Tota ma en ole koskaan kokeillut, mutta kaverit varmaan sanois etta olis varmin keino ja ihan paikallaan...Sam sanoi:Lasketteluun ei ole varaaSulkikseen tarvitsisi kaverin, joten taidan vedota psyykkeen puolelle.
Tota ma en ole koskaan kokeillut, mutta kaverit varmaan sanois etta olis varmin keino ja ihan paikallaan...Sam sanoi:Lasketteluun ei ole varaaSulkikseen tarvitsisi kaverin, joten taidan vedota psyykkeen puolelle.
Jones sanoi:Aber liebe Myllis, Sie weiss dass ARBEIT MACHT FREI?
Itse asiassa tällä viikolla minut on tarkistanut jo kolme lekuria, joista yksikään ei ole psykiatri/psykologiMyllis sanoi:Tota ma en ole koskaan kokeillut, mutta kaverit varmaan sanois etta olis varmin keino ja ihan paikallaan...![]()
kynekolokiko? :eek!:Sam sanoi:Itse asiassa tällä viikolla minut on tarkistanut jo kolme lekuria, joista yksikään ei ole psykiatri/psykologi![]()
Vuosi sitten nykyisessä tilanteessa olisi:eek!: :eek!:Myllis sanoi:kynekolokiko? :eek!:
Tsekin jääkiekkomaajoukkueen urheilukynekolokiMyllis sanoi:kynekolokiko? :eek!:
aika SAKSALAISTYYPPINEN karvareuhka haaroissa...Myllis sanoi:Tottahan toki...
![]()
Myllis sanoi:Ma alan nyt kattomaan CSI:ta TSR:lta. :thumbup:
Taitaa tulla peräti kaksikieli-lähetyksenä (ranska-englanti)!Myllis sanoi:Ma alan nyt kattomaan CSI:ta TSR:lta. :thumbup:
Sitä riittäisi remontin keskellä niin paljon kuin vain tekisi. Ei hirveästi motivoiml sanoi:Huomenta.
Siivousta odotettavissa kotona työpäivän päätteeksi.
Ei oo kyllä kovin hääppönen tulos tuoml sanoi:Mun kannettavassa löytyy enemmän tehoa kuin kotikoneesta. Sain 3DMark2001 SE :llä 10550 pojoa oletusasetuksilla. :thumbup:
:frown:OoPee sanoi:Ei oo kyllä kovin hääppönen tulos tuo![]()