Onnittelut:thumbup:Myllis sanoi:Tuli yhtakkia mieleen etta olen ollut jo 36 paivaa ilman rookia... :eek!: :thumbup:
Niin, ei olisi pitänyt lukea maileja ettei olisi mennyt tämäkin päivä pilalle. Mennee sitten tämä päivä jarnatessa ja lyödessä päätä systeemiä vasten (yhtä henkevä kuin tiiliseinä ja vain hitusen tyhmempi)Asko S. sanoi::eek!:
Tule acentelemaan tänne muutama työasema. Saat palkaksi ilmaiset pullakahvit. (Sun ei tarvitse maksaa siitä, että pääset tänne hetkeksi duuniinSam sanoi:Taidanpa hakea toisen kupin kahvia ja pelailla hetken, kun ei parempaakaan tekemistä tunnu olevan![]()
Täytyy täällä :jaska: :mad_old: keskellä jeesiä yhtä kaveria - kohta. Tulipahan tässä taas kartoiteltua tilannetta ja motivoitua itseäänml sanoi:Tule acentelemaan tänne muutama työasema. Saat palkaksi ilmaiset pullakahvit. (Sun ei tarvitse maksaa siitä, että pääset tänne hetkeksi duuniin).
Täällä on plussan puolella (yli 5 astetta) ja märkää, mutta päivänmittaan pitäs kuulemma tulla se lumisade tännekin.elle sanoi:Huomenta!
.. taas tulee lunta. Jee!
Plasmatelkkareissa on kuulemma pari ongelmaa. Ensinäkin ne tarttee paljon enemmän sähköä kuin TFT:t ja toisekseen ne vanhenee helvetin nopeesti. Vanheneminen ilmenee niin, että kuvan valoisuusaste heikkenee suhtkoht dramaattisesti muutamassa vuodessa. Käyttöikää on kuulemma tommoset 5 vuotta jos pidät sitä päällä keksimäärin 5 tuntia vuorokaudessa.Palkopoika sanoi:Huomenta. Käytiin kattomassa plasmatelkkareita muttei ostettu, vielä ainakaan. Olis kyllä kätsyjä kun vievät niin paljon vähemmän tilaa. Pitää vähän selvitellä että minkälaista kantsis hankkia, vinkkejä vastaanotetaan:thumbup:
Sinäkin PruuttukseniNopeahuoli sanoi:Kerros tallaselle pahville mita toi <3 tarkottaa :thumbup:
No sä oot jo tommonen vanha paska, joka on luovuttanu, mutta me Nouben kanssa pyritään vielä pysymään ajan hermolla ja nuorekkaanajps sanoi:Minäkin olen tuota ihmetellyt, mutten niin paljon, että olisi viitsinyt kysyä.
Olet.Sam sanoi:Onx mä sit vielä ihan teinix ku mun ei tarttenukkaa kysyy![]()