Palkopoika
Juntti-Urpo & kateellinen
Ja tämä jätkä lähtee goisimaan, moe!:thumbup:
Hyvaa yota.Palkopoika sanoi:Ja tämä jätkä lähtee goisimaan, moe!:thumbup:
Itse asiassa mulla tuli heti jaska mieleen...Bobakki sanoi:Eikö tota jaskan filkkaa ole näytetty jo tarpeeksi? Sitä alkaa varmaan itteäänkin jossain kohdassa nolottaa.
Siella nakojaan sataa siella P:lonassa.Palkopoika sanoi:Vetäsin äsken kananpuolikkaan naamaan nuoruuden innolla, nyt on hyvä lähteä vetään unta palloon:thumbup: Eukkokin tulee illalla himaan Parseloonasta, jos vaikka kerkeis vähän halailla![]()
http://www.gotickets.com/concert/u2.phpJones sanoi:Voi sun vittu!![]()
Mistäköhän mä saisin piletit tolle rundille. Kaikki käy, joihin vaan lentokoneella pääsee.:ahem:
OoPee sanoi:Yllätin juuri tyttären keittön lattialta nelinkontin juomassa koiran vesikupista :eek!:
Halus leikkiä koiraa![]()
![]()
![]()
Joskus ne on suorastaan raivostuttavan suloisiaMyllis sanoi:Meillakin tapahtuu tota... :ahem:![]()
Ota kaks ylimääräistä maksan 50 ekee hakupalkkaa:ahem:OoPee sanoi:Vitut tuu lippujenostosta mitään.
Käskivät mennä huomenna klo 9:00 lähtien suoraan pankkiin (toi on niiden lippupalvelu) ja varamaan sieltä käsin.
On se perkele :nope:
Olekko tosissas? :doubtful:Jones sanoi:Ota kaks ylimääräistä maksan 50 ekee hakupalkkaa:ahem: