Sam
Muumipappa
Haluatko tarkennusta? Oikeast?OoPee sanoi:Miettii uudestaan, hitaasti!![]()
Haluatko tarkennusta? Oikeast?OoPee sanoi:Miettii uudestaan, hitaasti!![]()
No ei.Sam sanoi:Haluatko tarkennusta? Oikeast?
Samu on kaljoissa, joten ehkä meidän pitäisi vääntää se rautalangastaOoPee sanoi:No ei.
Ihan loogisesti ajatellen: jos sanoin, että nilkat jätettiin kuvasta tarkoituksella, ettei salaisuus paljastuisi, niin eihän tässä nyt suinkaan ole salaisuus se, että koolla olisi väliä vaan pikemmin juuri päinvastoin![]()
Zetor sanoi:Samu on kaljoissa, joten ehkä meidän pitäisi vääntää se rautalangasta![]()
En tiedä, mutta riittäähän kundille ainakin tekemistä - näin perjantai-illan ratoksi :thumbup:OoPee sanoi:![]()
Tommoset väänsin iltapuhteena, mutta mahtaako noi nyt sit auttaa?![]()
Hjyvä, mä lähden laittaa mun Schatzille sektin kylmään ja avaan itselle pullon punkkua.OoPee sanoi:Valmistauduin jo lauantaitakin sillmälläpitäen :ahem:
No sillälailla :thumbup:Zetor sanoi:Hjyvä, mä lähden laittaa mun Schatzille sektin kylmään ja avaan itselle pullon punkkua.:ahem:
forget itSam sanoi:Nyt ei kyllä uupeet tajunneet taas mitään. Totta munassa koolla on väliä - enkä minä nyt puhunut yhtään mitään siitä minkä koosta on kyse:nope:
Näin teen. Sopiva mikä sopiva:ahem:OoPee sanoi:forget it![]()
Ja nyte korkkasin sitten olusen. :ahem:Myllis sanoi:
Nyt on alaisen kanssa paivallistaminen ohitse. En kerinnyt Samille vastailemaan...
Itsehän harkitsen vielä yhden tölkin avaamista ja leffan katsomista...Myllis sanoi:Ja nyte korkkasin sitten olusen. :ahem:
Paljon onnea!!!ml sanoi:Viikonloppu on melkein pelastettu.
Mä en korkannu, mutta katoin sen sijaan Collateralin. Vaimokin aloitteli, mutta väsähti heti alkumetreillä, joten jouduin kattoon ihan yksinSam sanoi:Itsehän harkitsen vielä yhden tölkin avaamista ja leffan katsomista...