Eli siis peräti yli 15 astetta marraskuussa?Originally posted by Tblair:
<STRONG>Lamminta ja hyvaa safkaa.</STRONG>
Näin on. Me oltiin vuos sitten heinäkuussa ja olihan kuuma!Originally posted by OoPee:
<STRONG>Hammamet ei mua sillai oikein inspiroinnu, olihan siellä hienot rannat (tosin me oltiin helmikuun lopussa, joten se siitä, perse jäätyi ihan ilman merivettäkin) mutta siihen se sit jäikin, Hammaetin keskusta oli lähinnä joke. Golfaajille Hammamet tosin taitais olla paratiisi.</STRONG>
Pannaan korvan taakse.Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Tai hei!!! Tuu Belgiaan!!! Ei taatusti ole a) pitkä matka ja kee) Ibiza-meininki!!!!!</STRONG>
...just olin ehdottomassa Afganistania, mutta ei sitOriginally posted by Tblair:
<STRONG>Ma en periaattesta mene enaa mihinkaan muslimivaltioon. </STRONG>
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Jotkut onnettomat pakolaiset muuten just ongittiin ylos kun yritti kellua kanaalin yli. Jannut naarattiin henkitoreissaan rannalle.
Oli jannuilla onni, etteivät yrittäneet uida Australiaan, siellä niitä ei olis naarattu vaan olis pistetty uimaan takas
Kanaria on toki aina varma valinta ilmojen suhteen, jotenkin mä vaan kuvittelin, ettei sua Kanaria varmaan kiinnosta. En tiä miks, tai ehkä siks, että sinne lentää "kaikki", kaikkee sitä kans aina kuvitteleekin[QB]Kanaria on kylla varma valinta. Puerto De La Cruzin merivesialtaat on mukava mesta. SInne kellumaan.</STRONG>![]()
Jaahas! Tuus käymään ja näytä miten toi toimii. Mä en oo ikinä vielä onnistunut tossa...Originally posted by Tblair:
<STRONG>
Viikonloppu Belgiassa ei muuten olis yhtaan hassumpi vaihtoehto. Eika maksa mitaan.</STRONG>
Noppishan just siivos sen yhden kellarin...Originally posted by Tblair:
<STRONG>Jossain yhden tahden torakkahotellissa. Tonnilla paasisi.</STRONG>
Onnea multakin, mutta kovatpa oli näköjään ehdot ennneku huoli miehen takas: röökilakko ja laihdutuskuuriOriginally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Ootte back! Loistavaa! Onnea vaan uudelle sessiolle!!!![]()
</STRONG>
No tuohan on perin ilkeataOriginally posted by OoPee:
<STRONG>
Onnea multakin, mutta kovatpa oli näköjään ehdot ennneku huoli miehen takas: röökilakko ja laihdutuskuuri</STRONG>
Niin, ja taa on vasta vahan alkua...Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Onnea multakin, mutta kovatpa oli näköjään ehdot ennneku huoli miehen takas: röökilakko ja laihdutuskuuri</STRONG>