuli yksi paha tälli tehtyä juurikin yöllä laskettelurinteellä ja se rauhoitti kummasti. Ei enää uskalla koheltaa samalla tavalla. Onneksi.

Mulla on pahin (polvien ja kantapaan rikkomisten lisaksi) ollut Grindelwaldissa kun kaaduin offaria laskiessa ja kaaduin selka menosuuntaan.
Onneksi oli reppu selassa, silla se nousi ylos ja suojasi mun paata joka olis kumahtanut aika vauhdilla kiveen.
Repun lapikin se tarahti niin lujaa etta silmissa sumeni ja paa oli kipea pari paivaa. Laskettelut loppu siihen silta paivalta.
Nykyaan on kypara (suomenlipulla varustettu, kts. alla) lahes aina paassa, kyllakin nyt se unohtui suomeen...

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sam sanoi:
Asenna itse. Eihän sitä voi mokata.

Niin mun piti tehdakin, mutta taa jaba lupas tehda sen ammattitaitoisesti 50,- CHF:lla.
Oonhan ma noita jo asentanut yli 5. Kaipa taidan sittenkin itse asentaa.... :doubtful:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Myllis, mutta eikö olekin mukavaa muistella aikoja jolloin ei pahemmin järki päätä pakottanut ;) Eipähän tarvitse nykyään märehtiä elämätöntä nuoruutta:thumbup:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Tuossahan se mun kyrpara nakyy hyvin, meidan viime vuoden parin paivan juomavaraston kera...

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sam sanoi:
Myllis, mutta eikö olekin mukavaa muistella aikoja jolloin ei pahemmin järki päätä pakottanut ;) Eipähän tarvitse nykyään märehtiä elämätöntä nuoruutta:thumbup:

Ehdottomasti. :thumbup:

On tullut tehtya kaikenlaista, osasta voi olla ylpea, osasta ei... :rolleyes: :D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Myllis sanoi:
Ehdottomasti. :thumbup:

On tullut tehtya kaikenlaista, osasta voi olla ylpea, osasta ei... :rolleyes: :D
Aivan :D Tosin lähes kaikki kunnon kohellukset olen tehnyt täysin selvin päin:eek: Yleensä kun jotain nuorena otti, niin rupesi enemmän miettimään tekemisien järkevyyttä sekä seuraamuksia. Olin omituinen:D