Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Tblair2

Active member
Portugali vois olla hyva vaihtoehto. Ma olen kaynyt Vilamourassa, Albufeirassa ja Algarvessa yleensa. Niin ja Coimbrassa, Oportossa...sinnehan ma lahden. Lamminta ja hyvaa safkaa. :cool: :cool:
Tuli muuten Suomen reissun Visa-lasku eilen!!! :eek: :eek: :eek: :confused:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Joo no Kreetan voi kyllä varmaan marraskuussa melkeinpä unohtaa, paitti jos on tuuri, tosin sama ehkä pätee noihin mun esittämiin kreikkalais-kohteisiin.

Malta on joo ok mesta, mutta ei sielläkään enää marraskuussa aurinkoa palvota, tosin Maltalla ei noita piitsejäkään oo kovin hirveesti paitsi luoteiskolkassa siellä Gozon nurkilla.

Sanon edelleenkin, Djerba, en oo itte siellä ollu, mutta on kuulemma helvetin upeet rannat, rauhallista ja loka-marraskuussa varmaan vielä tarpeeks lämmintäkin. Hammamet ei mua sillai oikein inspiroinnu, olihan siellä hienot rannat (tosin me oltiin helmikuun lopussa, joten se siitä, perse jäätyi ihan ilman merivettäkin) mutta siihen se sit jäikin, Hammaetin keskusta oli lähinnä joke. Golfaajille Hammamet tosin taitais olla paratiisi.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by OoPee:
<STRONG>Hammamet ei mua sillai oikein inspiroinnu, olihan siellä hienot rannat (tosin me oltiin helmikuun lopussa, joten se siitä, perse jäätyi ihan ilman merivettäkin) mutta siihen se sit jäikin, Hammaetin keskusta oli lähinnä joke. Golfaajille Hammamet tosin taitais olla paratiisi.</STRONG>
Näin on. Me oltiin vuos sitten heinäkuussa ja olihan kuuma! :) Meressä on aika paljon metuusoja, mutta rannat on pitkät ja hyvät. Hammametin keskusta on kieltämättä perseestä, mutta mitäpä siitä.

Golffarille mesta on aivan ykkönen. Kentät ei oo niin ruuhkasia kun Espanjassa, mutta niitten taso on vähintään sama. Ja niitä riittää :) :)

Varmin aurinko paikka marraskuussa on varmaan Punainen Meri (kuka sinne uskaltaa enään mennä) ja Kanarian saaret. Muualla on kyllä iltasin jo kylmä.

Tblair2

Active member
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Tai hei!!! Tuu Belgiaan!!! Ei taatusti ole a) pitkä matka ja kee) Ibiza-meininki!!!!!</STRONG>
Pannaan korvan taakse.

;)

Ma en periaattesta mene enaa mihinkaan muslimivaltioon. Olen kaynyt Marokossa ja Tunisiassa, eika oikein kolise se meno. Viikonloppu Belgiassa ei muuten olis yhtaan hassumpi vaihtoehto. Eika maksa mitaan.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Ma en periaattesta mene enaa mihinkaan muslimivaltioon. </STRONG>
...just olin ehdottomassa Afganistania, mutta ei sit :rolleyes:

No se on siis jokatapauksessa niin, että jos haluu lähtee lomalle sillä mielellä, että makoilee piitsillä ja käy meressä uimassa, on loka-marraskuu semmosta aikaa, että ainoot mahdollisuudet täällä lähempää on noi Pohjois-Afrikan valtiot ja sit kanaria, niinku Nobbis jo toteskin. Mut jos sä siis et oo piitsimiehiä, niin sit se Portukali varmaan kyllä sopii sulle kuin sormi perseeseen!

Pelkian loma ilmainen? Liftillä kanaalin yli ja loput maksaa Noppis? :D

Tblair2

Active member
Ilmainen Lontoon rahassa. About tonnilla saa. :D Jotkut onnettomat pakolaiset muuten just ongittiin ylos kun yritti kellua kanaalin yli. Jannut naarattiin henkitoreissaan rannalle. Ihme touhua. :eek: Kanaria on kylla varma valinta. Puerto De La Cruzin merivesialtaat on mukava mesta. SInne kellumaan.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Jotkut onnettomat pakolaiset muuten just ongittiin ylos kun yritti kellua kanaalin yli. Jannut naarattiin henkitoreissaan rannalle.

