Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Illan ohjelmaan lisäys: naapurin netin toimimattomuutta tarkastelemaan jahka olen saanut lapset sänkyyn:jaska: :jaska: :jaska:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Voihan kakka. Meni sitten gamepad paskaks. Ei kestanyt mun eneitsellaa enaa. Olis enaa 3 matsia jaljella ennen pleijareita, mutta nyt tuli kylla vakava loukkaantuminen.

Pari viikkoa sitten jo lahti yks nappi irti, mutta pystyin jatkamaan ilman sita, painamalla sita reikaa, mutta nyt murtui siita ohjausnuppelista koko varsi ja nuppeli jai kateen.... :rolleyes: :mad:

Meid in tsaina. Paska mika paska. :mad_old:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sam sanoi:
Illan ohjelmaan lisäys: lasten netin toimimattomuutta tarkastelemaan jahka olen saanut naapurin sänkyyn:jaska: :jaska: :jaska:
:doubtful:

*...ja pikku kätöset leikkiä lyö...*:D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sam sanoi:
Poikakin nauroi juuri jonesin avatarelle;)
Ihan on Tauski Peltosen näköinenkö -ko?

Pomo kyllä sanoi että: Huss parturiin siitä, hän ei lähde minkään Bobby Ewingin kanssa asiakkaisiin. (tulee tänne torstaina):rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Dodiih... mutsi tossa soitteli ja kerto, että lähti 4.12. Suomeen Texasista ja nyt tuli Visa lasku, josta selvis, että joku oli jenkeissä tilannu 5.12. yli 400 euron edestä kamaa mutsin Visa-numerolla jostain helvetin tv-shopista tai vastaavasta :eek!: :eek!: :eek!:

Soitti luottokuntaan ja lupasivat ottaa asiasta selvää, summaa ei tietenkään tässä vaiheessa nosteta mutsin tililtä.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:
Dodiih... mutsi tossa soitteli ja kerto, että lähti 4.12. Suomeen Texasista ja nyt tuli Visa lasku, josta selvis, että joku oli jenkeissä tilannu 5.12. yli 400 euron edestä kamaa mutsin Visa-numerolla jostain helvetin tv-shopista tai vastaavasta :eek!: :eek!: :eek!:

Soitti luottokuntaan ja lupasivat ottaa asiasta selvää, summaa ei tietenkään tässä vaiheessa nosteta mutsin tililtä.

Kuulemma siellapain ei voi kaupankaan henkilokuntaan luottaa, tapahtuu aika usein etta vaikka olisit kayttanyt korttia vain Wall Martissa, joku sita kayttaa myohemmin.

Nain sanoi Credit Suissen heebot, kun jenkkireissun jalkeen soittelin sinne ihmetellessani miksi kortti oli maksimissa.
Lopulta selvis etta vaimohan sita rinnakkaiskorttia oli kayttanyt... :D

Ton pitas menna kylla luottiksen piikkiin, josko olet maasta ollunna poijes.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Kuulemma siellapain ei voi kaupankaan henkilokuntaan luottaa, tapahtuu aika usein etta vaikka olisit kayttanyt korttia vain Wall Martissa, joku sita kayttaa myohemmin.

Nain sanoi Credit Suissen heebot, kun jenkkireissun jalkeen soittelin sinne ihmetellessani miksi kortti oli maksimissa.
Lopulta selvis etta vaimohan sita rinnakkaiskorttia oli kayttanyt... :D

Ton pitas menna kylla luottiksen piikkiin, josko olet maasta ollunna poijes.
No en minä tiedä pystyykö kauapan henkilökuntaan luottamaan täälläkään sen paremmin, mutta aika saatanan helppoahan toi on. Sen kus katot nimen ja kortin numeron ja tilailet sitten sillä johonkin postilokeroon :eek!:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Huomenta. Perjantaina konttorin flikat pyysi ottamaan viunaa niiden kanssaan ja meninhän mä. Ekaks muutama tunti typyköiden luona ja sitten baanalle, tulin himaan 07h30:yuck: Lauantaina, syntymäpäivänäni olin vällyjen välissä. Paitsi kun käytiin kaupassa. Sen jälkeen menin taas lepäämään ja heräsin sunnuntaiaamuna 03h00:thumbdown Kiitoksia onnitteluista btw!:thumbup: Ja siis nythän se maaginen luku on 31 eli eipäs mennä asioiden edelle.

Maanantaina konttorille ja saman tien Luxeihin. "Rengaspulju" oli perseestä. Syvältä. Kauheeta jarnaa kaikesta sälästä mikä ei kuulunut mulle ollenkaan. Koko päivän jauhoivat. Illallinen oli kyllä jees, vedettiin hyvät sapuskat ja otettiin viiniä kun apinat. Safkan jälkeen siirryttiin baarin puolelle ja jatkettiin kohellusta. Baari meni kiinni joskus kolmen hujakoilla jonka jälkeen siirryttiin huoneesta toiseen tyhjentäen minibaarit. Nukkumaan viideltä, herätys seittemältä:nope:
Oli muuten päivystyskin viime yönä muttei onneks puhelin soinut. Tänään sitten olikin jo mielenkiintosempaa infoa tarjolla, tehdaskäynti oli ihan ok. Tehdas itte oli kyllä mun mielestä aika kuppanen mutta semmosia ne kai on.

Kotimatkalla sitten soittivat saatanat duunista ja kysyivät yöhugiin, jengiä veke, kipeinä. Nyt lähen goisimaan jotten olis ihan silmät ristissä duunissa.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Mun tytär on nauranu muutaman kerran sun avatarelles :D
Poika kysyi myös äsken: miksi tuossa on niin paljon muumipappoja:thumbup:

Sanoin, että joku höpö on kirjoitellut niin monta viestiä:ahem:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sam sanoi:
Poika kysyi myös äsken: miksi tuossa on niin paljon muumipappoja:thumbup:

Sanoin, että joku höpö on kirjoitellut niin monta viestiä:ahem:

:ahem: :ahem: :ahem: :thumbfh:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Myllis sanoi:
Palkkis, etkos sa ostanut sen kepsin. :doubtful:

Onko hyva? :confused:
Ostinhan mä mutta kun mun läppäri kyykkäs:mad_old: Koitin asentaa sitä vanhaan kannettavaan mutta se oli liian vanha/kehno:thumbdown Eli en osaa sanoa siitä juuta enkä jaata.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Noniin, nyt on lasten nettiongelma ratkaistu ja naapuriin...

:confused: :confused: :eek!: :mad: :mad_old: :jaska:

eikun siis lapset on sängyssä ja naapurin nettiongelmaa katsomaan:thumbup:

jones kerpele:mad_old: