Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sam sanoi:
Lasketteluun ei ole varaa:( Sulkikseen tarvitsisi kaverin, joten taidan vedota psyykkeen puolelle.
Tota ma en ole koskaan kokeillut, mutta kaverit varmaan sanois etta olis varmin keino ja ihan paikallaan... :rolleyes:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Myllis sanoi:
Tota ma en ole koskaan kokeillut, mutta kaverit varmaan sanois etta olis varmin keino ja ihan paikallaan... :rolleyes:
Itse asiassa tällä viikolla minut on tarkistanut jo kolme lekuria, joista yksikään ei ole psykiatri/psykologi:rolleyes:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Mun kannettavassa löytyy enemmän tehoa kuin kotikoneesta. Sain 3DMark2001 SE :llä 10550 pojoa oletusasetuksilla. :thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Huomenta.

Siivousta odotettavissa kotona työpäivän päätteeksi.
Sitä riittäisi remontin keskellä niin paljon kuin vain tekisi. Ei hirveästi motivoi:( Keskityn siis sotkemiseen ja toivottavasti saan jossain vaiheessa talon näyttämään siistiltä.

Aivan liikaa hommia taas tällä hetkellä:jaska:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Mun kannettavassa löytyy enemmän tehoa kuin kotikoneesta. Sain 3DMark2001 SE :llä 10550 pojoa oletusasetuksilla. :thumbup:
Ei oo kyllä kovin hääppönen tulos tuo :(

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
Ei oo kyllä kovin hääppönen tulos tuo :(
:frown:

Juu ei, kun vertaa siihen rautaan, mitä on saatavilla pelikoneisiin. Näytönohjaimet ovat pahin pullonkaula kannettavissa. Tässä on Radeon mobility 9700 / 128MB.