Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Re: Päänsärky

ml sanoi:
Saitko työpaikalla hävyttömiä ehdotuksia mieskollegoilta?
Joo:rolleyes:

En sitten tullukkaan kipeeks, pumppasin koko pullollisen nokkasprayta vasempaan sieraimeen ja enää ei ole poski hellänä:thumbup:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Sam sanoi:
Huomenta vaan. Kiireet jatkuvat ja alla alle viiden tunnin yöunet:nope:
Huomenta

Lähes sama vika täällä suunnalla. Tiimimme aamubrunssi on vaarassa peruuntua mun osalta. :thumbfh: Olisi laskiaispullaa tarjolla. Luultavasti joudun lähtemään 4 asennettavan koneen kanssa kierrokselle.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Huomenta

Lähes sama vika täällä suunnalla. Tiimimme aamubrunssi on vaarassa peruuntua mun osalta. :thumbfh: Olisi laskiaispullaa tarjolla. Luultavasti joudun lähtemään 4 asennettavan koneen kanssa kierrokselle.
Mulla on pari muuria ja VPN:ää työn alla. Laskutavasta riippuen kolmesta kuuteen... Pari ongelmaa on jo tänään ratkennut. Viikonloppuna onkin taas töitä:jaska:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Huomenta!

Sain eilen Itävallan verotoimistolta yli 180 euroa lisää palautusta :) Kyä kannatti lähettää valituskirje :ahem: :ahem: :ahem:

...tosin jouduin lähettämään senkin kahteen kertaan, kun se eka faxina lähetetty versio ei kuulemma katos jonnekin matkalla :doubtful: Toisen version pistin sitten kirjattuna!

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
"katos jonnekin matkalla" eli faksissa oli kyllä paperia, mutta mustekasetti oli vaihdettu viimeksi Kyreniuksen ollessa Syyrian maaherrana. :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
AJ sanoi:
"katos jonnekin matkalla" eli faksissa oli kyllä paperia, mutta mustekasetti oli vaihdettu viimeksi Kyreniuksen ollessa Syyrian maaherrana. :rolleyes:
Niin tai niillä on vaan ylemmältä taholta tullu käsky, että heittäkää ne valitusfaxit roskiin, koska sillä reppanalla ei oo kuin tasan kuukausi aikaa valittaa ja jos se ei ymmärrä kysyä ennen tuon kuukauden umpeutumista faxinsa kohtaloa, niin omapahan on häpiänsä :doubtful:

Onneks ymmärsin ;)

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
"Tieto antaa ihmiselle turvallisuutta. Se synnyttää myös ymmärrystä. Vain ymmärrys saa aikaan arvostuksen."

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
AJ sanoi:
"Tieto antaa ihmiselle turvallisuutta. Se synnyttää myös ymmärrystä. Vain ymmärrys saa aikaan arvostuksen."
Mulla oli hyvinkin tiedossa itävaltalaisten virkamiesten "huolellisuus" ja asennoituminen tavallisiin kuolevaisiin ja tätä kautta ymmärrys ottaa asiasta selvää hyvissä ajoin, mutta ei niiden arvostus mun silmissä tämän myötä ainakaan noussu, puhumattakaan turvallisuuden tunteesta :doubtful:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Suomessahan saa valittaa veroista viiden vuoden ajan:thumbup: Itselläni on kolmelta vuodelta valitukset prosessissa. Täytyy laittaa ennen seuraavaa akuuttia rahapulaa homma vireille.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
jps sanoi:
Mä oon valittanu veroista paljon kauemmin, joudunkohan nyt vankilaan ?
Sinne kyllä kuuluisit, mutta hyödyttääkö tuo nyt yli viiden vuoden takaisia juttuja voivotella:rolleyes: :D

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Sam sanoi:
Sinne kyllä kuuluisit, mutta hyödyttääkö tuo nyt yli viiden vuoden takaisia juttuja voivotella:rolleyes: :D
Emmää ny viiden vuoden takaisia juttuja voivottele, mutta yhteensä niistä on tullut valitettua huomattavasti yli viis vuotta.