Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jps sanoi:
Toi ny on ollu yksittäistapaus, vertaa uutisväärennökset, ei tommosen saa antaa liiaksi järkyttää, ne ovat kuitenkin harvinaisia poikkeuksia.
No jos totta puhutaan, niin kyllä mä aloin Jurassic Park kolmosenkin jälkeen vähän epäröimään :eek!:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Sam sanoi:
Aika karmaiseva:nope: on ollut aika rohkeita kuvaajia:ahem:
Siinähän se yks kuvaaja ottikin kuvaa, toisesta kuvaajasta työn ääressä. Jos toi ei olisi dokumentti, niin mistä sä luulet että näyttlijöitä löytyisi niiden otusten syötäväksi ja tallottavaksi, aika harvassa olisivat, oletettavasti.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nyt olisi hyvä ilma lähteä ajelulle länteenpäin, mutta taidan jättää huomiseen.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Sitä mä olen aina ihmetellyt, kuinka se Edwin Laine selvisi sodasta.
Helpohkosti, mutta Spielberg oli mukana rähinässä useammankin kerran joko ohjaajana tai tuottajana :eek!:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
AJ sanoi:
a) hengissä
p) sei olluna rintamalla.
Kyllä se siellä oli. Huuti vähän väli, POIKKI. Ilmeisesti ryssän piiskatykki tähtäs Edwiniä, mutta osui vahingossa komppanjan päällikköön. :frown:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
Helpohkosti, mutta Spielberg oli mukana rähinässä useammankin kerran joko ohjaajana tai tuottajana :eek!:
Entäs se kameramies, joka istui Pearl Harbourin pommituksessa jätkän pommin päällä, ja kuvas koko matkan laivan kanteen asti. Olivatkohan he palkanneet jonkun japanilaisen kamikaze-kuvaajan ruokapalkalla töihin? :eek!:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Oli, mutta palkanmaksu oli sovittu maksettavaksi työsuorituksen jälkeen.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Entäs se kameramies, joka istui Pearl Harbourin pommituksessa jätkän pommin päällä, ja kuvas koko matkan laivan kanteen asti. Olivatkohan he palkanneet jonkun japanilaisen kamikaze-kuvaajan ruokapalkalla töihin? :eek!:
Se oli taatusti trikkikuva. Pommi oli suutari ja se kuvaaja vaan putos sen pommin kanssa! Räjähdys lisättiin kompuutterilla! :eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Terve!

Oulussa ollaan:(

Karmee leffa se eilinen. Tai siis se loppu:mad: Ei tollasia saa tehdä:nope:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
Se oli taatusti trikkikuva. Pommi oli suutari ja se kuvaaja vaan putos sen pommin kanssa! Räjähdys lisättiin kompuutterilla! :eek:
EN USKO, jos pommi olisi ollut suutari, niin siinä olis ollut liikaa vaivaa muuttaa pommin näköiseksi. Sitä paitsi suutari olis ihan hyvin voinut pitää itse kameraa kädessä, eikä kameramiestä olisi tarvittu erikseen.