Oli jannuilla onni, etteivät yrittäneet uida Australiaan, siellä niitä ei olis naarattu vaan olis pistetty uimaan takas :rolleyes:

[QB]Kanaria on kylla varma valinta. Puerto De La Cruzin merivesialtaat on mukava mesta. SInne kellumaan.</STRONG>
Kanaria on toki aina varma valinta ilmojen suhteen, jotenkin mä vaan kuvittelin, ettei sua Kanaria varmaan kiinnosta. En tiä miks, tai ehkä siks, että sinne lentää "kaikki", kaikkee sitä kans aina kuvitteleekin :eek:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
<STRONG>

Viikonloppu Belgiassa ei muuten olis yhtaan hassumpi vaihtoehto. Eika maksa mitaan.</STRONG>
Jaahas! Tuus käymään ja näytä miten toi toimii. Mä en oo ikinä vielä onnistunut tossa... :(

Tblair2

Active member
Sellainen kaupunkiviikonloppu Brysselissa olis mukava. Paivat kuhnisi kaupungilla ja illat baarissa. Jossain yhden tahden torakkahotellissa. Tonnilla paasisi.

Tblair2

Active member
Noppis!

Onks taa hyva mesta:

" Metropole 4-star
This is a superbly renovated hotel which has a gracious charm that has been wonderfully preserved. It is one of the city's few remaining 19th Century hotels. Situated in the heart of Brussels' historical centre, it is just steps away from the Grand Place, the Bourse and the Theatre de la Monnaie. The hotel has 410 classically decorated guest rooms, each with colour television and video, IDD telephone with voicemail, free internet access, mini-bar and 24-hour room service. The hotel features the acclaimed Alban Chambon restaurant, the le19eme Bar, the Café Metropole and also has a great fitness centre."

Tonne vois rysayttaa lokakuun puolella.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ai, mä oon luullu, että Metropol on viiden tähden hotla... No kuitenkin, joo se on ihan magee hotelli kaupungin keskustassa ja niillä on sellanen jupeista jupein terassi, jonne ihmiset tulee näyttäytymään (moikataan jos kuljet ohi ;) :D :D ). Sit täällä on suomalaisten suosimat Scandic-hotelli (niillä on saunat!) ja suomalais-omisteinen Embassy (niilläkin on sauna, uima-allas, jaguzzi ja hammam). Hinnoista en tiiä, mutta on varmaan paremmat kun Metropol. Sit muuten kunnon härmän häjy käy vetämässä Lapparia ja kattomassa sunnuntain Hockey-Nightin MTV3:lta Pohjantähti-pubissa... :)

Ja onhan munkin kämppä tietty vapaana viikonloppusin, kun ite oon yleensä aina poissa Brysselistä...

Tuutko yksin, kaksin vai remmillä?

Tblair2

Active member
Taytyy selvittaa. Toivottavasti kaksin. ;) Tonne olis paassy £160 viikonlopuksi. Lento Heathrowilta yms...Kylla sinne paasee nakojaan aina akkilahdolla. Taytyy katsastaa mita mielta vastakkainen sukupuoli on kun me ollan taas back! Heh! :) Hyva meininki.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ootte back! Loistavaa! Onnea vaan uudelle sessiolle!!! :) :)

Harkitse muuten Eurostaria vakavasti lentsikan sijaan. Waterloosta ilman tuskia suoraan Brysselin keskustaan ja siitä suoraan hotelliin. Mun mielestä huomattavasti parempi vaihtoehto kun lentäminen! Kestääkin vaan reilut 2 timmaa. Eikä oo lentokenttäsähläilyjä yms.

£160 ei oo kyllä paha pakettina, kun itse just maksoin £139 yhdestä yöstä Buckinham Gatella... :( Ja sekin oli 'tarjous'.

Ilmottele kun tiiät lisää, niin katellaan vaihtoehtoja!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Ootte back! Loistavaa! Onnea vaan uudelle sessiolle!!! :) :)</STRONG>
Onnea multakin, mutta kovatpa oli näköjään ehdot ennneku huoli miehen takas: röökilakko ja laihdutuskuuri :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
<STRONG>

Onnea multakin, mutta kovatpa oli näköjään ehdot ennneku huoli miehen takas: röökilakko ja laihdutuskuuri :rolleyes:</STRONG>
No tuohan on perin ilkeata :(

Tblair2

Active member
<STRONG>

Onnea multakin, mutta kovatpa oli näköjään ehdot ennneku huoli miehen takas: röökilakko ja laihdutuskuuri :rolleyes:</STRONG>
Niin, ja taa on vasta vahan alkua...

:rolleyes: :rolleyes: