OoPee
Nuori ikäisekseen
Onks toi nyt se Nouben kuusi?Jones sanoi:
Onks toi nyt se Nouben kuusi?Jones sanoi:
AI SE OLIT SÄ????? :eek!: :eek!: :eek!:Jones sanoi:Muurlassa mulla tais muistaakseni olla tiukka paikka. En ihan hallinnut noita suksia ja tulin mäkeä alas kuin Franz Klammert. Tärähtikö seinään vai oveen, muista en. Tai en ainakaan halua muistaa.
Nurin olin jo ankkurihississä ja siitä ajauduin TUULIPUVUSSA jyrkkään rinteeseen. Vittu kun oli selkä kipee sen jälkeen.
Loistava oli keli, arska paisto pilvettömältä taivaaltaMyllis sanoi:Heippa Oppis! :thumbup:
Oliko siella idassakin tanaan kaunis paiva? :doubtful:
Naikko mun fotot?
OoPee sanoi:Loistava oli keli, arska paisto pilvettömältä taivaalta
Sam sanoi:Täällä on vihmonut vettä koko päivän ja tuuli yltyy selvästi:nope: Pessimistisempi kaveri jo vallan masentuisi.
Kympillä minäkin laitoin kaverille, vaikka tämä tulikin vain kevyeen käyttöön. Suotta tehdä kusimunia:thumbup:Myllis sanoi:Nyt pysyy sakki katossa. :thumbup:
10 millin koukulla roikkuu, saa nahda milloin koukku vasyy.
Yleensa kasimillinen suoristuu parinkymmenen session jalkeen... :doubtful:
:nope: :nope:OoPee sanoi:Onks toi nyt se Nouben kuusi?![]()
Muurlan rinteesta sellanen anekdootti, etta siella tapasin ekan kerran tyton joka vei mun poikuuden mennessaan... :thumbup:OoPee sanoi:AI SE OLIT SÄ????? :eek!: :eek!: :eek!:
Oon meinaan JOKUSEN kerran ittekkin Muurlassa skimbannu![]()
Ilmaisit asian siten, että saivartelemalla siitä voisi tehdä jatkokysymyksiäNopeahuoli sanoi:Muurlan rinteesta sellanen anekdootti, etta siella tapasin ekan kerran tyton joka vei mun poikuuden mennessaan... :thumbup:
Me talutetitin jo keskiviikkoiltana. Oli kans semmosessa kondiksessa, että olis sillä vielä parikolme joulua juhlinu varsin mainiostiNopeahuoli sanoi::nope: :nope:
Meidan kuusi talutettiin torstai-iltana tohon ulos ja vaikka siita jokunen neulanen matkalla karisikin, niin siina kunnossa se siihen kadunvierustaan jai, etta joku ois sen joulukuuseksi voinu siita viela ostaa.
Oli hyva kuusi :thumbup:
AI SE OLIT SÄ????? :eek!: :eek!: :eek!:Nopeahuoli sanoi:Muurlan rinteesta sellanen anekdootti, etta siella tapasin ekan kerran tyton joka vei mun poikuuden mennessaan... :thumbup:
Vähänx oon sulle kade heiOoPee sanoi:AI SE OLIT SÄ????? :eek!: :eek!: :eek!:
No ei se niin hyvä ollu. Yllättävän löysähköSam sanoi:Vähänx oon sulle kade hei![]()
Ei oo ollu mitään puhettaelle sanoi:Ja hei .. onkohan kukaan ulkomaanpelle vielä kehunut tätä mieletöntä säätä !!!
Tekisi kyllä nyt mieli hieman napsia oopeetaOoPee sanoi:Ei oo ollu mitään puhetta
Eikä siitäkään, että huomenna pitäis olla samanlainen ilma :nope: :nope: :nope: