Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Eilen oli MTV3'n uutisissa Michael Jackson'in pedofiliaoikeuden käynnin alkamisesesta juttu. Jutussa näkyi kuvia mm. Jacksonin kannattajista, jotka tietysti olivat sitä mieltä, että tyyppi on varmasti syytön ja niillä oli myös kaikenlaisia plakaatteja kannustamassa. MTV3 poimi sieltä kyltin jossa luki Belgium loves Michael Jackson. En itse tiedä oli kyse herjasta vai ei.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jps sanoi:
Eilen oli MTV3'n uutisissa Michael Jackson'in pedofiliaoikeuden käynnin alkamisesesta juttu. Jutussa näkyi kuvia mm. Jacksonin kannattajista, jotka tietysti olivat sitä mieltä, että tyyppi on varmasti syytön ja niillä oli myös kaikenlaisia plakaatteja kannustamassa. MTV3 poimi sieltä kyltin jossa luki Belgium loves Michael Jackson. En itse tiedä oli kyse herjasta vai ei.
Maikkelia kannustamaanko se Noube sieltä Pelkiasta lähtikin? :confused:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
OoPee sanoi:
Plasmatelkkareissa on kuulemma pari ongelmaa. Ensin�kin ne tarttee paljon enemm�n s�hk�� kuin TFT:t ja toisekseen ne vanhenee helvetin nopeesti. Vanheneminen ilmenee niin, ett� kuvan valoisuusaste heikkenee suhtkoht dramaattisesti muutamassa vuodessa. K�ytt�ik�� on kuulemma tommoset 5 vuotta jos pid�t sit� p��ll� keksim��rin 5 tuntia vuorokaudessa.

N�in siis luin jostakin, pit��k� sitten t�ysin paikkansa on eri asia. Toisaalta luin my�s ett� ainakin Samsungilta on tulossa uusi tekniikka, joka laskee s�hk�kulutusta selke�sti ja k�ytt�ik�kin pit�is nousta.
Huomenta!
Oon vähän skeptinen vielä joo, varsinkin kun en oo oikein hahmottanut näitä eri tsydeemejä, tft, lcd ja plasma:frank: Ketuttais laittaa useampi dona vehkeeseen joka on muutaman vuoden päästä väsähtänyt.
Jos vaikka mielummin ostais auton, tuli tänään meiliä yhdestä s-klassesta, -98, myllynä 280 jonka verot voi vielä maksaakkin. Kaikella sälällä, tsafföörin ajamat 113tkm. Kiesi on kyllä eu-rekkareilla joten alvit siitä pitäis maksaa pelkijjaan joka on 21%. Vois tarjota joku 9-11 donaa:thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Palkopoika sanoi:
Huomenta!
Oon vähän skeptinen vielä joo, varsinkin kun en oo oikein hahmottanut näitä eri tsydeemejä, tft, lcd ja plasma:frank: Ketuttais laittaa useampi dona vehkeeseen joka on muutaman vuoden päästä väsähtänyt.
En mäkään niitä oo hahmottanu, mutta ihan sattumalta just luin ton jutun noiden plasmojen kestävyydestä.

Jokatapauksessa ihan sama minkä ostat, mutta kun/jos ostat, niin varmista, että se vehje osaa HDTV-formaatin!

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
OoPee sanoi:
En mäkään niitä oo hahmottanu, mutta ihan sattumalta just luin ton jutun noiden plasmojen kestävyydestä.

Jokatapauksessa ihan sama minkä ostat, mutta kun/jos ostat, niin varmista, että se vehje osaa HDTV-formaatin!
:doubtful:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Se on perseestä ettei kossua, diapiamia ja putkiliitoksia saa yhdestä myyntipisteestä :(
Aika hyvin :D

Ensin kävin tietokonekaupasta ostamassa pojan koneeseen kaiuttimet, jotta sain pojan hiljaiseksi:thumbup: (pitäähän 4- ja 6-vuotiailla olla omat koneet. Omia stereioita heillä ei ole, vain yhteinen erillinen kasetticdradio-soitin, sillä pelkään että heistä saattaisi muuten tulla vaikkapa schnapin tosifaneja:eek!: )

Toisena vuorossa oli Apteekki - mutta se jäi kuitenkin väliin, olihan kyseessä vain minulle tarkoitettu reseptilääke, joten ehtii sen hommata huomennakin:rolleyes:

