Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Huomenta.

Olen ollut jo hereillä useamman tunnin. Mulla on heikko olo, vatsaosasto ei toimi oikein hyvin. Lisäksi on sellainen kipeäksi tuleva olo. :frown:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Harmittaa tosi paljon rästissä olevat työt. Niitä kertyy koko ajan työpöydälleni. Kohta on paniikin paikka.

*menee hetkeksi paniikkiin*

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Taidankin ryhtyä kirjailijaksi. Voisin aloittaa romskun kirjoittamisen lauseella Oli synkkä ja myrskyinen yö. Oisko tämä hyvä aloitus?

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Huomenta.

Olen ollut jo hereillä useamman tunnin. Mulla on heikko olo, vatsaosasto ei toimi oikein hyvin. Lisäksi on sellainen kipeäksi tuleva olo. :frown:
Lukaisepa ruokavaliojarnaa:thumbup:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Huomenta. :thumbup:

Tuli nukuttua ja nukahdettua loistavasti.

Aloin kymmenen aikaan lukemaan S. Kingin Wolves of Callaa ja imasin yhden Bittburgerin siina sivussa. Bissen jalkeen (23:30) uni tuli heti.
Tama vissiin ennustaa alkoholistin tulevaisuutta... :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Taalla muteen tulee snögöö ihan sigana. :eek!: :thumbup:

Tanaan pitais lentaa suomeen, saapa nahda kuinka tukossa on lentsikakentta. Ainakin motarilla on paljon onnettomuuksia ollut ration mukaan, mutta minapa meenkin junalla. :ahem:
Kyllakin aamulla oli kiva ajaa rallia duuniin... :cool:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Sam sanoi:
Lukaisepa ruokavaliojarnaa:thumbup:
Ruokavaliojarnaa on tullut tässä harrastettua myös kotona. Tietoa on, mutta käytännön toteutus puuttuu. Toivon kovasti, että voisin oppia syömään hiilihydraatteja, proteiineja ja rasvoja oikeassa suhteessa. Kahvin juontia olenkin jo vähentänyt tuntuvasti.

Suurin ongelma taitaa olla liian kiireinen elämänrytmi ja liian harvat syöntivälit. Eilen illalla tulin kotiin vasta 21.45, enkä ollut syönyt iltaruokaa vielä. Huonon olon ansaitsee täysin, kun hirveä iltanälkä tekee tepposet pöydässä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Taalla muteen tulee snögöö ihan sigana. :eek!: :thumbup:

Tanaan pitais lentaa suomeen, saapa nahda kuinka tukossa on lentsikakentta. Ainakin motarilla on paljon onnettomuuksia ollut ration mukaan, mutta minapa meenkin junalla. :ahem:
Kyllakin aamulla oli kiva ajaa rallia duuniin... :cool:
Niin tuli täälläkin yöllä. Ja kuten aina, Wienissä totaalinen liikennekaaos vaikka kadut on ollu puhtaat jo tuntikausia. Munista hirteen kaikki ne pösliöt, jotka meinaa, että ei tartte talvirenkaita JA jotka ei sitten liukkaalla hiffaa jättää sitä biiliänsä himaan :thumbdown

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Täällä tulee taivaalta jotain valkoista ja maakin on saanut jo hieman väriä:thumbup: Saisi vain olla kymmenen astetta kylmempää.

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Myllis sanoi:
Huomenta. :thumbup:

Tuli nukuttua ja nukahdettua loistavasti.

Aloin kymmenen aikaan lukemaan S. Kingin Wolves of Callaa ja imasin yhden Bittburgerin siina sivussa. Bissen jalkeen (23:30) uni tuli heti.
Tama vissiin ennustaa alkoholistin tulevaisuutta... :rolleyes:
Ma olen lukenut ensimmaiset kolme putkeen. Nyt on neljas puolessavalissa. Sen jalkeen toi. :ahem:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Tblair sanoi:
Ma olen lukenut ensimmaiset kolme putkeen. Nyt on neljas puolessavalissa. Sen jalkeen toi. :ahem:
Ihan kunkku kirjasarja. :thumbup:

Seuraavalla jenkkireissulla ostan Song of Susannahin ja sen vikan osan, Dark Towerin.
Mono-Blaine antaa kyytia. :rolleyes: :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:
Niin tuli täälläkin yöllä. Ja kuten aina, Wienissä totaalinen liikennekaaos vaikka kadut on ollu puhtaat jo tuntikausia. Munista hirteen kaikki ne pösliöt, jotka meinaa, että ei tartte talvirenkaita JA jotka ei sitten liukkaalla hiffaa jättää sitä biiliänsä himaan :thumbdown
Mullakin oli tanaan yks tollanen edessa. Ajeli mutkittelevaa tieta neljaakymppia 80 alueella. En meinannut millaan paasta ohitse siita, kun kokoajan tuli autoja vastaan ja sitten kun painoin kaasua, selika vaan pyoritti tyhjaa...

Pysyis himassa ne ketka ei osaa ajaa, tai kenen autot ei ole ajokunnossa. :mad_old:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sam sanoi:
Täällä tulee taivaalta jotain valkoista ja maakin on saanut jo hieman väriä:thumbup:
Makin oon saanut hieman varia kun kavin alpeilla laksettelamasa. :cool: :thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nyt taisi osua eteen viikon rehuisin lounas. Silti vatsa on aivan täynnä. Kahvikin maistui hyvältä:)

elle

-------
Huomenta!

Tänään saikin vetäistä pitkävartiset talvisaappaat jalkaan, että pääsi kahlaamaan autolle. Pitkän arpomisen jälkeen päätin, että juna/bussi-vaihtoehto on liian hankala. Että kesärenkailla ..

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Ma olen muuten tullut siihen tulokseen, etta Elle on hirvee jarna.

Silla on nippelitietoa kaikista asioista ja kirjoittaa juurta jaksaen. Se on pohjanmaalta kotoisin, eika anna tuumaakaan periksi. Jos joutuisin vaittelyyn niin luovuttaisin suosiolla. Gauheeta.

elle

-------
Sam sanoi:
Nyt taisi osua eteen viikon rehuisin lounas. Silti vatsa on aivan täynnä. Kahvikin maistui hyvältä:)
Hyvä Sam. Rehuisen lounaan syöminen on miehekäs teko!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jones sanoi:
Sam:lle kasvaa isot etuhampaat ja pitkät korvat tolla ruokavaliolla.:D
Noh, toinen etuhammas ei kyllä enää kasva mihinkään:nope: Mutta kun tuo kestävyyspuoli on kunnossa, niin voisi jo vähitellen panostaa myös nopeuteen ;)

Mutta tuota miehekkyyttä ellen viestissä en ymmärtänyt alkuunkaan :eek: