Suosittelisin SITEIDEN pikaista asennusta. Voit saada enemmän irti harrastuksestasi.:ahem:Myllis sanoi:Omasta mielesta mun sukset on maailman siisteimmat.![]()
![]()
Tays mattamustat ilman mitaan...
Suosittelisin SITEIDEN pikaista asennusta. Voit saada enemmän irti harrastuksestasi.:ahem:Myllis sanoi:Omasta mielesta mun sukset on maailman siisteimmat.![]()
![]()
Tays mattamustat ilman mitaan...
Jospa ne oli asennettu, mutta irtosivat?Jones sanoi:Suosittelisin SITEIDEN pikaista asennusta. Voit saada enemmän irti harrastuksestasi.:ahem:
Stunttaus onnistuu paremmin ilman siteitäJones sanoi:Suosittelisin SITEIDEN pikaista asennusta. Voit saada enemmän irti harrastuksestasi.:ahem:
Vaikka onhan mulla Suomessa 207 pitkat Rossarin suurpuikka kisasukset. Ei niilla kylla enaa osaa edes laskea, tai siis ne tarttee niin paljon vauhtia etta Vihdissa oli ihan karsimysta laskea niilla.Myllis sanoi:
Ja kun haluaisin uudet skimbat, yhdet sveitsiin ja yhdet suomeen...
Sam sanoi:Minareillahan moisesta nyppylästä täytyy laskea, mielellään vielä öiseen aikaan.
Minä olen pari kertaa laskenut minareilla k42 mäestäMyllis sanoi:Saakohan niita enaa?![]()
Muistan kun Kivenlahdessa tehtiin kunnon hynda ja kerran loikatessa laskeuduin takaraivolleni ja taju lahti pariksi minuutiksi.![]()
![]()
Sam sanoi:Minareillahan moisesta nyppylästä täytyy laskea, mielellään vielä öiseen aikaan.
Sam sanoi:18 ikäisenä tuli yksi paha tälli tehtyä juurikin yöllä laskettelurinteellä ja se rauhoitti kummasti. Ei enää uskalla koheltaa samalla tavalla. Onneksi.
Sam sanoi:Asenna itse. Eihän sitä voi mokata.
Sam sanoi:Myllis, mutta eikö olekin mukavaa muistella aikoja jolloin ei pahemmin järki päätä pakottanutEipähän tarvitse nykyään märehtiä elämätöntä nuoruutta:thumbup:
AivanMyllis sanoi:Ehdottomasti. :thumbup:
On tullut tehtya kaikenlaista, osasta voi olla ylpea, osasta ei...![]()
![]()