Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair sanoi:
Mulla on nyt vaan 512 yhteys. Meni hermot siihen edelliseen.

Eika ole edes jatkojohtoa valissa. Pitais pelittaa. Voidaan kokeilla.

Jarnaa jarnaa... ;)
Kokeillaan :ahem: :ahem: :ahem: :ahem:

Niin on. Hävettää! :(

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Myllis sanoi:
Voi persu.

Piti hakea Chevy mutsin pihalta vex, en paassyt niilla kumeilla edes pihasta ulos.
Huomenna uudestaan ketjujen kanssa. Toivottavasti ei jaady etten joudu koko matkaa hankoon ketjujen avulla ajamaan.... :nope:
Voin lohduttaa, että tänä aamuna en päässyt parkkipaikaltamme tielle, vaan piti ajaa sisäpihan kautta. (jäljistä päätellen en ollut eka)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Vittu mua niin vituttaa tossa mun mailojen ym rakentelussa naa paikalliset mitat :mad_old: :mad_old: :mad_old: :mad_old:

1/64" overisize ja kolmen ouncen (unssin) lisapaino seka 1/8" turvagappi!

Ja laskukone jauhaa ahkerasti :D :D :D

:nope:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Tämä on pakko laittaa. Isoäitini sanatarkka juttu minusta. Sanoi juuri äsken:

Sinut minä muistan Ruotsissa ****** (poikani - 4-v) ikäisenä. Olime menossa Ranskaaan, olimme huoltoasemalla ja kuulit ekakerran ihmisten puhuvan vierasta kieltä. Menit viereen, ihmettelit - ja aloit puhua omaa siansaksaa jota nämä taulapäät eivät ymmärtäneet!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sam sanoi:
Tämä on pakko laittaa. Isoäitini sanatarkka juttu minusta. Sanoi juuri äsken:

Sinut minä muistan Ruotsissa ****** (poikani - 4-v) ikäisenä. Olime menossa Ranskaaan, olimme huoltoasemalla ja kuulit ekakerran ihmisten puhuvan vierasta kieltä. Menit viereen, ihmettelit - ja aloit puhua omaa siansaksaa jota nämä taulapäät eivät ymmärtäneet!
Soot kiälimiäs. :eek!: :thumbup: :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli sanoi:
Sen oon jo oppinut, etta ma oon 6'3" ja 204 lb
Itse asiassa ma huomasin viime jenkkireissulla etta olen ylittanyt 200 paunaa... 202 lb. :eek!: (kuteet paalla mutta kuitenkin)
Pituus on kuus jalkaa (ja kymmenen tuumaa lisaa :D ).... :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sam sanoi:
Voin lohduttaa, että tänä aamuna en päässyt parkkipaikaltamme tielle, vaan piti ajaa sisäpihan kautta. (jäljistä päätellen en ollut eka)
Mutsin pihasta on sellainen suht jyrkka (suomalaisen mittakaavan mukaan) maki ylos, ei toivoakaan paasta siita noilla kumeilla.
Onneksi on sveitsista tuodut ketjut mukana, kyllakin ne jai saakeli nummelaan... :jaska: :thumbfh: