Jones sanoi:
Jos saat tilattua niin ota 2 ylimääräistä. Tullaan emännän kanssa katsomaan.:ahem:
Ai miksi? No kun tulin tänään kotiin 10,5 tunnin työpäivän jälkeen, oli pöytä kauniisti katettu:
Alkuruoka: kanttarelli (ei Fonzarelli) keittoa ja krutonkikuutioita.
Pääruoka: Uunilohta, riisin ja vihannesten kera.
Jälkiruoka: Tiramisu kera kahvin.
Ruokajuomana Chileläistä täyteläistä punaviiniä (uusi tuttavuus nimeltään Tarapaca)
Jälkkärin jälkkäri: Salmiakkikossu
Ja vielä itsekkin niin nättinä laitettuna että:ahem:
Niin kyllä sen ihan hyvin voi Wieniin viedä U2sen konserttiin kun ollaan aikasen kovia fanejakin
Vitut minä mitään lippua (juu en tartte ku yhden, ku vaimo ei innostunu uukakkosesta enkä jaksanu ryhtyä soittelemaan tuttujakaan lävitte, sitäpaitti U2:sta mä sinne meen kattomaan enkä kavereitten kanssa juoruamaan

) oo saanu. Toi yks pulju, josta yritin, oli heti aamutuimaan niin netitse kuin puhelimitsekin tavoittamattomissa ja kun vihdoinkin pääsin sekä netitse että puhelimitse läpi, niin oli kaikki liput loppuunmyyty
Sitten on tää toinen pulju, jonka tietokonesydeemit sekos heti kättelyssä niin, että ne ei edelleenkään voi myydä kuin seisomapaikkoja (eivät siis ole nekään vieläloppuunmyyty), mutta ehän minä sinne stadionin nurtsille enää tässä iässä jaksa mennä pomppimaan keskenkasvuisten kusihousujen sekaan. Tyylillä vaan istumapaikalle, siellä on kiva olla, satoi tai paistoi

Kuulemma klo 14-15 kannattaa yrittää uudestaan... :doubtful: