Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Hitsi!:mad_old:

(Eli siis Kemppi tai Esab):doubtful:

Pomon piti lähettää mulle megatolkulla piirrustuksia yms. juttuja muttei se olekaan laittanut:mad:

(aina saa tehdä kaiken itse:jaska: )

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jaska: ei ole kohteliasta eikä muutenkaan soveliasta heittää naisia lumipallolla:mad: :nope:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Ihan kohta saunaan lepuuttamaan hermoja. Tämä onkin ollut raskas päivä:( Keskiviikkoiseen tapaan saunaseuraksi tulee Aku Ankka :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sam sanoi:
Jaska: ei ole kohteliasta eikä muutenkaan soveliasta heittää naisia lumipallolla:mad: :nope:
Jaska: ei ole kohteliasta eikä muutenkaan soveliasta heittää forumia isoilla kuvilla:mad: :nope:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Eipä tuon kuvan koko itse asiassa edes kiinnittänyt huomiota, mutta epäkohteliasta se silti oli:ahem:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Vihdoinkin Sneidsin kampilla. Meni saksan matka ok, ei tartte Seppoa lainata talla kertaa.

Smart Roadster oli vekkuli peli, lelu kyllakin. Hirvea meteli kun ajaa yli satasta ja kiidyttaessa. Siina on moottori suoraan selan takana, joten tulee hiukka (hyvin vahan) sellanen verrari-viilis.
Huiput oli 165 km/h mutta kylla se kesti etta siihen vauhtiin kiihtyi.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ja nyt relaamaan. Aamulla on aikainen heratys, miitinki Yverdonissa kelli 10:00... :(

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ja sunnuntaina Beguriin.... :thumbup:

Sielta takasin tiistai-iltana ja torstaina alkaa kahden viikon lomat !!!!!!!!!!! :) :cool: :thumbup:

Viikko Levilla kundien kanssa ja viikko sveitsin alpeilla perheen kanssa. Ei huano. :thumbup:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Tietääks joku alkaaks jollain kahden viikon loma lähipäivinä?:doubtful:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Kolmen viikon lomia ei lasketa eikä pidetä juuri minään, jos tivataan kahden viikon lomia.