Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
ml sanoi:
Ei nettipankkia tarvitse asentaa, jos se on jo netissä. :confused:
Nimittain tarvii. Piti rekisteroida seitseman kayttajatunnusta ja loadata jotain saatanan digital certificateja. Sen jalkeen logata ja jarnata salasanoja. Ja ei toimi Firefoxilla. Ja vittua kateen.

:mad:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Näin toimii hyvä veli verkko. Itävaltaan lähetetään ruoka-avustuksia vauraasta Suomesta. :thumbup:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Tblair sanoi:
Nimittain tarvii. Piti rekisteroida seitseman kayttajatunnusta ja loadata jotain saatanan digital certificateja. Sen jalkeen logata ja jarnata salasanoja. Ja ei toimi Firefoxilla. Ja vittua kateen.

:mad:

Minkälaiset pankkisovellukset teillä oikein on? Suomessa ei tarvitse asentaa mitään, jos käyttää webbiä. :rolleyes: Jos taas käytän jotain erityistä pankkiohjelmaa (viitteet, laskujen lähettäminen), niin tarvitsen patu-avaimen ja oman asiakastunnuksen.

Jos taas käytän verkkolaskua (Finvoice), niin laitan ohjemaan muutaman valintatäpän, valitsen käytettävän operaattorin ja määritän kansion, josta tiedot luetaan. Homma toimii heti (no yksi puhelinsoitto piti tehdä Nordeaan, kun ohjelma ei tukenut suoraan enatoria operaattorina, pankit osasivat lähettää suoraan enatorille menevän aineiston otsikon perusteella).

Suomi taitaa olla melko edistyksellinen pankkimaa tietotekniikan osalta. Onhan heillä hommissa Sam! :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Näin toimii hyvä veli verkko. Itävaltaan lähetetään ruoka-avustuksia vauraasta Suomesta. :thumbup:
No itteasiassa juu, mutta vastapalveluksena minä taas roudaan halpaa viinaa täältä Suomeen :D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Suomi taitaa olla melko edistyksellinen pankkimaa tietotekniikan osalta. Onhan heillä hommissa Sam! :thumbup:
Vakvasti puhuttaessa on :thumbup: Itsehän en ole pätkääkään huolissani:cool:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Pitäiskö soittaa IBämmän tukeen. Mun wlanin asentanut kiinalaisinsinjööri Tah Mai Lee on jumittanut mun liikenteen aivan etanavauhtiin. :mad_old:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Olen muuten tosi tyytyväinen, kun sain palomuuriin virus skannauksen. Ohjelma on pyörinyt siinä 6 pv, saaliina (tunnistettua) 10 virusta. Liitteitä on mennyt läpi kolmatta sataa kappaletta. Eikä maksanut paljon.

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
ml sanoi:
Olen muuten tosi tyytyväinen, kun sain palomuuriin virus skannauksen. Ohjelma on pyörinyt siinä 6 pv, saaliina (tunnistettua) 10 virusta. Liitteitä on mennyt läpi kolmatta sataa kappaletta. Eikä maksanut paljon.
Teitko lekaharkoista vai ostitko softaversion?