Ja kolmantena oli - yllätys yllätys, vuorossa rautakauppa. Tosin putkihommat on onneksi tehty, vaikka viikonloppuna pesukoneen hana kiukutteli eikä laskenut vettä ollenkaan. Onneksi kunnon kumautus kylkeen auttoi:D . Tällä kertaa pitikin ostaa uppomallisia sähkörasiapohjia:cool:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee sanoi:
Sinäkin Pruuttukseni :D

Kysyin meinaan ihan samaa jokunen kuukaus sitten :thumbup:
Muistan tossa joskus nelisen vuotta sitten kun otin meidan yksikon webb-maasterin tehtavat vastaan, niin kysyin helpparin yhelta kundilta, etta mita helevettia kaikki noi lollit ja muut oikeen tarkottaa. Lahetti mulle listan kaikista nortti-slangin perusteista, joita sitten opiskelin hetken, pienen. <3 ei ollut kylla silla listalla :nope:

Mista tietaa, etta on tulossa vanhaksi? Siita, etta nuorilla on juttuja mista itsella ei ole mitaan hajua. Ja kun niista saa hajun, niin pitaa niita epaonnistuneina tmv.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee sanoi:
Maikkelia kannustamaanko se Noube sieltä Pelkiasta lähtikin? :confused:
Taka tum tah, hii hiiiii! Billy Jean, not my lover, tah, we are the wooooorld, we are the childreeeen.... ei bii sii, you and me....

:ahem:

Hiii hiiiii!

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
Se on perseestä ettei kossua, diapiamia ja putkiliitoksia saa yhdestä myyntipisteestä :(
Mä meinasin kans ehdottaa samoja kauppoja, alkoa, apteekkia ja (r)autakauppaa. :eek!:

Sit mä ajattelin, että jospa Sam meneekin ensin alkoon, sitten apteekkiin ja uudestaan alkoon. Lopulta soitin Samille ja tivasin aikani oikeaa vastausta. Sain vastaukseksi kukkakauppa. :doubtful: Onkohan Samista tulossa paatoksellinen romantikko vaimonsa hyväksi? :thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Mä meinasin kans ehdottaa samoja kauppoja, alkoa, apteekkia ja (r)autakauppaa. :eek!:

Sit mä ajattelin, että jospa Sam meneekin ensin alkoon, sitten apteekkiin ja uudestaan alkoon. Lopulta soitin Samille ja tivasin aikani oikeaa vastausta. Sain vastaukseksi kukkakauppa. :doubtful: Onkohan Samista tulossa paatoksellinen romantikko vaimonsa hyväksi? :thumbup:
En kuitenkaan uskaltanut mennä sinne, kun vaimo on iltavuorossa ja mikäli hän sieltä väsyneenä kohtaisi minut kukkien kera ei mikään selitys menisi läpi:nope:

ps. mitäs sun vaimo tykkäsi siitä puskasta?

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Sam sanoi:
En kuitenkaan uskaltanut mennä sinne, kun vaimo on iltavuorossa ja mikäli hän sieltä väsyneenä kohtaisi minut kukkien kera ei mikään selitys menisi läpi:nope:

ps. mitäs sun vaimo tykkäsi siitä puskasta?
Unohti keittiön tiskipöydälle maljakkoon. :doubtful:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Sam sanoi:
Muista sitten, että se puska oli vain itsepuolustukseksi:ahem:
Vaimo nakkas päänsä mun tyynylle eilen illalla, etten vain nukahtaisi kesken rattoisan keskustelun. Pysyin hereillä. Käytin syliä tyynynä. :ahem:

Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Vaimo nakkas päänsä mun tyynylle eilen illalla, etten vain nukahtaisi kesken rattoisan keskustelun. Pysyin hereillä. Käytin syliä tyynynä. :ahem:
:eek!: :eek!: :eek!: Meilläkin kävi juuri noin eilen :eek!: :eek!: :eek!:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
<3 Pellet!;)

Se on helmikuu ja yks olut juotu Raksilan hallissa (Kärvät voitti Jypin 2-1) ja ruuan kanssa lasi punkkua.:ahem:

Että hyvin menee!:D

Huomenna Torinoon...:confused:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olihan iso mutta kankee tää Jypin Gooney, Jody Shelley:nope:

Ei pysynyt yhtään suomalaisten liikkeessä isossa kaukalossa.:D