Sam
Muumipappa
ml: minkälainen aikataulu sinulla on tänään tai huomenna heti puolenpäivän jälkeen? Ajattelin, josko olisi ehtinyt ohimennessä pikaisesti kaffet juomaan.
:eek!: :eek!: :eek!: :eek!:Sam sanoi:ml: minkälainen aikataulu sinulla on tänään tai huomenna heti puolenpäivän jälkeen? Ajattelin, josko olisi ehtinyt ohimennessä pikaisesti peffaan naimaan.
Soon niille ihan oikein!:ahem:jps sanoi:Ei kai se mikään ihme ole, että kahvipaikka on törkeessä kunnossa, kun olet laiminlyönyt hommasi noin pahasti.
No mene mukaan vaan...OoPee sanoi:Kateellinen minä teille olen![]()
Kysy nyt kuitenkin ensin, jos huolivat!jaska sanoi:Mä menen mukaan vaan...
Paskempi tsägäOoPee sanoi:Kysyin nyt kuitenkin ensin, jos huolivat! Eivät huolineet![]()
No ens kerralla sitten, kun on sun ripuli hellittäny :ahem:jaska sanoi:Paskempi tsägä
Tuo kommentti suorastaan huutaa erästä kuvaa... mutta se on käsittääkseni banjottu :nope:OoPee sanoi:No ens kerralla sitten, kun on mun ripuli hellittäny :ahem:
Tyttö!elle sanoi:Pojat !!!
Aaaaahhh! Se helpottunut olo joka tuon jälkeen tuntuu lähes joka solussaPalkopoika sanoi:Huomenta!
Sunnuntaina kun käväsin kaakeloidulla vyöhykkeellä niin tuli mullekkin yks kuva mieleen:thumbup: Kyllä lähti!
No voi voi :nope:jaska sanoi:Mun kämmen suorastaan huutaa eräältä kovaa... mutta hän on käsittääkseni banjottu :nope:
Käyt vissiin aika harvoin? :eek!:Palkopoika sanoi:Huomenta!
Sunnuntaina kun käväsin kaakeloidulla vyöhykkeellä niin tuli mullekkin yks kuva mieleen:thumbup: Kyllä lähti!
Ja paskat!jaska sanoi:Tuo kommentti suorastaan huutaa erästä kuvaa... mutta se on käsittääkseni banjottu :nope:
Aina kun löytyy aikaa, onhan se harrastuksista parhain:thumbup: Sunnuntaina tuli vaan kiirus kun olin ahtanut tulista kanaa naamaani nuoruuden innolla:eek!:OoPee sanoi:Käyt vissiin aika harvoin? :eek!: