Tblair2
Active member
Mitamita????Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Tästä oletuksesta on hyvä lähteä</STRONG>
Mitamita????Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Tästä oletuksesta on hyvä lähteä</STRONG>
Originally posted by Myllis:
<STRONG>Nainen pyyteli kovasti anteeksi heidan kaytostaan, johon totesin etta:
"Kertokaa miehellenne terveisia etta olen Herr Dr. Arsloch. Hyvaa paivanjatkoa
"</STRONG>
Perjantaina tulee 4 viikkoa tayteen. Nyt alkaa jo helpottaan.Originally posted by OoPee:
<STRONG>No tässähän voidaan pistää veikkaus-osastolle pystyyn veto siitä kumman röökilakko kestää pidenpään, sun vai Mylliksen
Alkomaholin suhteen ei varmaan kannata otsikkoa perustaa</STRONG>
Yllattavan helppoa se on kylla ollut. Ma luulen, etta about kahden viikon paasta alkaa puristus. Pitaa myoskin kayda lapi tulikoe, eli olla polttamatta kun dokaa. Tasta seuraa johtopaatos, etta pitaa olla dokaamatta. Seuraavan kerran juon serkun synttareilla 22 syyskuuta. Aijaijai...pahinta on lounaan jalkeen, tai yleensa safkan jalkeen kun on tottunut vetamaan yhden spaddun. Kylla se tasta. Sitapaitsi saastyy helevetisti rahaa.Originally posted by OoPee:
<STRONG>No tässähän voidaan pistää veikkaus-osastolle pystyyn veto siitä kumman röökilakko kestää pidenpään, sun vai Mylliksen
Alkomaholin suhteen ei varmaan kannata otsikkoa perustaa</STRONG>
Etköhän sä voi aika huoletta polttaa kunhan vaan pysyttelet puolalaisissa merkeissä, en usko että jäät ainakaan kovin pahasti nalkkiinOriginally posted by Myllis:
<STRONG>Luulen kylla etta viimeistaan tuolla Puolan matkalla annan itselleni luvan polttaa. </STRONG>
Mä kävin kanssa British Museumissa häämatkalla -94, ja tuli semmonen tunne että nuo kusipäiset britit ovat saaneet äidinmaidossaan kaikki nuo mustalaisen geenit ja pitäähän mannetkin kiinni perinteistään ihan yhtä lujasti kuin britit. Vois panna veikkauksen tänne milloin noi kehvelit luopuvat a) maileistaan b) vasemmanpuoleisesta liikenteestä c) punnastaan d) paunoistaan ja e) monarkiasta. Mutta on niitä hyviäkin brittejä, enempi kuitenkin hautuumalla.Originally posted by AJ:
<STRONG>
No miltäs tämä "Maailman suurin varastetun tavaran näyttely" vaikutti?</STRONG>
Mäkyllätajuun!!!! Toi on kuule hei vitun hianoo, mullaki on himassa melkein kaikki Velipuolikuut ja melkein kaikki Tankki täyteen -sarjan jaksot, minkä lisäksi muutamia hiukan vanhempia suomalaisa leffoja (uudempia toki myäs, mutta niitä nyt ei lasketa) ja kuuluvat koko roska ehdottomasti mun kalleimpiin aarteisiini!Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>löysin sieltä 'hukassa olleen' laatikon... täynnä Velipuolikuita, Tabuja, Kummelia, Spede-leffoja, muita leffoja Imolan '94 GP:n jne jne jne Tajuuttekste?????? HÄH!?</STRONG>