Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Huomenta.

Tanaan pitais lounaalla eksya uimaan, ja vetasta kaninruokaa lounaaksi.
Eilen ahmittiin kollegan kanssa kebabit. Hyvaa oli, otan aina Fladenbrotin, scharf, mit alles. Und mit Knoblauchsauce. :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Huomenta.

Tanaan pitais lounaalla eksya uimaan, ja vetasta kaninruokaa lounaaksi.
Eilen ahmittiin kollegan kanssa kebabit. Hyvaa oli, otan aina Fladenbrotin, scharf, mit alles. Und mit Knoblauchsauce. :thumbup:
Vetäsin muutenkin ittekkin eilen kebabin (kana) nassuun. Hyvää oli :ahem:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Mä oon viettänyt levottomia päiviä kohta viikon. Kunkakohan monta tuntia olen notkunut erilaisten kannettavien arvostelu ja tuotesivuilla. Olen vaihtanut merkkiä/mallia samaan tahtiin kuin Henry Saari naisia. :nope:

Nyt ois jo korkea aika vakiintua.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Mulla on ollut helppoa kannettavien suhteen. Ei ole tarvinnut itse maksaa mitään, eikä ole saanut vaikuttaa merkkin eikä malliinkaan :D

Hyvä että edes joku sujuu helposti...

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Mulla on mennyt nyt kaks yota ihmeen levottomasti.

Lauantai yo oli eka, viime yona iski uudestaan.
Vaikka olen vasy kun sammutan valon, ei uni tule millaan. Kelailee vaan kaiken maailman asioita ja sitten alkaa vituttaan kun uni ei tule.
Eilen nukahdin vasta kolmen jalkeen, vaikka valot sammutin (ekan kerran) jo 23:30.

Vedin kylla itseni aika piippuun kuntofillarilla ja sakilla, olisiko silla jotain tekemista? :doubtful:
Tai sitten vaan stressi painaa paalle... :rolleyes:

Viimeks on ollut univaikeuksia Lausannen aikoihin, silloin tallaiset yot olivat kovin tuttuja. :(

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Mulla taas iski stressi sille tasolle, että olut pitää jättää:thumbdown Tiukkaa kuntoilua vaan vaikka remontin lisäksi. Onneksi mieliala on ollut hyvä jo pari päivää putkeen:eek!:

Tsemppiä myllikselle!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sam sanoi:
Mulla taas iski stressi sille tasolle, että olut pitää jättää:thumbdown Tiukkaa kuntoilua vaan vaikka remontin lisäksi.

Tota makin yritin, mutta kello kahden aikaan korkkasin yhden kaljan, vitutus iski sellaiselle tasolle.
Meinasin nostaa sakin uudestaan kattoon ja alkaa laiskimaan sita, mutta arvasin jotta naapurit eivat valttamati siita tykkaisi.

Oiskohan nyt joku tayskuu tai jotain... :doubtful:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Tilaa Myllis Virallinen Lehti ja hae netistä tulostettavaksi erilaisten poliittisten toimikuntien mietintöjä, lueskele niitä sitten punkassa, luulis unen tulevan.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Myllis sanoi:
Tota makin yritin, mutta kello kahden aikaan korkkasin yhden kaljan, vitutus iski sellaiselle tasolle.
Meinasin nostaa sakin uudestaan kattoon ja alkaa laiskimaan sita, mutta arvasin jotta naapurit eivat valttamati siita tykkaisi.

Oiskohan nyt joku tayskuu tai jotain... :doubtful:
Ei ole.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Mutta kohta on lounasaika :)

Rupeaa jo nälkä olemaankin. Toivottavasti maltan ottaa riittävän vähän rasvaista ruokaa.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Tänään olikin koetuksella. Nyt on ähky. Ruoakalassa oli monensorttisia makkaroita ja minä söin vain rehuja ja meren antimia:jaska: (nam!) Eiköhän tällä iltapalaan asti jaksa. Jos saan kotona lasten katsomisen ohella rempattua riittävästi, palkitsen itseni yhdellä kiuasmakkaralla (ihan pieni vain)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
On muuten hianoo istua lähes kolmetuntisessa koulutustilaisuudessa kun huomaat jo viiden minuutin jälkeen, että itteasiassahan tää asia ei koske mua ja mun duunia juurikaan missään määrin. Meni nuokkumiseks, harkitsin jo vakavissani Tetriksen tai Minesweeperin pelaamista kännykällä, mutten sitten kehdannu :(

Jossain vaiheessa jo päätin, että nyt lähden, mutta ajattelin, että jos siellä lopussa nyt kuitenkin tulee joku muakin koskeva pointti. Ei luonnollisestikaan tullu :rolleyes:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
OoPee, tommosessa tilanteessa pistät soittoäänivalinnoista mallisoiton, olet vastaavinasi japahoitellen poistut tilaisuudesta itse parhaaksi katsomaksesi ajaksi.