OoPee
Nuori ikäisekseen
Myllis sanoi:Meika on lopettanut noista juoksemisen ja rookinpolton.![]()
Juon kaljaa tosta vaan ja six-pack on kunnossa. :thumbup:
Myllis sanoi:Meika on lopettanut noista juoksemisen ja rookinpolton.![]()
Juon kaljaa tosta vaan ja six-pack on kunnossa. :thumbup:
Mä olin kirjoittamassa just ton saman. Mulle ei ole valjennut miten sanat pitäisi asetella, että ne olisivat riittävän yksiselitteisiä ja ilman mitään kuviteltavissa olevaa piilovittuilua. Toissa iltana vaimo veti hirveet pultit, jostain aivan ohimennen lausutusta lauseesta. Kuulemma olin loukannut tosi rajusti häntä, ko. juttu koski vielä jotain työasiaani, enkä kerta kaikkiaan ymmärrä miten kyseinen tulkinta on ylipäätään mahdollinen.OoPee sanoi:Naisilla tosiaan tuppaa olemaan ilmiömäinen kyky ymmärtää tietyt asiat tarkoituksella väärin
:eek!: :eek!: :eek!: :eek!:Tblair sanoi:Elle olis taman...
:eek!: :eek!: :eek!: :eek!:
...nakoinen jos nakis mun vatsalihakset.
Totta. Mulla siihen on aina jokin pätevä syy. Ei tarvitse edes liittyä aiheeseen.OoPee sanoi:Naisilla tosiaan tuppaa olemaan ilmiömäinen kyky ymmärtää tietyt asiat tarkoituksella väärin
OoPee sanoi:Naisilla tosiaan tuppaa olemaan ilmiömäinen kyky ymmärtää tietyt asiat tarkoituksella väärin, joskin mä en ole edes täysin varma että tapahtuuko tämä ihan oikeasti tarkoituksella vaiko onko kyseessä alitajuntaan ohjelmoitu automaattinen puolustusmekanismi![]()
Sitä oltiin näköjään tyttöjen kesken istuttu siellä raflassa ja päätetty, että parempi hyökätä samantien kimppuun ennenkuin sä ehdit edes sivulauseessa vihjaista, että olis sunkin ehkä tehny mieli lähtee kamujen kanssa johonkinMyllis sanoi:Ei voinut kuulemma peruuttaa, mutta iltamyohaan kun tuli himaan oli jo valmiiksi sotajalalla.... :nope: :jaska:
:ahem: :ahem:Tblair sanoi:En mene naimisiin. Varma tieto.
![]()
:doubtful:
![]()
![]()
![]()
Se yks ranskalainen kun vaan liikauttaa sormeaan jo vietiin meitin TeuvoaTblair sanoi:En mene naimisiin. Varma tieto.
![]()
:doubtful:
![]()
![]()
![]()
No ei sentaan noin helposti. Minahan olen oikein MIES.OoPee sanoi:Se yks ranskalainen kun vaan liikauttaa sormeaan jo vietiin meitin Teuvoa![]()
Eläin sä olet :doubtful:Tblair sanoi:No ei sentaan noin helposti. Minahan olen oikein MIES.
Ihana teoria.OoPee sanoi:Sitä oltiin näköjään tyttöjen kesken istuttu siellä raflassa ja päätetty, että parempi hyökätä samantien kimppuun ennenkuin sä ehdit edes sivulauseessa vihjaista, että olis sunkin ehkä tehny mieli lähtee kamujen kanssa johonkin![]()
Miäs = eläin ! (Varma tieto! :thumbup: )OoPee sanoi:Eläin sä olet :doubtful:
Haluatko kuulla lisää teorioita?elle sanoi:Ihana teoria.