Miguel
beagle
Mistä se rokko tuli? :doubtful:OoPee sanoi:Kävi lekuri kattomassa tytärtä, kun on jo neljättä päivää kuumeessa. Kuulemma tulirokko.
Ei kyllä näköjään kauheesti menoa haittaa![]()
Mistä se rokko tuli? :doubtful:OoPee sanoi:Kävi lekuri kattomassa tytärtä, kun on jo neljättä päivää kuumeessa. Kuulemma tulirokko.
Ei kyllä näköjään kauheesti menoa haittaa![]()
Todennäköisesti lastentarhasta. Pitänee ilmoittaa sinne asiasta.ml sanoi:Mistä se rokko tuli? :doubtful:
Mulla ainakin on jo ollu, sain sen jo ihan vauvana. Olettaisin että vaimollakin, lähti koiran kanssa ulos, joten en voi kysyä.ml sanoi:Joko se on teillä muilla? Muista sitten pitää karanteenia kirjoittelusta, ettei rokko leviä tännekin.
Eikös vauvana sairasteta vauvarokkoa, eikä tulirokkoa?OoPee sanoi:Mulla ainakin on jo ollu, sain sen jo ihan vauvana. Olettaisin että vaimollakin, lähti koiran kanssa ulos, joten en voi kysyä.
No mulla nyt kuitenkin oli tulirokko äidin mukaan. Vauvarokko eli kolmenpäivän kuume on taas eri juttu. Se muuten tyttärellä on jo ollut.ml sanoi:Eikös vauvana sairasteta vauvarokkoa, eikä tulirokkoa?
Ai munalla töihin :idea:Jones sanoi:
No kyllä mä sen tiesin, että vauvarokko ja tulirokko ovat eri asioita. Mä en muista sairastaneeni tulirokkoa.OoPee sanoi:No mulla nyt kuitenkin oli tulirokko äidin mukaan. Vauvarokko eli kolmenpäivän kuume on taas eri juttu. Se muuten tyttärellä on jo ollut.
Tiesin että sä tiesit, mutta sä nähtävästi et tienny, että myös mun äiti tiesiml sanoi:No kyllä mä sen tiesin, että vauvarokko ja tulirokko ovat eri asioita.
Täähän tarkoittaa sitä, että sun mutsi tietää paljon enemmän kuin mä!OoPee sanoi:Tiesin että sä tiesit, mutta sä nähtävästi et tienny, että myös mun äiti tiesi![]()
Ja mun faija olis paljon vahvemi kuin sun faijas, jos vaan vielä eläisml sanoi:Täähän tarkoittaa sitä, että sun mutsi tietää paljon enemmän kuin mä!![]()
Mun faija elää, mutta ei ole enää mutsin kanssa naimisissa.OoPee sanoi:Ja mun faija olis paljon vahvemi kuin sun faijas, jos vaan vielä eläis![]()
Sun ois pitänyt pyytää rännisuojia avuksi. :thumbup:Myllis sanoi:Meni illan keilaus suht heikosti, kun ei voinut kaljeskella 0.5 promillen rajan takia...![]()
159, 136 ja 133. :thumbdown
Ekan sarjan loppu oli kylla makiaa, nelja strikea putkeen... :thumbup:
Sita ennen meni ihan puihin...