OoPee
Nuori ikäisekseen
Kokeillaan :ahem: :ahem: :ahem: :ahem:Tblair sanoi:Mulla on nyt vaan 512 yhteys. Meni hermot siihen edelliseen.
Eika ole edes jatkojohtoa valissa. Pitais pelittaa. Voidaan kokeilla.
Jarnaa jarnaa...![]()
Niin on. Hävettää!
Kokeillaan :ahem: :ahem: :ahem: :ahem:Tblair sanoi:Mulla on nyt vaan 512 yhteys. Meni hermot siihen edelliseen.
Eika ole edes jatkojohtoa valissa. Pitais pelittaa. Voidaan kokeilla.
Jarnaa jarnaa...![]()
Voin lohduttaa, että tänä aamuna en päässyt parkkipaikaltamme tielle, vaan piti ajaa sisäpihan kautta. (jäljistä päätellen en ollut eka)Myllis sanoi:Voi persu.
Piti hakea Chevy mutsin pihalta vex, en paassyt niilla kumeilla edes pihasta ulos.
Huomenna uudestaan ketjujen kanssa. Toivottavasti ei jaady etten joudu koko matkaa hankoon ketjujen avulla ajamaan.... :nope:
Tiijätkö kuinka pitkä voi olla ameriikkalaisen mulukku?Nopeahuoli sanoi:Sen oon jo oppinut, etta ma oon 6'3" ja 204 lb
![]()
![]()
Minä olen juonut vain litran tuoppeja. Opiskeluaikana tuli joskus otettua lähikapakassaml sanoi:Joko olet juonut gallonan tuoppeja?
En mutta maito on meilla gallonan torpoissaml sanoi:Joko olet juonut gallonan tuoppeja?
täällähän törpöt ovat huomattavasti isompiaNopeahuoli sanoi:En mutta maito on meilla gallonan torpoissa:thumbup:
Soot kiälimiäs. :eek!: :thumbup:Sam sanoi:Tämä on pakko laittaa. Isoäitini sanatarkka juttu minusta. Sanoi juuri äsken:
Sinut minä muistan Ruotsissa ****** (poikani - 4-v) ikäisenä. Olime menossa Ranskaaan, olimme huoltoasemalla ja kuulit ekakerran ihmisten puhuvan vierasta kieltä. Menit viereen, ihmettelit - ja aloit puhua omaa siansaksaa jota nämä taulapäät eivät ymmärtäneet!
Itse asiassa ma huomasin viime jenkkireissulla etta olen ylittanyt 200 paunaa... 202 lb. :eek!: (kuteet paalla mutta kuitenkin)Nopeahuoli sanoi:Sen oon jo oppinut, etta ma oon 6'3" ja 204 lb
Mutsin pihasta on sellainen suht jyrkka (suomalaisen mittakaavan mukaan) maki ylos, ei toivoakaan paasta siita noilla kumeilla.Sam sanoi:Voin lohduttaa, että tänä aamuna en päässyt parkkipaikaltamme tielle, vaan piti ajaa sisäpihan kautta. (jäljistä päätellen en ollut eka)