Sori Jones, joudut viemään kauniimman puoliskos jonnekin muualle U2:sta kattelemaan
Menin yhdeksältä pankkiin, niinkuin mulle sunnuntaina puhelinmyynnissä käskettiin (ei muuten toimi vieläkään niiden systeemi, kotisivukaan ei avaudu) ja oli enää jokunen kymmenen hajapaikka jäljellä ja nekin kaikki ihan sieltä ylhäältä perältä (on siis stadionkeikka) :doubtful: En uskaltanu ryhtyä sulle lippuja ostamaan, koska en olis saanu edes teitä kahta vierekkäin, en välttämättä edes samalla sektorille, koska se pankkineiti ei pystyny asiaan vaikuttamaan. Löi sisään vaan hintakategorian ja kone sylkäs automaattisesti paikan. Oon melko varma, että ne oli aloittanu myynnin jo kahdeksalta kun pankki aukes ja tietty ne liput meni sitten samantien.
Jos positiivista haluaa ettiä, niin maksoin nyt sen reilun 86 euron sijasta vain pikkusen alle 50 euroa, 7 euroa tuli vielä alennusta siitä hyvästä, että olen pankin asiakas ja kuulun niitten clubiin
Mutta vinkkinä voin kertoa, että U2 on heinäkuun 29. Göteborgissa ja 31. heinäkuuta Köpiksessä. Kummankin lipunmyynti on tosin jo alkanu, joten en tiedä onko lippuja. Kysy
Lippupalvelusta, josko ne myis tai sitten vaan suoraan netistä ettimään.
Tuolta löytyy kaikkien muiden Euroopan konsertrtien päivämäärät.
Barcelonan, Berliinin ja Münchenin keikkojen lipunmyynti alko tänään! Milano ja Rooma alkaa huomenna.