Teukka
Jarnapoliisi
Vittu mina en suostu istumaan koko paivaa missaan kusifirmassa.OoPee sanoi:Tossa on kieltämättä jo anarkian makua![]()
![]()
![]()
:thumbdown
Vittu mina en suostu istumaan koko paivaa missaan kusifirmassa.OoPee sanoi:Tossa on kieltämättä jo anarkian makua![]()
![]()
![]()
Melkein jo kysyin, että onks tää nyt George Soros, mutta selvis joNopeahuoli sanoi:Olis kaverille duunia taalla
![]()
No mutta nythän mua vasta rupeskin kiinnostaan :eek!: :eek!: :eek!:Nopeahuoli sanoi:Kuule, ihan hyva vaan :thumbup:
Doktor Phil. Näkyy Suomessa.OoPee sanoi:Melkein jo kysyin, että onks tää nyt George Soros, mutta selvis jo![]()
Ei ole tua mies tunnettu täälläpäin :nope:
No teillähän flaksi on käynnyml sanoi:Doktor Phil. Näkyy Suomessa.
Se tulee niin aikaisin, että en ehdi näkemään. :frown:OoPee sanoi:No teillähän flaksi on käynny![]()
Asensikko sä jonkun Nokian Suiten? :doubtful:Jones sanoi:Huhuu, homo on Nummelassa![]()
Kohta saunaan ja makkaran grillaukseen.:ahem:
Rupeekin suolet huutamaan hoosiannaa...
Kerronko muuten kun yritin tänään asentaa Bluetuuttimötikkää usbi-porttiin.
Tuli kusimuna![]()
Ei pelitä, eikä muodosta yhteyttä:nope:
Ja nyt on koko kone hitaalla.:jaska: :thumbfh:
Tarvittais joku ml/Sam/OoPee-nörde hätiin.
(tämän sitä saa kun ei kulje valkoisissa kengissä)
Täältä et saa apuja. Olin asentamassa kerran asiakkaan luona Nokiaa ja bluutuuttia. Mullekin tuli kusimuna asiakkaan koneella. EI toiminut vaikka huusin erkkiä apuun. Jouduin pahotellen poistumaan takavasempaan naama punaisena.Jones sanoi:Huhuu, homo on Nummelassa![]()
Kohta saunaan ja makkaran grillaukseen.:ahem:
Rupeekin suolet huutamaan hoosiannaa...
Kerronko muuten kun yritin tänään asentaa Bluetuuttimötikkää usbi-porttiin.
Tuli kusimuna![]()
Ei pelitä, eikä muodosta yhteyttä:nope:
Ja nyt on koko kone hitaalla.:jaska: :thumbfh:
Tarvittais joku ml/Sam/OoPee-nörde hätiin.
(tämän sitä saa kun ei kulje valkoisissa kengissä)
En, kun YRITIN asentaa Belkinin luutuuttia usbiin. Pc suite menee heittämällä rompulta.OoPee sanoi:Asensikko sä jonkun Nokian Suiten? :doubtful:
Kusimuna päivässä pitää lääkärin loitollaml sanoi:Täältä et saa apuja. Olin asentamassa kerran asiakkaan luona Nokiaa ja bluutuuttia. Mullekin tuli kusimuna asiakkaan koneella. EI toiminut vaikka huusin erkkiä apuun. Jouduin pahotellen poistumaan takavasempaan naama punaisena.![]()
![]()
Mulla ei toimi se Nokia 6600-Suite kuin tuurilla. Himassa sitä ei edes ole, duuniin asensin, mutta tosi paska on, yhtettä ei saa kirveelläkään :doubtful:ml sanoi:Täältä et saa apuja. Olin asentamassa kerran asiakkaan luona Nokiaa ja bluutuuttia. Mullekin tuli kusimuna asiakkaan koneella. EI toiminut vaikka huusin erkkiä apuun. Jouduin pahotellen poistumaan takavasempaan naama punaisena.![]()
![]()
No mä lähinnä tarkotin, että millä sä sitä yhteyttä testaat, sillä Suitellako? :doubtful:Jones sanoi:En, kun YRITIN asentaa Belkinin luutuuttia usbiin. Pc suite menee heittämällä rompulta.
Tarkoitus olis käyttää phööniä modeemina. Kännykkä herjaa että tää 'laitepari' joka on mun läppäri, sinne ei saa yhteyttä. Vehkeet kyllä keskustelee keskenään ja löytävät toisensa, mutta yhteyttä ei saa muodostettua.OoPee sanoi:No mä lähinnä tarkotin, että millä sä sitä yhteyttä testaat, sillä Suitellako? :doubtful:
Kumpaan suuntaan yritit yhteyttä? Kännykältä koneelle vaiko toistepäin? Kokeile sitä toista![]()
Heitä yhteys FIR:n avulla, unohda bluu tuutti.Jones sanoi:Tarkoitus olis käyttää phööniä modeemina. Kännykkä herjaa että tää 'laitepari' joka on mun läppäri, sinne ei saa yhteyttä. Vehkeet kyllä keskustelee keskenään ja löytävät toisensa, mutta yhteyttä ei saa muodostettua.
whittu![]()
Pääsitkö niin pitkälle, että jouduit lyömään koodeja niihin laitteisiin?Jones sanoi:Tarkoitus olis käyttää phööniä modeemina. Kännykkä herjaa että tää 'laitepari' joka on mun läppäri, sinne ei saa yhteyttä. Vehkeet kyllä keskustelee keskenään ja löytävät toisensa, mutta yhteyttä ei saa muodostettua.
whittu![]()
Eikös tuo just sanonu, että ei päässyt kuin Nummelaan asti?OoPee sanoi:Pääsitkö niin pitkälle, että jouduit lyömään koodeja niihin laitteisiin?