Sam
Muumipappa
Tuli sitten arvio itsestä
:thumbup:
Ja tilannetta rentouttaa kummasti työkalujen toimimattomuus:mad_old:Sam sanoi:Sairas kiire:nope: :thumbdown
Joo, hullu kun olen niin teen tällä viikolla töitä vaikka periaatteessa ois mahdollisuus olla lomalla. :frown: :nope:Sam sanoi:Tuli sitten arvio itsestä![]()
:thumbup:
Keskiviikkona pääsen varmuudella ajoissa töistäml sanoi:Joo, hullu kun olen niin teen tällä viikolla töitä vaikka periaatteessa ois mahdollisuus olla lomalla. :frown: :nope:
Täytynee harkita uudestaa tota keskiviikkoa, jos vaikka livahtais töistä.
Johtuuko syy siitä, että porukat on poissa keskiviikkona huonon tiistairuoan takia? Hernekeittoa?Sam sanoi:Keskiviikkona pääsen varmuudella ajoissa töistä![]()
Onkin ainoa päivä tällä viikolla, kun moisesta on takeita![]()
Toivottavasti ei, tai minulle tulee tuskainen iltapäiväml sanoi:Johtuuko syy siitä, että porukat on poissa keskiviikkona huonon tiistairuoan takia? Hernekeittoa?
Nyt tekee tuskaa pysyä hereillä ja aloittaa päivän hommia.Sam sanoi:Toivottavasti ei, tai minulle tulee tuskainen iltapäivä![]()
Mikkä whitun Mustangit?Nopeahuoli sanoi:Alko oleen taa meininki niin huonoa, etta siina syo kovempikin jatka sanojaan, etta homma saadaan taas kayntiin. Oothan sa nahny! :ahem: Tacot, Hawai'it ja Mustangit. On varia, on! :ahem:
Deletoi ja aloita alusta! :ahem:Tblair sanoi:Ei toimi skripti vielakaan. Nyt on siina pisteessa, etta ei enaa itekkaan ymmarra sita.![]()
![]()
Kuulostaa ihan tutulta:doubtful: :eek!:Tblair sanoi:Ei missaan nimessa. Nyt on niin hyvat kusimunan ainekset kasassa. Tata koodia ei ymmarra kukaan muu kun mina ja jos joku ammattilainen sen joskus nakee niin saa hyvat naurut.
Vahan sama kun hakis Ladalla kaljaa Forssamarketista sen sijaan, etta kavelis tien toisella puolella olevalle grillikioskille ja ostais sita sielta halvemmalla.
:ahem:
Montako tuhatta riviä sulla on jo sitä koodia?Tblair sanoi:Ei missaan nimessa. Nyt on niin hyvat kusimunan ainekset kasassa. Tata koodia ei ymmarra kukaan muu kun mina ja jos joku ammattilainen sen joskus nakee niin saa hyvat naurut.
Vahan sama kun hakis Ladalla kaljaa Forssamarketista sen sijaan, etta kavelis tien toisella puolella olevalle grillikioskille ja ostais sita sielta halvemmalla.
:ahem:
Mitäköhän tulisi aikaiseksi, jos käynistäis Wordin macronauhoituksen ja huutais mikkiin Kusimuna?AJ sanoi:Kuulostaa ihan siltä, kuin kyseinen koodi olisi saatu aikaiseksi macroja nauhoittamalla ja lopputulosta editoimalla.
Ei oo vasta kun vahan yli 200 rivia notepadilla. Vitusti looppeja. Koodi on kun Hungaroringin rata.OoPee sanoi:Montako tuhatta riviä sulla on jo sitä koodia?![]()