Sam
Muumipappa
Lähden länttä kohti puolen päivän aikaan:thumbup:ml sanoi:Huomenta.
Paa tulemaan tänne päin pirteyttä.
Lähden länttä kohti puolen päivän aikaan:thumbup:ml sanoi:Huomenta.
Paa tulemaan tänne päin pirteyttä.
Joko te kundit loptetitte vai tuleeko vielä jatkoa?ml sanoi:Siellä se oli päiväkodin seinällä kehystettynä "Olen vuoden paskoja" kunniamaininnalla varustettuna. Kuulemma päiväkoti oli kaksi vuotta keskeytettynä, koska kunta ei saanut palkattua uusia hoitajia. :eek!: :eek!: :eek!:
No se ny vielä puuttus, että nukkuisit sillävälin, kun muut pyyhkii sun perperiäs :eek!:Sam sanoi:Pyyhkimään...
...tuohon joutuu vieläkin heräämään viikonloppuisin:nope:
Pääset paljon helpommalla, kun tunnustat kaiken heti kättelyssä.OoPee sanoi:Joko te kundit loptetitte vai tuleeko vielä jatkoa?![]()
Ei kyllä mä pyyhin aina itteSam sanoi:Jotenkin minulla on taas sellainen kutina että oopee yrittää olla ivallinen:doubtful: Eikö teillä muka palvelu pelaa![]()
*tunnustaa kaiken*ml sanoi:Pääset paljon helpommalla, kun tunnustat kaiken heti kättelyssä.
*odottaa malttamattomana*
*odottaa edelleen*
HUOH :frown:
No, aina kannattaa yrittää.
Oletko noussut ylös väärällä jalalla?arnold sanoi:Huomenta.... :doubtful:
Eikös se Golffi ny kuitenkin ole vähän nurinkurinen laji, kun pallot menee reikää mutta maila jää ulkopuolella?Nopeahuoli sanoi:Mailapoikakin olen toki, mutta jatetaan naa "staga"-jutut nyt toiseen kertaan...
Tulikos sulle joskusJones sanoi:Eikös se Golffi ny kuitenkin ole vähän nurinkurinen laji, kun pallot menee reikää mutta maila jää ulkopuolella?
Mistäköhän tommosen ihmevärkin sais tilattua (juujuu, Jaappanista, mutta mistä sieltä) :eek!: :eek!: :eek!:ml sanoi:![]()
:eek!: :eek!: :eek!:
Eikös siellä reiässä ole keppi pystyssä jo ennen lyöntiä.Jones sanoi:Eikös se Golffi ny kuitenkin ole vähän nurinkurinen laji, kun pallot menee reikää mutta maila jää ulkopuolella?
...kieltämättä toi putki tossa keskellä pikkusen huolestuttaa. Etenkin sen pituus :eek!: :eek!: :eek!:ml sanoi:Tämä on sitä japanilaista toimistotekniikkaa.
Taidan ehkä kuitenkin vielä jonkinaikaa pestä hampaat Braunilla :eek!:ml sanoi:Putki on varmaan pakkaussuoja. Pönttö ampuu keltapäisen puhdistustorpeedon siivousalueelle. Painesuihku tekee mukavan loppusilauksen. Rohkea pesee hampaansakin.