OoPee
Nuori ikäisekseen
Saiskohan sitä jauhettuna? :eek!:Jones sanoi:Hei!:idea:
Mulla olis sulle juustoa. Tete de Heppi. Nykästään vaan suojanahka taakse ja lipastaan. Tuus maistamaan, haisee karmeelle mutta maistuu hyvälle![]()
Saiskohan sitä jauhettuna? :eek!:Jones sanoi:Hei!:idea:
Mulla olis sulle juustoa. Tete de Heppi. Nykästään vaan suojanahka taakse ja lipastaan. Tuus maistamaan, haisee karmeelle mutta maistuu hyvälle![]()
Ei kiitos. :nope:Jones sanoi:Hei!:idea:
Mulla olis sulle heppiä. Tete de Heppi. Nykästään vaan suojanahka taakse ja lipastaan. Tuus maistamaan, haisee karmeelle mutta maistuu hyvälle![]()
Tete de Heppi? :eek!: :eek!: :eek!: :eek!:ml sanoi:Ei kiitos. :nope:
Nautin enemmän vaimon palveluista.
Se taitaa olla Joneksen ulkomaan tuliaisia Epsanjan matkalta.OoPee sanoi:Tete de Heppi? :eek!: :eek!: :eek!: :eek!:
Mä taas ymmärsin, että sun vaimollaskin olis semmonenml sanoi:Se taitaa olla Joneksen ulkomaan tuliaisia Epsanjan matkalta.![]()
Se on haaveillut joskus sellaisesta, mutta ei ole kehdannut hankkia.OoPee sanoi:Mä taas ymmärsin, että sun vaimollaskin olis semmonen![]()
Panin tohon pihalle just risukasan ja nyt vaan ihmetellaan! :ahem:AJ sanoi:Hei Elvis! Sama aurinko siellä paistaa, mikä täällä ei!
Täällä tuulee ja tuiskuttaa niin, että joka läpi on lunta täynnä. :nope:Nopeahuoli sanoi:En millaan haluis retsotella, mutta kellit on jo paljon ja kee) ulkona on jalleen pilveton taivas ja lampoa mukavasti, joten nyt vaan lok of, civic under ja spela lite bollen utan karva!
Juu-u!![]()
Hejdo!
Taisit tehdä sen tukeista, vai mikä se log out juttu tuossa äsken oli?:eek!:Nopeahuoli sanoi:Panin tohon pihalle just risukasan ja nyt vaan ihmetellaan! :ahem:
Ja täällä ollaan vielä lähdössä ulos. :doubtful:ml sanoi:Täällä tuulee ja tuiskuttaa niin, että joka läpi on lunta täynnä. :nope:
Sua voisin kuvsta paatellen vahan tukistaa!AJ sanoi:Taisit tehdä sen tukeista, vai mikä se log out juttu tuossa äsken oli?:eek!:
Usko tai älä, soitin kitaraa ulkona tuiskussa klo 18 aikaan. Älä kysy miksi.Olga sanoi:Ja täällä ollaan vielä lähdössä ulos. :doubtful:
Niin, tosta sun tupeesta ei voikaan tukistaa.Nopeahuoli sanoi:Sua voisin kuvsta paatellen vahan tukistaa!![]()
Olet Antti Tuiskun bändin kitaristi!:doubtful:ml sanoi:Usko tai älä, soitin kitaraa ulkona tuiskussa klo 18 aikaan. Älä kysy miksi.
Miksi?ml sanoi:Usko tai älä, soitin kitaraa ulkona tuiskussa klo 18 aikaan. Älä kysy miksi.
Onko tottelevaisuus vaikeaa Kajjaanin suunnalla? :doubtful:Olga sanoi:Miksi?
En ole varma olinko selvin päin, mutta viinaksiin en ollut koskenut. Yhen oluen olen juonut juuri äskettäin.AJ sanoi:Olet Antti Tuiskun bändin kitaristi!:doubtful: