Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
:D :D Tuleekin mieleen eiliselta kun olin pelaamassa ja kusasin sitte siina yhdella reijalla pelatessani popelikkoon. Noh, annoin aunuksen raikaa siina samalla niin luontevasti, etta lahti saatana fasaani puskasta pakoon :eek!: :eek!: :D :D

Peljastyin :(
Mut et varmaan läheskään siinä määrin kuin se eläinressukka :eek!: :eek!: :D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Vaan nyt saunaan, eikä edes ole lukematonta Aku Ankkaa :(
-edit- siis vaimo on yövuorossa ja siksi menen yksin...

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Sam sanoi:
Noin sain kerran (tosin kusematta) lepakot liikkeelle mökin nukkumatilasta. Siinäkin pojan koltiaiset säikähtivät (eka yö serkun kanssa kahdestaan mökillä 10-vuotiaana)
Vanha maaseutulegenda kertoo, että erään miehen heppiin olisi käärme napannut kiinni ulkohuussissa. Heppi kuulemma turposi huomattavasti. :eek!:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
No toivottavasti sulla löytyy vänhoja Nakke Nakuttajia.
Hetken harkitsin kannettavaa, mutta ajattelin että patriot sanoisi kuitenkin minulle rumasti, joten taidankin ottaa uusimman Tietokone-lehden mukaan ;)

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Sam sanoi:
Hetken harkitsin kannettavaa, mutta ajattelin että patriot sanoisi kuitenkin minulle rumasti, joten taidankin ottaa uusimman Tietokone-lehden mukaan ;)
Kannattaa tutkia myös cd-liitettä. Oletko lueskellut Kuratietä?

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Sam sanoi:
Hetken harkitsin kannettavaa, mutta ajattelin että patriot sanoisi kuitenkin minulle rumasti.
Sun pitää ottaa kannettava vessaan ja kirjoittaa Patriotille että Suu kiinni, mulla on kovat piipussa.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Sen avulla olisi naaman kampaaminen onnistunut hyvin. :rolleyes:
Vihjailetkos jotain:doubtful: Taidankin tuon takia tempaista perjantaina pari pulloa olusta kitusiin, kun on perhekin muualla:ahem:

Vaan nyt nukkumaan, kuuden tunnin päästä herätys. Hyvää yötä paitsi noppikselle:thumbup:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Gud aftonuun!

Kavin asken rautakaupassa tarkoituksena ostaa 1) isoja nauloja ja kee) asetonia. Ajelin siina takasinpain led dzebbelinia hyraillen (himmi hammi hommi rokkenroulaaah!), kun tajusin, etta ne vitun naulat jai! :( Sen sijaan ostin kuitenkin silikonia.

:nope:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Nopeahuoli sanoi:
Gud aftonuun!

Kavin asken rautakaupassa tarkoituksena ostaa 1) isoja nauloja ja kee) asetonia. Ajelin siina takasinpain led dzebbelinia hyraillen (himmi hammi hommi rokkenroulaaah!), kun tajusin, etta ne vitun naulat jai! :( Sen sijaan ostin kuitenkin silikonia.

:nope:
Led Zeppelin musiikki synnyttää kuuntelijassa tilan, jota voisi verrata naula päässä olotilaksi. Luulit tämän takia, että sinulla on nauloja mukana.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Sam sanoi:
Vihjailetkos jotain:doubtful: Taidankin tuon takia tempaista perjantaina pari pulloa olusta kitusiin, kun on perhekin muualla:ahem:

Vaan nyt nukkumaan, kuuden tunnin päästä herätys. Hyvää yötä paitsi noppikselle:thumbup:
Emmämitäänvihjaile. :frown: Mulla on ainakin tapana kammata naama saunan jälkeen, vaikka tukkaa onkin enemmän leuan alla kuin päällä.