Sam
Muumipappa
Illan ohjelmaan lisäys: naapurin netin toimimattomuutta tarkastelemaan jahka olen saanut lapset sänkyyn:jaska: :jaska: :jaska:
:doubtful:Sam sanoi:Illan ohjelmaan lisäys: lasten netin toimimattomuutta tarkastelemaan jahka olen saanut naapurin sänkyyn:jaska: :jaska: :jaska:
Poikakin nauroi juuri jonesin avatarelleJones sanoi::doubtful:
*...ja pikku kätöset leikkiä lyö...*![]()
Ihan on Tauski Peltosen näköinenkö -ko?Sam sanoi:Poikakin nauroi juuri jonesin avatarelle![]()
Mun tytär on nauranu muutaman kerran sun avatarellesSam sanoi:Poikakin nauroi juuri jonesin avatarelle![]()
En kai mä nyt kaikkia viestejä lapsille näytä:doubtful: :eek!:Jones sanoi:Ihan on Tauski Peltosen näköinenkö -ko?
OoPee sanoi:Dodiih... mutsi tossa soitteli ja kerto, että lähti 4.12. Suomeen Texasista ja nyt tuli Visa lasku, josta selvis, että joku oli jenkeissä tilannu 5.12. yli 400 euron edestä kamaa mutsin Visa-numerolla jostain helvetin tv-shopista tai vastaavasta :eek!: :eek!: :eek!:
Soitti luottokuntaan ja lupasivat ottaa asiasta selvää, summaa ei tietenkään tässä vaiheessa nosteta mutsin tililtä.
No en minä tiedä pystyykö kauapan henkilökuntaan luottamaan täälläkään sen paremmin, mutta aika saatanan helppoahan toi on. Sen kus katot nimen ja kortin numeron ja tilailet sitten sillä johonkin postilokeroon :eek!:Myllis sanoi:Kuulemma siellapain ei voi kaupankaan henkilokuntaan luottaa, tapahtuu aika usein etta vaikka olisit kayttanyt korttia vain Wall Martissa, joku sita kayttaa myohemmin.
Nain sanoi Credit Suissen heebot, kun jenkkireissun jalkeen soittelin sinne ihmetellessani miksi kortti oli maksimissa.
Lopulta selvis etta vaimohan sita rinnakkaiskorttia oli kayttanyt...![]()
Ton pitas menna kylla luottiksen piikkiin, josko olet maasta ollunna poijes.
Ei sen läppäri toimi vieläkään :nope:Myllis sanoi:Palkkis, etkos sa ostanut sen kepsin. :doubtful:
Onko hyva?![]()
Poika kysyi myös äsken: miksi tuossa on niin paljon muumipappoja:thumbup:OoPee sanoi:Mun tytär on nauranu muutaman kerran sun avatarelles![]()
OoPee sanoi:Ei sen läppäri toimi vieläkään :nope:
Sam sanoi:Poika kysyi myös äsken: miksi tuossa on niin paljon muumipappoja:thumbup:
Sanoin, että joku höpö on kirjoitellut niin monta viestiä:ahem:
Ostinhan mä mutta kun mun läppäri kyykkäs:mad_old: Koitin asentaa sitä vanhaan kannettavaan mutta se oli liian vanha/kehno:thumbdown Eli en osaa sanoa siitä juuta enkä jaata.Myllis sanoi:Palkkis, etkos sa ostanut sen kepsin. :doubtful:
Onko hyva?![]()
:mad_old:OoPee sanoi:Ei sen läppäri toimi vieläkään :nope: