Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jps sanoi:
OoPee, tommosessa tilanteessa pistät soittoäänivalinnoista mallisoiton, olet vastaavinasi japahoitellen poistut tilaisuudesta itse parhaaksi katsomaksesi ajaksi.
Niin no ei se poistuminen ollu ongelma eikä mikään, ei täällä semmosten perään kukaan kyttää, mukku pelkäsin pikkusen, että siellä tulee vielä jossain välissä asiaa, joka munkin pitäis tietää :frown:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
OoPee sanoi:
mukku pelkäsin pikkusen, että siellä tulee vielä jossain välissä asiaa, joka munkin pitäis tietää :frown:
Ota sitten katoliseen kirkkoon yhteyttä ja pyydä lähettämään munkki paikalle.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Zetor sanoi:
:) Kappas löysit oikein "tyttömunkkeja" nam! :)
Ei muuten löydy tommosia herkkuja täältä :(

On näillä munkkeja, mutta ei ne maistu samalta ku Suomessa. Ei oo kardemummaa taikinassa, päällä on aina vaan pölysokeria ja se hillo on aina aprikoosia eikä niitä oo paistettu edes tarpeeks rapeiks :(

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Iltapäiväkaffetaukokin on lusittu. Mitähän sitä tekisi? Kohta on onneksi jo kotiinlähdön aika:)

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
En muuten ole syönyt munkkeja piiiitkään aikaan:(

Kaipa seuraavan kerran tulee Vappuna mutusteltua :)

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Söin pikku pizzan ja kunnon kanasalaatin. Nyt väsyttää. Taidan potea jonkin asteista stressiä, kun paukut ovat vähissä taas tänään. Olisipa mahdollista viettää sapattivuosi.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Minä olen tällä viikolla ammentanut voimia mahdollisesta kesälomasta:thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jaahans, työpäivä onkin jo ylitäysi :D

Tarhan kautta kotiin laittamaan ruokaa, siivoamaan, pyykkäämään, hoitamaan lapsia ja remontoimaan:thumbup: Eipähän tule aika pitkäksi.

ps. teukalle terkkuja;)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Huomenta! :)

Ulkona on nyt, kun kellit on 7.38am 14 astetta lamminta. Rannikolle (jonne suuntaan aivan tuota pikaa) luvattu iltapaivaksi ja huomiseksi 18 astetta.

Otan shortsit mukaan! :eek!: :eek!:

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Myllis sanoi:
Mulla on mennyt nyt kaks yota ihmeen levottomasti.

Lauantai yo oli eka, viime yona iski uudestaan.
Vaikka olen vasy kun sammutan valon, ei uni tule millaan. Kelailee vaan kaiken maailman asioita ja sitten alkaa vituttaan kun uni ei tule.
Eilen nukahdin vasta kolmen jalkeen, vaikka valot sammutin (ekan kerran) jo 23:30.

Vedin kylla itseni aika piippuun kuntofillarilla ja sakilla, olisiko silla jotain tekemista? :doubtful:
Tai sitten vaan stressi painaa paalle... :rolleyes:

Viimeks on ollut univaikeuksia Lausannen aikoihin, silloin tallaiset yot olivat kovin tuttuja. :(
Minä kun kierrän Suomea ja joutuu goisaamaan mitä ihmeellisimmissä hajuissa, äänissä ja vuoteissa (poikkeavat siis kotioloista), niin mä kyllä nukahdan mutta saatan herätä enkä sitten enää nukahda. Ja aamulla on ihan sippi kun pitäis lähteä taas baanalle.

Kävin hakemassa Stillnocht nukahduspillerireseptin liäkäriltä. Enää ei tarvitse stressata saako unta vai ei. Nappi naamariin ja nukkuu 6 tuntia, puolikkaalla nukkuu 3 tuntia.:ahem:

Ja aamulla on pirteä kuin peipponen:)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Jones sanoi:
... niin mä kyllä nukahdan mutta saatan herätä enkä sitten enää nukahda. Ja aamulla on ihan sippi kun pitäis lähteä taas baanalle.

Tollee se itseasiassa mullakin on.

Musta tuntuu etta molempina oina saatoin nukkua ehka tunnin, mutta sitten herasin johonkin eika tullut enaa uni simmuun, kauhia vidudus vaan.

No, katsotaan miten tanaan menee.

Ja nyt kambille. :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Huomenta! :)

Ulkona on nyt, kun kellit on 7.38am 14 astetta lamminta. Rannikolle (jonne suuntaan aivan tuota pikaa) luvattu iltapaivaksi ja huomiseksi 18 astetta.

Otan shortsit mukaan! :eek!: :eek!:

:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Oliks noi nyt celciuksia vaiko farenheiteja? :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jones sanoi:
Minä kun kierrän Suomea ja joutuu goisaamaan mitä ihmeellisimmissä hajuissa, äänissä ja vuoteissa (poikkeavat siis kotioloista), niin mä kyllä nukahdan mutta saatan herätä enkä sitten enää nukahda. Ja aamulla on ihan sippi kun pitäis lähteä taas baanalle.

Kävin hakemassa Stillnocht nukahduspillerireseptin liäkäriltä. Enää ei tarvitse stressata saako unta vai ei. Nappi naamariin ja nukkuu 6 tuntia, puolikkaalla nukkuu 3 tuntia.:ahem:

Ja aamulla on pirteä kuin peipponen:)
Mä en edes muista milloin mulla olis ollu ongelmia nukkumisen kanssa. Pää tyynyyn ja unta kuulaan yleensä yhtä soittoa aamuun saakka :eek!: Yleensä olen tajuton muutaman minuutin kuluessa siitä, kun olen pistäny simmut kiinni.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mulla taas on nii-iin kiree iho että kun pistää silmät kiinni, niin persreikä aukee:eek: