Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
OoPee sanoi:
Naisilla tosiaan tuppaa olemaan ilmiömäinen kyky ymmärtää tietyt asiat tarkoituksella väärin

Mä olin kirjoittamassa just ton saman. Mulle ei ole valjennut miten sanat pitäisi asetella, että ne olisivat riittävän yksiselitteisiä ja ilman mitään kuviteltavissa olevaa piilovittuilua. Toissa iltana vaimo veti hirveet pultit, jostain aivan ohimennen lausutusta lauseesta. Kuulemma olin loukannut tosi rajusti häntä, ko. juttu koski vielä jotain työasiaani, enkä kerta kaikkiaan ymmärrä miten kyseinen tulkinta on ylipäätään mahdollinen.

elle

-------
Tblair sanoi:
Elle olis taman...

:eek!: :eek!: :eek!: :eek!:

...nakoinen jos nakis mun vatsalihakset.
:eek!: :eek!: :eek!: :eek!:
(mulla on hyvä mielikuvitus)

Minäkin hankin puolen vuoden salikortin paikalliseen Hor.. Harmony-clubiin. On niin pirun kallis paikka, että pakko nyt käydä.

Sitten naapurissa asuu hullu maratoonari, joka käy hakemassa lenkille heti aamulla kun näkee, että mä olen hereillä (ja tietää ettei mulla ole mitään kiirettä töihin). Hyvä kun hakee. Muutamana aamuna on kyllä laiskottanut niin, etten ole viitsinyt edes avata ikkunaluukkuja ja paljastaa olevani hereillä .. kun ei ole ollut mitään hyvää syytä olla lähtemättä.

elle

-------
OoPee sanoi:
Naisilla tosiaan tuppaa olemaan ilmiömäinen kyky ymmärtää tietyt asiat tarkoituksella väärin
Totta. Mulla siihen on aina jokin pätevä syy. Ei tarvitse edes liittyä aiheeseen.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:
Naisilla tosiaan tuppaa olemaan ilmiömäinen kyky ymmärtää tietyt asiat tarkoituksella väärin, joskin mä en ole edes täysin varma että tapahtuuko tämä ihan oikeasti tarkoituksella vaiko onko kyseessä alitajuntaan ohjelmoitu automaattinen puolustusmekanismi :rolleyes:

Meikalainen nain itseoppineena kotipsykopaattina analysoin tuota ja se johtunee huonosta omastatunnosta.

Meika kun on ollut pari viikkoa poissa, niin vaimo pyys etta ollaan ihan iisisti himassa taa aika kun ma oon suomessa, ei sovita mitaan menoja.

Sitten yhtakkia kaks paivaa ennen kun ma tulin suomeen, se huomas etta silla oli tyttokamujen kanssa paivallinen broidin raflassa (ne kay siella joka kuukauden kolmas torstai syomasa).
Ei voinut kuulemma peruuttaa, mutta iltamyohaan kun tuli himaan oli jo valmiiksi sotajalalla.... :nope: :jaska:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Minäkin odotan että mitäköhän olen tämän tulevan illan aikana tehnyt väärin. Vaimo soitteli matkalla iltavuoroon hyväntuulisena ja oletettavasti on sotajalalla kun tulee sieltä kotiin. Toivottavasti olen väärässä.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Taidankin ensin mennä kotiin ja sitten kävelen tarhalle. Voivat lapset laskea pulkkamäkeä kotimatkalla :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Ei voinut kuulemma peruuttaa, mutta iltamyohaan kun tuli himaan oli jo valmiiksi sotajalalla.... :nope: :jaska:
Sitä oltiin näköjään tyttöjen kesken istuttu siellä raflassa ja päätetty, että parempi hyökätä samantien kimppuun ennenkuin sä ehdit edes sivulauseessa vihjaista, että olis sunkin ehkä tehny mieli lähtee kamujen kanssa johonkin :rolleyes:

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
OoPee sanoi:
Se yks ranskalainen kun vaan liikauttaa sormeaan jo vietiin meitin Teuvoa :D
No ei sentaan noin helposti. Minahan olen oikein MIES.

Sitapaitsi Elle ei vastaa mun lukuisiin privaattiviesteihin... :(

elle

-------
OoPee sanoi:
Sitä oltiin näköjään tyttöjen kesken istuttu siellä raflassa ja päätetty, että parempi hyökätä samantien kimppuun ennenkuin sä ehdit edes sivulauseessa vihjaista, että olis sunkin ehkä tehny mieli lähtee kamujen kanssa johonkin :rolleyes:
Ihana teoria.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Kahville ja sitten kotiin. Pakko jäädä lasten kanssa ulos, kun on noin upea talvinen ilma:ahem: